Sen olen viime aikoina oppinut "kantapään kautta" että ilmeisesti minusta ei ole ns. parisuhteeseen. Pelkkää ryssimistä koko ajan. Kun ei vielä itse huomaa tai ainakaan heti omia virheitään.
Täytyy vaan toivoa että toinen osapuoli huomaisi että mulle pitää sanoa mokista heti eikä sitten kun sauhu nousee korvista.
Onko se kaikilla yhtä vaikeata, vai minkälainen on aikuinen parisuhde ??
Oppia ikä kaikki
4
337
Vastaukset
- parisko
Koeta nyt itsekin ennakoida ne jutut, jotka tiedät itselläsi heikoksi lenkiksi. Älä odota toisen vahtivan sinua tai paimentavan kuin holtitonta keskenkasvuista. Naiset tykkäävät (ainakin minä)miehistä, jotka yrittävät huomioida naisen odotukset ja toiveet ja tulla vastaan yhteisissä asioissa. Sama koskee tietenkin naisiakin miestä kohtaan. Yksipuolinen mokien estäminen ei kuulu parisuhteeseen. Sanoa saa, kun siltä tuntuu ja opiksikin ottaa aiemmista yritelmistä. Onnea seuraavaan yritykseen!
- WaasanJaakkoo
Jos tää menee kiville,tämä nykyinen suhde, niin saa sitten olla koko seurustelu.
En mä mene Finnairillekaan ja väitä että osaan lentää jotain Airbusia.
Ja sen veeran että kerran olen sanonut yhdestä pikkujutusta joka mua häiritsee. Toista kertaa en sano.
Ja on me keskusteltu joistain jutuista, mutta kun se on vaan puhetta ei tekoja.
Hän on siis aivan upea ihminen sekä ulkoisesti että henkisesti. Em vaan ilmeisesti sitenkään pysytynyt täyttämään hänen vaatimuksiaan. Jos ei oltaisi julkisessa paikassa sanoisin että v..taa. - parisko
WaasanJaakkoo kirjoitti:
Jos tää menee kiville,tämä nykyinen suhde, niin saa sitten olla koko seurustelu.
En mä mene Finnairillekaan ja väitä että osaan lentää jotain Airbusia.
Ja sen veeran että kerran olen sanonut yhdestä pikkujutusta joka mua häiritsee. Toista kertaa en sano.
Ja on me keskusteltu joistain jutuista, mutta kun se on vaan puhetta ei tekoja.
Hän on siis aivan upea ihminen sekä ulkoisesti että henkisesti. Em vaan ilmeisesti sitenkään pysytynyt täyttämään hänen vaatimuksiaan. Jos ei oltaisi julkisessa paikassa sanoisin että v..taa.Ainakin yrität, toiveikas tapaus! Hei, ei me naisetkaan yhdellä sanomisella muisteta. Oltaisiin robotteja kaikki, jos kerran sanotusta muistais. Olet kunnon mies ja sanot vaikka nätisti toistaen niin kauan kuin asia on noteerattu. Terveisiä Waasaan!
parisko kirjoitti:
Ainakin yrität, toiveikas tapaus! Hei, ei me naisetkaan yhdellä sanomisella muisteta. Oltaisiin robotteja kaikki, jos kerran sanotusta muistais. Olet kunnon mies ja sanot vaikka nätisti toistaen niin kauan kuin asia on noteerattu. Terveisiä Waasaan!
Joopa joo. Ensinnäkin tehrähän tunnustus.VaasanJaakkoo= WaasanJaakkoo eli nimimerkki joka antaa lausuntoja asiasta jos toisestaki, mutta ei osaa itse hoitaa ihmissuhteitaan. Vaan antaa luottamuspulan ja ylpeyden kaataa upean ihmissuhteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154