mikä on mielestäsi kaikkien aikojen turhin remake ?
Mun mielestä se on ehkä "The Texas Chain Saw Massacre 2003."
Ja toiseksi turhimmat on ehkä japsikauhuista tehdyt jenkkiversiot.
Mikä turhin remake?
10
487
Vastaukset
- pxä
Tällä hetkellä tuntuu siltä että ne on turhia kaikki. Sen sanottuani muistan heti että Cape Fear, The Thing ja Ocean's 11 ovat toki olemassa.
Muuten, "turha" on oikein hyvä sana. Ei siis riitä pelkästään että remake on "huono", vaan että se on myös täysin tarpeeton.
Ensi reaktioni on että The Fog tuntui turhaakin turhemmalta. Alkuperäinen Usva on yksi suosikkejani, sen tunnelmassa on mielestäni jotain hienoa, ellei jopa kaunista. Juuri oikeassa suhteessa näytetään ja jätetään näyttämättä. Remakessa puolestaan haamut on tehty epäkiinnostavalla CGI-tyylillä, eikä mikään pelota. Sitä paitsi, alkuperäisleffa ei muistaakseni ollut mikään suurmenestys, joten senkään puoleen en ymmärrä miksi remake on pitänyt tehtailla.
CGI-vesitykseen sortuu myös The Haunting -uusinta. Alkuperäisessä pelataan äänillä ja tunnelmalla, remakessa vyörytetään nippu erikoisefektejä. Huu kun ei vaan pelota!
Lopuksi pieni sivuhuomio. En ole nähnyt itse leffaa, mutta turhalta tämäkin kuulostaa (lähdettä en tosin muista, mutta joku sanoi mulle näin): April Fool's Day oli ensimmäinen suoraan-videolle-teinikauhuleffa - ja sen remake tuli suoraan videolle. Voiko turhempaa lähtökohtaa olla...? - MarkiisiDeFuckingÅmÅl
tulee mieleen että kaikki remaket on turhia, mutta kun tarkemmin ajattelee niin tulee mieleen esim David Cronenbergin remake The Fly/Kärpänen -leffasta ja John Carpenterin remake The Thing -leffasta, jotka oli varsin hyviä. Turhin remake mielestäni oli ehkä Peter Jacksonin King Kong. Tarviiko perustella? Ei.
Aasialaisista hyvistä kauhuleffoista tehtyjä jenkkiversioita en edes laske elokuviksi, ne ovat pelkkää kuraa."Aasialaisista hyvistä kauhuleffoista tehtyjä jenkkiversioita en edes laske elokuviksi, ne ovat pelkkää kuraa."
Paitti Ring, jota väittäisin jopa aluperäistä vetovoimaisemmaksi teokseksi.- yuyu.
oisko jenkeist kivaa jos aasialaiset alottas remaketehtailun heidän elokuvistaan. No aatelkaa nyt vaikkapa Blair witch project aasialaisversiona!
Kolme nuorta, Piu pau, Pau pau sekä Jin pou, tai joku semmonen vaeltavat syrjäiseen metsään tekemään dokumenttia noidasta. Vuotta myöhemmin heidän kuvamateriaali löydetään... Ketä kiinnostais sellanen remake. Jenkit on mielestäni nuin sekaisin, kun jokaisesta aasialaispätkästä tehdään, jopa espanjalaispätkistä tehdään aina ne omat versionsa.
Rec:istä iskivät heti kyntensä siihenkin, ihan turhaan.
Odotuksiin nähden Ajan The Hills Have Eyes.
- puff,on lohikäärme niiin il...
törkeää klassikko raiskausta:
- liftari
- psyko - eipä muuta
...
- välttämättä
jos tehdään kunnolla. en edes tiedä mistä kaikista leffoista on tehty remake enkä ole edes alkuperäistäkään välttämättä nähnyt.
ainut remake jonka olen nähnyt on Psyko. oli ihan OK, mut voisin olla toista mieltä jos näkisin alkuperäisen. - N.B.
välttämättä kirjoitti:
jos tehdään kunnolla. en edes tiedä mistä kaikista leffoista on tehty remake enkä ole edes alkuperäistäkään välttämättä nähnyt.
ainut remake jonka olen nähnyt on Psyko. oli ihan OK, mut voisin olla toista mieltä jos näkisin alkuperäisen.Remake Psyko. Onko paskempaa ruuduntäytettä tehty elokuvamaailmanhistoriassa? Äkkiä hankkimaan alkuperäinen klassikko!!!
- zimsalbim
Ehdottomasti tuleva The Crow -leffan remake
http://superhero-movies.blogspot.com/2008/12/crow-remake-underway.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322445- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201603Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341518Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440