vastaa ensisynnyttäjän kokemuksia !
Tunsin iltapäivällä pakoittavaa tarvetta kyykistyä Arabialaisen porsliini-pytyn ylle , aikomuksenani suorittaa kevyt kenttäulostus.
Siitä muodostuikin kaikke muuta !
Hirvittävä kipu iski kaiken kokeneisiin peräpukamiini ja verisen fossiutuneen ulostemassan synnyttäminen ja tähän maailmaan saattamiseen meni minulta aikaa ja tupakkaa sekä mittaamaton kivun määrä !
hu Huu ...
Syökää ihmiset kuituja niin ei tarvitse kokea edellä kuvattua traamaa !
Ummetus-ulosteen murjominen
4
574
Vastaukset
- Fifan o samma på finska
olisit syöny risiini öljyä ja nauttinu kilon vaikka voita. Kuka helfatdan feministonde oikein menee syömään kuituja? Kas ku ei kuitulevyä tai lasivillaa!
- ElisaPekka
Tiiliskiviä syömällä saa vaan tiiliskiviset ulosteet. Kyllä kannattaa syödä koirankakkaa, se on uusiotuva luonnonvara ja valmiiksi purtua ja ulkoistettua. Raastinraudan syöminen ehkäisee sappikiviä ja peräpukamia. Voi olla kivulias, mutta lääkäri suosittelee, syöraspi, nielaise se kokonaisena ja mieluiten kolme kertaa päivässä. Tai syö telaketjua ja paskanna kettinkiä, ei tartte häpeillä jotain kuukautisvuotoa kun on kunnon feministi.
- joulun aikaan
herkistykäämme hoitamaan suoltamme; ottaos araakaa kanan tahi riistalinnu RAAKAAA munaa ja särkeös se kulhoon.
Sekoittaos mukaan niin öljyjä kuni suolaa, saahramia, kaneelia ja inkkivääriä oman mieltymyksen mukaan.
hieroakseen tätä hitaasti välilihan alueelle niin vaiva poistut vuoden sisällä.
toistetaan kolme kertaa päiväsä. amen - ghfgfhfd
..tuoreelle äidille. Seuraava tulee sitten jo helpommin.
Onko pienokaisen nimi jo mietitty valmiiksi? Aarne olis kyl hyvä -riippumatta siitä, onko tyttö vai poika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023539
- 623197
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342694- 812479
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 962096
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501742Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221720- 121706