APUA! Voiko harmaan hameen kanssa käyttää tummanruskeita kenkiä vai riitelevätkö ne värit keskenään??
Ja toinen kyssäri: Voiko hametta pitää juhlissa varrettomien kenkien kanssa talvella? Vai pitääkö olla saappaat?
Harmaat vaatteet + ruskeat kengät
3
1198
Vastaukset
- vänkyrä-nainen
ruskea mielestäni ollenkaan yhteen. Harmaa ja musta sen sijaan taas sopii.
Talvijuhliin voi ja kannattaakin ottaa juhlakengät pussissa mukaan ja kulkea "ulkokengissä", esim niissä saappaissa, sitten matkat. - tokaan kyllä
Hei! harmaan ja ruskean ei perinteisesti ole katsottu sopivan yhteen (minäkin vältän niiden yhdistämistä) mutta nykyään ko. yhdistelmää näkee aika paljon. Se on silloin tällöin muotia. Jos olet itse sitä mieltä, että näyttää hyvältä, niin siitä vaan. Mutta jos haluaa rikkoa sääntöjä, on hyvä että itse tietää rikkovansa niitä..
Hame ja varrettomat kengät talvella: ilman muuta! Jos vain tarkenet niin voit kulkea niin ulkonakin. Saappaita monet käyttävät koska ne ovat lämpimämmät. Sisätiloissa on ehdottomasti tyylikkäämpää vaihtaa pikkukenkiin. Etenkin jos on hienot juhlavaatteet, niin saappaat sisällä pilaavat tyylin! Baari on eri asia, sinne mennään ulkovaatteissa ja -kengissä.- .....
Mikseivät sovi yhteen? Ainakin miesten vaatetuksessa harmaa puku ja ruskeat kengät ovat aivan tavallinen yhdistelmä.
Varo enemmänkin ruksean ja mustan yhdistämistä, se näyttää harvan silmään hyvältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499