Tarinan tään mä teille kerron, tarinan Paulig Mokkalan. Hän syntyä pullahti perheeseen Mokkalan, joka aina mokkapaloja kulmapöydässä söi, ja syödessään joivat he alati kahvia. Ja niin ristittiin hänet Pauligiksi, amen. Ja pappikin joi sen jälkee kupin kahvia, mustana, kuten aina. Ja niin kasvoi Paulig Mokkala. Hän kulki läpi esikoulun, jossa hän polvensa naarmutti ja aloitti ekaluokan tietämättä mitä ajatella. Niin kulki Paulig läpi koulutien. Hän läpäisi kokeet ja pääsi myös kahvia maistamaan. Ja niin alkoi Paulig kahvin voimalla kouluaan käymään. Paulig Mokkala, missä hän lie, minne vie häntä tie? Paulig Mokkala, ei kukaan tiedä missä Paulig kulkee tietä. Ja niin läpäisi Pulig Mokkala koulunsa voimalla kahvin. Paulig päätti kulkea läpi lukion ja läpi yliopiston. Ja eräänä päivänä Mokkalan Paulig päätti, että oli aika muuttua. Hän heitti kahvipakettinsa ikkunasta ja repi liituraitapukunsa. Paulig, oi Paulig, miksi sekosi sulta pää? Paulig, Paulig, eikö sun elämästä mitään jäljelle jää? Minne on mennyt Paulig Mokkala, sitä tiedä en, kun tarinaa Mokkalan Pauligin kertoilen.
Paulig Mokkala
Nimetön
1
461
Vastaukset
- Quizzy
No mitä siitä kusiliemestä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111682Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411435- 541163
- 641142
- 741045
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960- 107947
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82840
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6831