Kauan ja hartaasti odotettu loma Pohjois-Goalle lähenee. Kertokaahan siellä käyneet kanssaihmiset vähän paikallisesta hintatasosta.Tiedän että halpaahan siellä on elellä, mutta kuin halpaa? Kertokaa esim hintoja, syömisistä, juomisista...
hinnat
7
1471
Vastaukset
- paikasta
Hinnathan tietysti riippuvat aivan paikasta ja asiakkaan tinkimistaidosta, mutta tässä jotain pientä.
Ruokaa saa ravintolassakin 200-300 rupialla eli noin 3-5 eurolla. Kalliimpaakin tietysti löytyy. Iso puollo Kingfisher-olutta rannalla noin euron. Taksimatka melkein minne vaan irtoaa 10-20 eurolla, lyhyet matkat muutamalla eurolla, hinta riippuu matkan pituudesta. Rantakankaan voit saada, jos olet kova tinkimään, parilla eurolla jne. - suht halpaa
Siinäpä kuvia annoksista ja hintoja. 1 euro n. 62 rupiaa tällä hetkellä.
http://www.flickr.com/photos/joegoauk_fishcurryrice/- elm
Oli kiva katella. Oiskohan kanaruuista samalaista kattausta?
- Souza Lobo / Calangute
Souza Lobo / Calangute ravintola oli tuon mahtavan listan ainoa tuttu paikka minulle.
http://www.souzalobo.com/htm/galleria.htm - Käynyt juuri
elm kirjoitti:
Oli kiva katella. Oiskohan kanaruuista samalaista kattausta?
Kana valmistetaan Intiassa siten, että koko eläin pilkotaan viidakkoveitsen näköisellä aseella palasiksi. Tästä syystä kanaa on hieman hankala syödä, luunsiruja kannattaa varoa ja isokaan pala ei takaa suurta lihamäärää.
- Goan matkailija
Kuten täällä ollaankin jo todettu, riippuu myös paikasta, mutta pitkänkin kaavan mukaan syödessäni (ruokajuomana kokis tms. limu) en ole kertaakaan onnistunut törsäämään yli viittä euroa yhteen ateriaan. Halvemmallakin pääsee. Ja totta kai kalliimmalla, varsinkin jos ruokajuomaksi tilaa olutta/viiniä. Mutta paikallinen olut on vielä silti halpaa ja ihan hyvää (Kingfisher ym.), tuontioluet ja -viinit jo kalliimpia. Olen vege joten liharuoat saattavat olla vähän kalliimpia.
Hei!Olimme -07 maaliskuussa Galankutessa Pizzaa tuli syötyä,hinta noin,1€ Lähi kaupunki Banjul kasvisravintola jossa kävimme,seisova pöytä hinta,per,henkl,90 centiä.Saimme vinkin,juokaa paljon vettä niin säästytte vatsa taudeilta,Vähintään 2 ltr päivässä mielummin enemmän.Säästyimme vatsa taudeilta,johtuiko vedenjuomisesta vai mistä,mutta kuitengin,kannattaa juoda paljon.Hyvät muistot jäi matkasta,menään uudestaan.Hyvää matkaa teille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567217Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243391Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1501665Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2911583- 841365
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 911250
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2401184- 811134