Täällä joku on kyllästynyt suunsoittoon, paljo välii, mee muualle jos ei kiinnosta. Tiedätsä mä oon kyllästyny kusetukseen se onki muutama sata astetta kovempi juttu, siitähän jengi puhuu. Mitä välii on soittaa poskee, kehen se koskee? Toisin on kusettajien laita, ne koskee aika montaa tyyppii
kyllästynyt
5
409
Vastaukset
- osuu-vielä-sinne
olen minäkin, lähinnä nettipokerin suomipaskaan. Menu on ihan jees, ei mitään, mutta syömättä jää kun pöytään saa. Näyttää, haisee sekä myöskin maistuu paskalta no tosin ehkä pieni vivahde oksennuksen suuntaan on aistittavissa. Tästäkö minun pitäisi maksaa??? kyllä varmaan kun kerran tarjotaan hehehhe. Teen valituksen. NO henkilökunta ei ota mitään vastuuta, eikä pysty, kun tuskin erottaa sikaa postilaatikosta. Paikan omistaja taas ei muista missä on ja mitä varten.
- Seinään
Kiitos
- häs-
se o.
- antamani..
ohjeet. Pääset eroon katkeruutta ja paranoidiaa aiheuttavista asioista elämässäsi.
Ja älä jatka synkkää yksinpuheluasi. Kiitos.- vicenice
jos mulle puhut yksinpuhelusta, puhut todella väärälle taholle! Vai oletko jotenkin vainoharhainen yksilö, ole hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349