Moikka. te jotka olette käyneet carmenissa? olisiko kivoja ruokapaikka vinkkejä? mitä kannattaa ehdottomasti käydä katsomassa(nähtävyyden,puistot ym) ja mihin kannattaa entien varailla aikaa?
itse jouluksi lähdössä, ja olisi kiva saada käyneiltä vinkkejä:)
Jouluksi meksikoon
1
942
Vastaukset
- Dos equis
La parilla ja Da bruno esimerkiksi, mutta paikkoja on vaikka kuinka paljon. Maya raunioista lähimmät ja parhaat ovat Chichen itza, Coba ja Tulum, Chichen itzassa on eniten nähtävää. Xcaret ja Xel-ha ovat mukavia paikkoja, Xel-ha on enemmän vesiaktiviteetti painotteinen. Jos et pelkää eläimiä kannattaa käydä crococun zoossa n. km carmenista cancunin suuntaan. Läheiset saaret Cozumel ja Isla mujeres on näkemisen arvoisia ja snorklaus on niillä paljon parempaa kuin carmenissa. Jos tulet herkästi merisairaaksi kannattaa cozumelille mennä mahdollisimman tyynenä päivänä, matka Isla mujeresille Cancunista on yleensä paljon tasaisempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635