nii. sain pari päivää sitten ps kolmoselle ton undercoverin . oon pelannu kohta 70 prosenttia läpi , mut en osaa tuunata autoja. miten helvetissä tossa pääsee tuunaamaan , siis ulkonäköö (puskurit, spoikat ym.) Kiitti jo etukäteen...
Undercoveri...
6
556
Vastaukset
- Osaa sanoa
Mutta siellä on jossain valikko varmaankin mistä pääset autotalliin ja sieltä valitset auton, taas pitäisi olla valikkoa mistä valita.
- Osaan lukea
nih!
- ostin
Vittu kun ohjeitapa ei saatana ole kun ostin käytettynä .. nih.
- Peliä jo
ostin kirjoitti:
Vittu kun ohjeitapa ei saatana ole kun ostin käytettynä .. nih.
Käytettynä?
Siis varastit vai latasit?
Vai olitko niin tyhmä että ostit varastetun pelin?
KÄRSI!
Manuaalin sivulta 42 muuten löytyy hieno ohje jonka avulla pääsee erikois-kenttiin. - kjlljljk
Peliä jo kirjoitti:
Käytettynä?
Siis varastit vai latasit?
Vai olitko niin tyhmä että ostit varastetun pelin?
KÄRSI!
Manuaalin sivulta 42 muuten löytyy hieno ohje jonka avulla pääsee erikois-kenttiin.vitut ostin käytettynä , mutta ohjekirjassa ei paskaakaan mainita. ainakaan englanninkielisessä. nii.
- wattu
minullakin undercover ps3. olet pelissä niin painat star näppäintä otat valikosta autot sitten menet ulkoasuun siitä otat sitten osavalmistajat siellä saa tuunattua autoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706