Suomi24-treffiläiset

femaleinouterspace

Käyn välillä katsomassa tuolla Suomi24-treffisaitilla minkälaiset ihmiset minun alueeltani sinne ilmoja laittaa. Ihan huvin vuoksi, koska itse en sinne uskaltaisi ilmoitusta pistää. On kaikenlaisia pelimiesrinkejä ja valehtelijoita enkä ole sellainen nainen joka pystyisi treffeillä esittämään mitään osaa. Osassa miesten ilmoituksissa haisee omakehu ja he rehvastelevat tuolla chateissä. Mikä on siellä tietenkin helppoa kun olet periaatteessa eri henkilöitymä kuin arkielämässäsi. Olen piruuttani ajatellut joskus laittaa sellaiseen ilmoitukseen vastauksen ja kokovartalokuvani ja kysyä lähdetkös ulos vaikka en olekkaan "hoikka, urheilullinen";)

Mutta mutta..Osa on niin rohkeita, että laittavat kasvokuvan vaikka eivät ole mitään miss suomi ja mr finland ehdokkaita. Kauneus on tietenkin katsojan silmässä mutta haluaisin nyt tietää saatteko te "ihan tavallisen" näköiset miehet ja naiset yhteydenottoja? Kuinka monessa treffipalvelussa pidätte näitä ilmoituksianne?

5

584

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • deittiprofiili ja kuvallinen sellainen. Aika monenoloista kulkijaa siellä on näkyny, mutta eipä voi kyllä sanoa, että mitenkään oisin hukkunu viestitulvaan. Ehkä päin vastoin. Enpä niin itsekään jaksa aktiivisesti etsiä sieltä mitään, kunhan profiili on vielä olemassa, kun en seurustelekaan.

Muutamien henkilöiden kanssa vaihdellut parit viestit ja sitten se kuihtuu kasaan koko juttelu. Ei kait ole tarpeeksi mielenkiintoa.

No, vielä sitä omaa kultaa odotellessa...

• siviä

se elämä on.....minulla on ilmoitus kyseissessä palvelussa kuvallinen, ei muissa. Ja täytynee sanoa että saan yhteydenottoja vaikka kuinka paljon.Mutta sitten useat miehet ovat vain hakemassa yhden yön juttuja ja viestittely alkaa aika nopeasti menemään alapään juttuihin.
        Mutta on myös asiallisiakin tullut mutta taasen ei minun tyyppiäni, ne miehet kyl on vaik tuomaan kuun taivaalta kun vain alkaisin seuruteleen, mutta ei väkisin tule mitään.
        Suurin osa kuitenkin tosi pettymyksiä ja vievät pohjan rehellissiltä etsijöiltakin.
        En ole hoikka vaan muodokas kaunis nainen ja olen ylpeä muodoistani, en häpeä olla pyöreä.
        Mutta tänne mahtuu kaikkea maan ja taivaan väliltä. Suurimmaksi osaksi tämähän on vain ajanvietetettä tää treffipalsta.En oikein usko että kovinkaan moni on oikeasti löytänyt tämän kautta ihannekumppanin.Mutto toki niitäkin on.
        Etää ei liian vakavasti saa ottaa tämä foorumia ja pettymyksiä tulee. Tsemppiä vaan eihän sitä koskaan tiedä!!!!!!!!

• No täs olis 41v:n miehen vastaus et ei saada hirveästi yhteydenottoja. Tämä on ainoa paikka missä on ilmoitukseni.

• ilmoitusta laittaa.

Eiköhän sieltä kuvan perusteella löydy monta komeampaa, raamikkaamppaa yms. miestä.

Naista kyllä en ihan pärstän perusteella valitsisi koska oikeassa maailmassa se miten tullaan juttuun ratkaisee. Kaunis nainen voi olla aika mitäänsanomaton kun hänet oikeasti tapaa.

Itse uskoisin antavani itsestäni aika paskan kuvan pelkän still-kuvan perusteella. Varmaan ei montaa viestiä tulisi.

Toisaalta tietäen noiden treffipalstojen tason tuolta tuskin löytää naista joka on normaalipainoinen, kuntoileva sekä samalla ei-luonnehäiriöinen, ei-lapsellinen ja ei-pinnallinen. Voi kuulostaa ristiriitaiselta mutta ei ole hirveästi pyydetty jos nainen pitää kunnostaan huolen ja saa muuten näyttää lähes miltä tahansa jos vain aivossa raksuttaa ja sydän sykkii.

Ajan tuhlausta ainakin sen perusteella mitä olen muilta kuullut. Tietysti olen miettinyt että ehkä sitä kautta saisi treffikokemusta enemmän ja tutustuisi ihmisiin. Mutta kun etsii tosi mielessä kumppania ja on kohta 30-vuotta niin en usko että treffipalvelu toimii. Varsinkin epäilen että sieltä löytyisi joka olisi minusta puolestaan kiinnostunut niin paljon muiden ilmoitusten ja viestien lomassa että siitä kehkeytyisi sen vakavampaa.

• ........

koko palvelu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      50
      6733
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      675
      2915
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1270
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      97
      1249
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1235
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1144
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1130
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1100
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1012
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      241