Minkä takia adventistit jakavat kristityille pedonmerkkejä, sillä voisitte vastata sanoistanne.
Kannatteko vastuuta esim. pedonmerkkiopistanne
7
124
Vastaukset
- pedonmerkkejä jakaneet
te olette ne itse ottaneet hylkäämällä Jumalan pyhän lain.
advari- eikä väärää profeettaa
Ainoastaan SDA:lla on pedonmerkkioppi ja tälläistä pedonmerkkioppia saatanallisesta sunnuntaista ei löydy juutalaisilta eikä 7. päivän baptisteilta.
Latelet adventistisia valheita. - adventisteille tiedotus
eikä väärää profeettaa kirjoitti:
Ainoastaan SDA:lla on pedonmerkkioppi ja tälläistä pedonmerkkioppia saatanallisesta sunnuntaista ei löydy juutalaisilta eikä 7. päivän baptisteilta.
Latelet adventistisia valheita.>>>> Adventistien vastustajat saatanan
Kirjoittanut: asialla_1 18.11.2008 klo 17.00
Adventtisanoma on viimeinen totuus. Sen vastustaminen on syntiä ja vihamielisyyttä Jeesuksen uskoa ja todistusta vastaan! - kulkevat käsikädessä
adventisteille tiedotus kirjoitti:
>>>> Adventistien vastustajat saatanan
Kirjoittanut: asialla_1 18.11.2008 klo 17.00
Adventtisanoma on viimeinen totuus. Sen vastustaminen on syntiä ja vihamielisyyttä Jeesuksen uskoa ja todistusta vastaan!SDA:lla on ainutlaatuinen kristinuskosta poikkeava pedonmerkkioppi demonisoivalla sunnuntai pedonmerkillä.
Teillä on muutama kulttimainen opinkohtanne joita te toistatte kuin papukaija. - adventistien mieliksi
eikä väärää profeettaa kirjoitti:
Latelet adventistisia valheita.Uskonnnot maailmassa SDA opin mukaan:
1. Adventistit
2. Adventtitotuuden vastustajat
3. Adventtitotuudesta tietämättömät
Tuollainen ajattelu ei ole kristinuskoa ja haiskahtaa kristillisperäiselle kulttiuskonnolle.
Adventistien jumala (mikä lienekään?) on päättänyt että sunnuntai on pedonmerkki ja sapatti on sinetti (tosi raamatullista?)
Adventtitotuuden vastustajilla on pedonmerkki ja he kumartavat paavia (antavat kultamitalejakin).
Adventtitotuuden vastustajat voivat ainoastaan ostaa ja myydä koska pedonmerkki mahdollistaa tämän.
Adventistit eivät voi ostaa,ei myydä ja eikä maksaa kymmenyksiä adventtikirkon pohjattomaan kassaan koska heillä ei ole pedonmerkkiä.
Adventisteilla eivät voi käyttää rahaa.
Adventistit ainostaan ovat sapattisinetöityjä jotka eivät joudu helvettiin. - AGABEETUS26
adventistien mieliksi kirjoitti:
Uskonnnot maailmassa SDA opin mukaan:
1. Adventistit
2. Adventtitotuuden vastustajat
3. Adventtitotuudesta tietämättömät
Tuollainen ajattelu ei ole kristinuskoa ja haiskahtaa kristillisperäiselle kulttiuskonnolle.
Adventistien jumala (mikä lienekään?) on päättänyt että sunnuntai on pedonmerkki ja sapatti on sinetti (tosi raamatullista?)
Adventtitotuuden vastustajilla on pedonmerkki ja he kumartavat paavia (antavat kultamitalejakin).
Adventtitotuuden vastustajat voivat ainoastaan ostaa ja myydä koska pedonmerkki mahdollistaa tämän.
Adventistit eivät voi ostaa,ei myydä ja eikä maksaa kymmenyksiä adventtikirkon pohjattomaan kassaan koska heillä ei ole pedonmerkkiä.
Adventisteilla eivät voi käyttää rahaa.
Adventistit ainostaan ovat sapattisinetöityjä jotka eivät joudu helvettiin.lainkaan jättää mitään olettamusten varaan, Koska itse Raamatun mainitsema peto itse tunnustaa mitään salaamatta sunnuntai olevan hänen valtansa merkki. Peto istuutuu Paavalin ennustuksen mukaan Jumalan Temppeliin eli seurakuntaan ja julistaa olevansa Jumala ja tämä todella tapahtui 321 vuonna Toinen: Tess: 2:4 .
Peto ei ole valehdellut! Peto on rehellisesti kertonut totuuden mitään salailematta. Raamattu kertoo tästä Pedosta, että se muuttaa aikoja ja vuoden aikoja. Tämä on kaikista parhain todistus tästä Pedon mahtavasta voimasta. Vuonna 321. Peto muutti Jumalan sapatin pyhyyden sunnuntaille ja tätä Peto itse sanoo valtansa merkiksi. Kirjassa Katekismus of Doctorine peto kertoo, että sunnuntai on hänen valtansa merkki, koska hän on omalla voimallaan pystynyt mitätöimään Jumalan Merkin, niin hän sanoo, kun minä tällaisia töitä teen, voiko kukaan enää epäillä ettenkö minä olisi Itse Jumala.
Hän kertoo Että hänelle on annettu valta muuttaa aikoja ja vuoden aikoja ja hän voi vapauttaa, jopa kristuksenkin käskyistä. Hän sanoo: Protestantit jotka kommentoivat Raamattu ja ainoastaan Raamattu, mutta kuitenkaan he eivät luota Raamatun sanaan: Raamattu sanoo pyhitä sapatin päivä, niin he eivät tee niinkuin Raamattu sanoo. Minä sanon pyhittäkää sunnuntai ja kaikki kansa tottelee, Koska minä tällaisia töitä teen, niin voiko kukaan enää epäillä ettenkö minä olisi teidän Jumala maanpäällä.
Hän kerskaa myös kalenterin vaihdoksesta. Näet vuosi alkoi muinoin Maaliskuun ensimmöisenä päivänä. Nykyään vuosi alkaa ensimmäinen päivä Tammikuuta. Kaikki on selvästi ilmoitettu Raamatussa ja Historian todistuksissa. on nämä tiedot ilmoitettu ja nämä tiedot eivät ole mitään salaisuuksia. Keisari aloitti Jumaluuden sarjan ja Piispat seuraavat hänen jättämänsä perinnön perässä. Nykyinen totuushan on se, että silmät ummessa kulkien ei koskaan kukaan tule tietämään mitä meidän ympärillämme tapahtuu. Näitä sokko leikissä eläviä on paljon!
Adventisteja viedään kuin pässiä narussa tässäkin pedonmerkkiasiassa. Raamattuun uskovat kristityt sen sijaan osaavat valvoa ja olla ottamatta pedon merkkiä siinä vaiheessa, kun sillä aletaan ihmisiä merkitä.
Adventistit ovat väärän oppinsa vankeja ja arvatenkin ottavat pedon merkin oikeaan käteensä tai otsaansa mukisematta ja osaamatta aavistaa mitään pahaa.
Oikein vaiko väärin? Oikein siinä mielessä, ettivät he ole ottaneet vastaan rakkautta totuuteen voidakseen pelastua ja heissä toteutuu tämä Raamatun sana:
"7. Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää,
8. niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,
9. tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
10. ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.
11. Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
12. että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen."
2. Tess. 2:7-12
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564790Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271111Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681055Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 71942