Hymyillään kuitenkin ... huomenna voi mennä huonommin.
(Murphyn filosofiaa.)
Hymyillään
11
506
Vastaukset
- ullapulla*
ajattelin kuinka meitä heikompia aina sorretaa.
Nyt loputkin meidän säästöistä täytyisi realisoida.
Niin eihän monellakaan ole säästöjä, Mutta,ajattelinkin niitä säästöjä joita olemme maksaneet palkoistamme eläkerahastoihin.
Joku "viisas" TV:ssä sanoi että eläkeläisillä ei ole mitään pelkoa rahojen hupenemisesta,koitetaan nyt peitellä niitä virheitä joita jo on tehty kauniilla puheilla.
Mehän ollaan aika avutonta porukkaa.
Ja aina heikkoja on sorrettu.Siitä huolimatta noudattaa Jopelin ohjetta ja hymyillä!
Kas kun ne asiat eivät miksikään muutu, vaikka itkisimme.
Ja sitähän ehditään aina tehdä pakon edessä.
Kyllä ne herrat siellä huseeraa ihan oman päänsä ja etunsa mukaan,,, välittämättä mitä kirjoitellaan tai itketään-- Siis paras hymyillä, tulee naapurikin hyvälle tuulelle.
Ties, vaikka hänellä olisi vielä huonompi päivä, kuin itsellä!- Opritar*
meri-kukka98 kirjoitti:
Siitä huolimatta noudattaa Jopelin ohjetta ja hymyillä!
Kas kun ne asiat eivät miksikään muutu, vaikka itkisimme.
Ja sitähän ehditään aina tehdä pakon edessä.
Kyllä ne herrat siellä huseeraa ihan oman päänsä ja etunsa mukaan,,, välittämättä mitä kirjoitellaan tai itketään-- Siis paras hymyillä, tulee naapurikin hyvälle tuulelle.
Ties, vaikka hänellä olisi vielä huonompi päivä, kuin itsellä!Hymyilyttää surkeuskin kun lukee Varjofinlandiaa.
- main-eko
Joskus voi kätkeä kyyneleensä hymyn taakse mutta,se hymy voi olla väkinäinen.
Aito hymy lämmittää aina. - Puolan presidentti,
joka en siis minä ole, mutta hänestä kerrotaan juttua takavuosilta.
Piti hra presidentti uudenvuodenpuhetta ja totesi puheessaan mm.:"...tämä vuosi oli huonompi kuin viime vuosi, mutta parempi kuin ensi vuosi..."
Ymmärsiköhän kukaan...silloinkaan... Kas, hymy jo puoli on hyvettä
ja itkeä ei voi ilkeä.
(Eino Leino)- utelias¤
kun Satu on hävinnyt,taidat Ramoona olla entonen Satu?Mikäs siinä,eihän se haittaa huomasin vain.
utelias¤ kirjoitti:
kun Satu on hävinnyt,taidat Ramoona olla entonen Satu?Mikäs siinä,eihän se haittaa huomasin vain.
vastaan, että olen eri henkilö kuin nimimerkki Satu. Hänen kanssaan viestin vaihdoinkin Sää tänään -ketjussa, joka on edellisellä sivulla.
Naurusta vielä sananen. Muistuu mieleen entisen opettajani sanat meille tirskuville tytönhupakoille: "Tyttönä naurattaa tyhjäkin, akkana ei asiakaan." Onneksi niin ei ole sentään käynyt, nauramisen lahja on säilynyt, nyt erilaiset asiat naurattavat ja olen tullut sallivammaksi itsellenikin . On terveellistä nauraa itselleen ja miksei itsekseenkin . Viimeksi nauroin itsekseni tänään, kun katsoin tikkaa hakkaamassa lujasta lehtikuusilaudasta tehtyä linnunpönttöä, hiukan oli saanut jälkiä aikaseksi ja ääni kaikui sisälle asti.. Siinä oli kova kovaa vastaan tai kaksi pönttöä.
Käväisin saunassa.
Yleisessä uimahallin saunassa.
Siellä oli äijää jos jonkinlaista.
Ja remppaa oli jokaisella kaikenlaista.
Vaan kaikki jaksoi hymyillä jutuille hyville.
Pyyhitty oli pois myös huolet ja murheet.
Kyllä sauna on sentään paras juttu.Nyt kun purnaajille on oma palstansa, on hienoa, että aloitit Jopel vastapainoksi tämän. Siinäpähän saamme käydä hakemassa vertaistukea sieltä, mistä sitä kulloinkin tuntuu tarpeelliselta etsiä.
Rättikaupan kassin kyljessä oleva teksti ilahduttaa uudelleenkin luettuna: Muoti pidentää ikää. Naura siis joka päivä peilin edessä ainakin kolme kertaa. Aamulla, päivällä ja illalla. Syystä tai ihan ilman syytä. Naura ääneen ja takahampaat vilkkuen. Myös äänetön naurusessio kelpaa, jos tilanne niin vaatii. Jos käytössäsi ei satu olemaan peiliä, session voi suorittaa myös kasvotusten kaverin kanssa. Tärkeintä on, että naurat.
Onko kenelläkään kokemuksia naurujoogasta tai nauruterapiasta? Käsittääkseni niissä voidaan alkaa "tekonaurusta". Ehkä olisin jotain sellaista tarvinnut itsekin eräässä elämäni vaiheessa, silloin ei moisista tiedetty.
Entä mitä on tullut tyhjän naurajista, joita lapsena pidettiin huonompina kuin räkänokkia?Räkänokasta mies tulee,, mutta ei tyhjän naurajasta.
Siloin ei ymmärretty naurun ja iloisen ,positiivisen mielen päälle mitään, kai !
Rajansa tietenkin naurullakin on. Eiköhän se elämä aseta ne rajat ihan pyytämättä- itketäväkin on välillä- sellaista elämä on !
Muta peruspositiivisuus ja huumori,, ikävä olisi "tiukkapipon" kanssa elää jokapäiväistä elämää.
Työ aikana oli koulutusta: Huumori työssä ja opi nauramaan,,,,,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564930Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 911395
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231356Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1501216Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2661003- 72977
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965