Hhm... No olen 15-vuotias tyttö ja haen sähköpostiseuraa. Tykkäisin vähän purkautua välillä, mut keskustella myös huumorintajusesti ja leppoisasti, sillä ei aina jaksa synkistellä. Innostun kaikesta uudesta ja ihmeellisestä helposti. 8) Olen urheilullinen ja kuuntelen paljon musiikkia, pääasiassa jotain rockiin viittavaa. Musiikista mulla ainakin on mielipiteitä, kaiken muun ohella tietysti. Kerron enemmän sitten, kun kirjoitat.
Ja osoite on: ssilja@suomi24.fi
jootota
Nimetön
5
612
Vastaukset
- Nimetön
sukupuolella ei väliä. ikä mieluiten lähellä omaani:)
- 14v tyttönen
moi. Olen kohta 14v tytteli kainuusta. Harrastuksiini kuuluu mm. hevoset, koirat ,netti ja kaverit. Olen aika pirtsakka ja huumorintajuinen ja käyn 8.lk.
e-mail: Ezzy.94@hotmail.com - ,kmlfn
moi oon homo
- IWOOOOOOOO
aah i LOVE YOUUUUUUUUUUUU
- voi perse
IWOOOOOOOO kirjoitti:
aah i LOVE YOUUUUUUUUUUUU
perse
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647