Ehkä nuoresta iästäni johtuen en tätä tiedä, mutta kuulin kyliltä, että Suonenjoella on aikoinaan asunut/asuu tiilenmurskauksen maailmanennätys mies - vieläkö harrastaa lajia, tai valmentaako ketään
Paikkakunnalla on kuulemma asunut ainakin yksi jollei useampi kovan luokan karateka ovat jo varmaan jo nyt keski-ikäisiä miehiä.
Onko totta
21
6025
Vastaukset
- se totta on
Karate Koponen..mukava mies ja on ainakin vähän aikaa sitten vielä kickboxingia opettanut. Tiilenmurskaus muistaakseni jäänyt jo pois.
Ei tuo niin iso juttu oo..Maailma on pullollaan maailmanmestaruus miehiä ja naisia ja jopa suonenjoen kaltaisesta pikku kaupungista niitä löytyy. Mitä sitten? Menetkö nimmaria pyytämään?? hahhahhaa..- tärkeämpiäkin asioita
kuin tuo häiskäminen. Esim. alkoholin kanssa läträäminen.
- Anonyymi
No ei ole mutta ilmeisesti Sinulla ongelma kun dissaat tätä miestä. Tosin taidat olla jo alkoholiin kuollut sillä onhan kommentistasi jo yli 10 vuotta. Mutta Jukan näin kuntosalilla eikä missään rapakaljakunnossa ollut.
- tietysti on
- Oliko kyseessä
Napa, Miilu vai Räihä ?
Onko kukaan vielä katukuvassa ?- jätkä tasasella
Ja ehkä pienessä myötäleessäkin.
- Anonyymi
tais merran jussiki jottai potkia aikoinnaan
- Anonyymi
Merran Jussi oli väliamerikan mestari aikoinaan nuorena miehenä .
- Anonyymi
Gonzo is best ! https://youtu.be/LtkaEFnFVi4
- Anonyymi
Itse olen murskannut ainoastaan naisten sydämiä.
Kaunis mies - Anonyymi
On murskaus mies Juki!
- Anonyymi
On murskaus mies Juki!
- Anonyymi
taitaa kissa nostella ite häntäänsä !
- Anonyymi
Tämä tiilenmurskauksen Guinessin ennätysmies tosiaan asuu Suonenjoella, mutta taitaa olla yli 60 -vuotias.
Tällä paikkakunnalla korostetaan mieluusti toisten huonoja puolia tai mässytellään toisten epäonnistumisesta. Haukutaan ja mustamaalataan, valitetaan ja inistään.
Suonenjoelta puuttuu pose meininki, heittäisin tästä pallon kaupungille että voisivat hypettää enemmän meidän menestyjiä.
Millä on hienoja paikkoja ja tekijämiehiä. Esimerkkinä voisi pitää vanhanmäen uutta pehtooria, joka on saanut sinne pöhinää sielgtä voisi ottaa esimerkkiä kuinka saadaan posi meininkiä aikaiseksi ,- Anonyymi
Onko itsekehua vai sen toisen hypettäjän tekstiä.
Ideat on itsestäänselvyyksiä ja toteuttamiseen ei taida riitää rahkeet. Jos jotain suunnittelee, niin se pitää toteuttaa itse alusta loppuun.
Kotiseudusta saa ja pitää olla ylpeä tekemättä siitä sen kummempaa numeroa.
- Anonyymi
Tässä youtube video murskauksen mm .
https://m.youtube.com/watch?v=SQrLvjgntRI - Anonyymi
Oho tuosta on jo 30 vuotta aikaa mennyt. Olin katsomassa murskausta, hyvin Jukalta tiilet mureni. Oltiin silloin nuoria ja komeita. Nyt ei olla ku komeita....
- Anonyymi
Älä puhu paskaa!!
- Anonyymi
E. Tuomela oli 80 luvulla kova tiilien murskaaja! Olin katsomassa kun teki Suonenjoen ennätyksen !
- Anonyymi
Kyllä, mutta venäläisillä tiilillä.
- Anonyymi
KARATE KOPONEN on numero 1. Suonenjoella murskaus juttuihin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625