ÄLÄ KIELLÄ JEESUSTA.

Kuka tahansa tunnustaa minut ihmisten edessä,hänet minä myös tunnustan Isäni edessä joka on taivaissa.Mutta kuka tahansa kieltää minut ihmisten edessä,hänet minä myöskin kiellän Isäni edessä,joka on taivaissa.Matt.10:32-33...Ole ylpeä kun tunnet Jeesuksen,ole ylpeä kun sua herjataan kun todistat Jeesukseseta,älä pelkää toista ihmistä kun todistat.

12

282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinä kaikentietävä

vain YKSI?

• polton

se on syntiä!raamatussa sanoo, että herra ei laiskoja elätä! milloin menet töihin!

• elämä muuttui

kun kohtasin Jeesuksen.
      Oli joku joka niin paljon minuakin rakasti, että kärsi ja kuoli voidakseen pelastaa minut.
      Hän nousi kuolleistakin että minäkin sain kasteen jälkeen uudessa elämässä vaeltaa.
      En kiellä Herraani Jeesusta en.
      Jumala armahtakoon niin tapahtumasta.

• sairasta touhua

Jessehän teki kuten Herakles ja monet muut jermut ennen häntä.

Jospa sinäkin pystyt siihen; tapata itsesi vaikkapa kaikkien islamin uskoisten puolesta.

• frihet
        sairasta touhua kirjoitti:

Jospa sinäkin pystyt siihen; tapata itsesi vaikkapa kaikkien islamin uskoisten puolesta.

Saatana on tullut tappamaan, varastamaan ja valehtelemaan,mutta Kristus tuli antamaan elämän, yltäkylläisen elämän, joten annetaan kunnia ja kiitos Hänelle, jolle se kuuluukin, Jeesukselle Kristukselle.

• pelastuu
        sairasta touhua kirjoitti:

ja vain Jeesuksen tarvitsi kuolla ja nousta kuolleista, hankkiakseen kaikille ihmisille mahdollisuuden pelastua.

Ei minun tappaminen, tai tapattaminen kenenkään sielua pelasta, ei ole kenellekään hyödyksi, eikä ikuiseen elämään ovea avaa.
        Jeesus on ovi, Hän on tie, totuus ja ELÄMÄ.

Jeesus rakasti Isää ja ihmisten pelastamista niin paljon, että uhrasi itsensä.
        Taistelun hänkin kävi Getsemanessa.(nimi tarkoittaa Öljypuristamo) Hänen oma tahtonsa etsi muuta keinoa pelastaa ihmiskunta ja säästää
        oma elämä, mutta vaihtoehtoja ei ollut, joten

Hän suostui Isän Jumalan tahtoon, Lunasti ihmiskunnan, kuolemalla otti ihmisille kuuluvan rangaistuksen päälleen ja nousi kuolleista, koska Jeesus oli synnitön, täysin Jumalan tahtoon suostunut.
        Näin Hän täytti kaiken Jumalan vanhurskauden vaatimuksen ja myös lain ja antoi itsessään Häneen uskoville mahdollisuuden päästä armosta(Jumalan ansaitsematonta hyvyyttä meitä kohtaa) osalliseksi.

• Eroe
        frihet kirjoitti:

Saatana on tullut tappamaan, varastamaan ja valehtelemaan,mutta Kristus tuli antamaan elämän, yltäkylläisen elämän, joten annetaan kunnia ja kiitos Hänelle, jolle se kuuluukin, Jeesukselle Kristukselle.

Tuttua on varmaan viinan kirot. Tuossa kerroin kuinka veljeni on viinan siteissä, johon saatana on hänet voimakkaasti sitonut.
        Jos vaimosi kanssa tai vieläpä lisäksi jossain rukoushetkessä kantaisitte joskus hänet Herran eteen.

Minulle soitti kerran eräs mielenterveyspotilas ja sanoi;
        muista häntä kerran rukouksissa.

Ei ollut paljoa pyydetty ja muistin varmasti.

• hirvas

sellaista on tehnyt?

• Eroe

Minua siunaa kun olet KAN-asialla, eli olet saanut sen sydämelle. Itsekin aikoinaan vein miehiä KAN,nille ja kävin tapaamassa.

Veljeni joka ei ole uskossa, oli uskomaton lääkäri ehdottanut KAN-kotia. Toiset juopot olivat pelotelleet paikasta ja veli-mies ei lähtenyt.
      Olen muistanut häntä rukouksissa koko uskossaolo ajan, olen vienyt kokouksiin ja hengellisiin tilaisuuksiin, mutta ei ole vielä ratkaisuaa tehnyt. Moni on sanonut;

ompa helppo muistaa.

• Kan-koti on hyvä paikka ja siellä on moni päässyt uudenelämän alkuun.Muistetaan rukoksin kan-työttä.

• Raisiossakin
        aksu521 kirjoitti:

Kan-koti on hyvä paikka ja siellä on moni päässyt uudenelämän alkuun.Muistetaan rukoksin kan-työttä.

on työ niin hyvin edennyt ja niin paljon alkoholisteja vapautunut, että kaupunki uudet tilatkin järjesti.

Kymmenet ex alkoholistit ovat löytäneet puolison ja päässeet ihan normaaliin elämään kiinni.

Kannattaa kiitoksen kanssa muistaa KAN-työtä ja siellä palvelevia ihmisiä, jotka Jumala tuntee.

Siunausta

• kkarjalainen

Ole ylpeä kun todistat pseudotieteellistä paskaa, ole ylpeä kun teet pellen itsestäsi, ole rohkea ja sokea kun yrität puolustella kantaasi ja todisteitasi. gg jätkät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4890
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2265
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1444
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      89
      1374
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1356
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      135
      1165
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1085
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      266
      993
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      967
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      965
    Aihe