Tulimme torstaina Agadirista.Matka oli uusi kohde meille ja yllätyksiäkin oli mm. ruokailu. Vakitaksikuskimme halusi viedä meidät illalla ruokailemaan Marokkolaiseen ravintolaan keskustasta noin, 10-15km ja kävimmekin jo päivällä varaamassa pöydän ja tilaamassa mitä lihaa kukakin haluaa. Varaus ruoasta piti tehdä, koska ruoan valmistus kestää n.3h ja se haudutetaan sellaiseten "savihuppujen" alla. Valitsimme kanaa ja härkää. Illalla saimme lihattoman kananruhon, kurkkutorven ja koko koiven, missä ei ollut lainkaa lihaa.... Härän tilnnut sai ehkä pari kolme kikaretta lihaa. Ruokaan kuului toki perunoita, luumua ja leipää. Iso pettymys - vai oliko meitä petetty??? Hinta ei kuitenkaa päätä huimannut ehkä n. 10€/ruokailija, mutta silti
kansallisruoka muka
2
686
Vastaukset
- marily1
ilmeisesti tajinesta on kyse, itse en kyllä ole ainakaan tuollaiseen törmännyt, päinvastoin. Tajinet ovat ehkä suurinta marokko herkkuani, etenkin kanan kanssa ja lihaa on aina ollut riittävästi. Valitettavasti teillä kävi huono tuuri paikan suhteen.
On todella valitettavaa, että ruokailu oli teille pettymys.Agadirissä on ravintoloita hyvin paljon. niin ettei välttämättä tarvitse lähteä kaupungin ulkopuolelle. En ole itse koskaan kokenut kertomanne mkukaista ruokailua.Esim. marokkolaisessa kaupunginosassa Hotelli Sindibadin aukiolla on neljä pientä ravintolaa, joissa, ainakin minun makuni mukaan, saa erinomaista tagine-pataa.Selkeätä lihaa oli se sitten kanaa tai nautaa.Menu noissa ravintoloissa on ollut 35-45 dirhamia (1 dirhami on n. 0,10 euroa).Keskustassa ja ranta-alueella on monenlaiseen makuun olevaa ravintolaa.Todella ikävää, että tuo ruokailu tuotti teille pettymyksewn.Kalevi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774814- 123376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402223Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261994Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471936Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6791903- 1171831
- 1381747
- 451515
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101431