moro. kuka osa kertoa elokuvasta "Viimeinen uhri", katsoin ko. leffan just mutta nyt jäi vaivaamaan että
missä se toinen muija (Maureen) oli koko leffan loppu-osan, koska Dianaahan (uma thurman) siinä ammuttiin sielä vessassa ja sen jälkeen ampuja ampui ittensä....eli missä oli maureen??
viimeinen uhri
v_ta
4
1412
Vastaukset
- ................
eli jos joku kertois lefan jujun kun mulla meni ihan yli..
- lll
Juu, jos joku tosiaan tajus, ni kertokoon ihmeessä!!! :)
- niinku näin
Loppuosassa, jos tarkoitat Uma Thurmanin näyttelemää osaa, Maureen oli kuollut. Hänet ammuttiin vessassa. Tosin tämä kaikki tapahtui vain kuolevan Dianan kuvitelmissa. Mahdollinen elämä vilahti silmien edessä.
- leffamakuuni
kiitos selvityksestä. kesti kanssa vähän aikaa tajuta mitä toi loppu oikeen merkitsi :D eli siis elokuva oli tehty Dianan mahdollisesta elämästä, millainen siitä olisi tullut jos ei häntä olisi ammuttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645