Olen lukenut linqvistin ystävät hämärän rajalla ja kirja oli kiehtova. 12-vuotiaan kiusatun pojan tarina, omaelämän kerrallista kauhua. Sitten poika tapaa Eliin, tyttöön joka näyttäytyy vain hämärän jälkeen. Tarinan pojalla on väkivaltaisia fantasioita, joissa hän haaveilee nousevansa kiusaajiansa vastaan.
Myös nora robertsin kolmen kirjan trigologia, jossa ihmiset ja vampyyrit taistelevat vallasta jossain irlannin kukkuloilla. Suosittelen kumpaakin kijailijaa.
ihmiset ja vampyyrit
mata
1
501
Vastaukset
- jaffat
Eka ei ole tuttu, mutta Robertsin kaikki kirjat mulla on. Pidin todellakin tuosta vampyyri-trilogiasta.
Lisäksi tuli mieleen uutuuden viehätyksenä Stephenie Meyerin kirjasarja. Houkutus, Uusikuu ja Epäilys. Nämä 3 on suomennettu. Ymmärtääkseni 4. kirja on suomentumassa. Tää kertoo ihmisen ja vampyyrin rakkaustarinasta. Suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981572Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231298- 541102
- 72985
- 58903
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893- 106892
- 45889
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820