kuullut että jos mäyräkoira puree niin leukoja et auki saa,jos esim. uros mäyris ei tykkää toisista uroksista ja päättää purra. totta?
pureminen
möööhiiii
3
559
Vastaukset
- myös...
terreillä
Kyse on varmastikin samasta asiasta kuin ihmisellä eli siitä että leukaluut lyö lukkoon eli menee pois sijoiltaan. - Tahveli1
Eipä taida pitää paikkaansa. Minua puri juuri oma uros mäykkyseni eikä niitä leukoja ainakaan enää sormessa näy.=)
Taitaa kyseinen leuan lukkoon meneminen sopia Pittbullterrieriin. - joka pitää
Kyllä , mäyräkoira ottaa niin sanotusti "otteen"!
Sitä "otetta" ei hevillä ihminen irroita .Kaksi urostakin voi kimpaantua toisiinsa niin että toinen saa otettua "otteen" !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667