näkynyt?
Onko
6
203
Vastaukset
- tainnut
tänään näkyä. En kylläkään availe kaikkia viestejä, vaan muutamat kierrän kaukaa, että en voi aivan varma olla, onko arka mies jossakin porisemassa.
- on ihana.
Niin iloinen ja reipas ja suloinen. Hänellä on sellainen usko Jumalaan, joka tulee hyvinä hedelminä esille. Kujeilu ja ilo on Jumalan lapsen oikeuksia ja se on tosi upeaa. Huumorilla voi käsitellä vaikeitakin asioita keveämmin.
- Hyvin oivallettu
Tykkään myös samoin.
- siksi kun
Suni, Armi ja Kari on palstalla. ei hän muutoin arka olisikaan.
Kyllä hän sitten tulee kun on aikaa. Ei hän aina ehdi olla täällä. Eikä hän Teuvoa,Armia ja Karia pelkää.
- saanut trauman.
Minäkin meinasin ensin saada, kun sain haukkumisia osakseni, vaikka itse olen aina kiltti ja ystävällinen, mutta Jeesus lohdutti ja sanoi, että ilkeät ihmiset eivät ole lähtöisin Jumalasta ja siksi heitä ei tarvitse pelätäkkään. Jumala kertoi olevansa niin paljon suurempi pahaa, että paha saa pelätä ja pahan välittäjät, mutta Jumalan lasten ei ikinä tarvitse mitään pelätäs, sillä pahalla ei ole pienintäkään valtaa Jumalaan, eikä näin ollen Jumalan lapsiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124