http://www.digitoday.fi/tiede-ja-teknologia/2008/11/25/anilaser-karkottaa-merirosvoja-somalian-edustalla/200830418/66
Miten tämä mahtaa toimia jos rosvoilla on kuulosuojaimet päässä. Kovaa hintaa ainakin huudetaan 3 kaverin palveluista!
Äänilaser karkottaa merirosvoja Somalian edustalla
4
774
Vastaukset
- Toinen mahis
Meitsin vaimo olis myös käytettävisä. Mulla on jo kuulo ja kaali skeidana. Myyn sen haban halvalla. Vie jumalauta veke niin saat knubbit.
-laitteita on ollut jo pitkään kaikilla risteilyaluksilla.
Jokin aika sitten yksi pienempi risteilijä hääti merirosvot juuri LRADilla. Olen itsekin käyttänyt ko. laitetta.- Liian kaukaa
Aloittivat niin kaukaa sen äänitorjunnan.
Olisivat päästäneet 50 metrin päähän, niin eivät heti yritä jonkun muun laivan kimppuun, kun meneehän heilläkin aikansa, kuulolaitteita etsiessä.
Ja jos ne kuuroutuvat täysin, olisi vain tosi hauska juttu.- 60mm
Googlaa Bazooka Wikipediasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398