terve vaan lukijat hyvät,
olen pikkasen yli vuoden helsingissä asunut tyttö ja tiedot kuoroista/lauluyhtyeistä tällä alueella on heikot. Kyllähän niitä netistä löytää juu, mutta niitä löytyykin sitten niin pirusti että en osaa enää edes ajatella. Mitä hyviä vaihtoehtoja, 21-vuotiaalle ja erityisesti pop-jazz tyylisestä musiikista pitävälle tytölle löytyisi? Toivottavasti joku tietopankki haluaa auttaa neitoa hädässä (:
asiaa kuoroista!
Nimetön
1
330
Vastaukset
- laulanut kuorossa?
Voisit kokeilla soittaa Sulasoliin. (Googleta vaikka). Kuvaile lyhyesti taustasi ja kysy, mitä poppoota suosittelisivat.
Lauluyhtyeen voi aina perustaa itse, sitä paitsi kun olet kuorosi löytänyt, kuoron riveistä varmaan muodostuu helposti lauluyhtye.
Jos olet yliopistolla, ei ole huono idea kokeilla jotain yliopistopiirin kuoroista.
Teemalaulajia jo varmaan katsotkin, siellä vierailee aina kaikenlaisia ja näkee pikkuisen sen maailman porukkaa.
KÄY KONSERTEISSA! Verraton tapa valita.
Valitse koelauluun joku mieleinen biisi ja menoksi.
- W
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411475- 781368
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81142- 741095
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82860