siihen asti näkemisiin. Onneksi en ostanut kausikorttia. Joukkuetta en vaihda, pidän vain tauon. Nyky meno on suoranaista vittuilua faneja kohtaan ja koskee myös omia junioreita. Katsotaan, muuttuuko mikään, vai jatkanko taukoa...
Palaan faniksi
5
365
Vastaukset
- Ilves johto
Siinä lähtee taas tosifani, pullamössöpoju kotia nuolemaan haavoja. Kuule älä palaa edes tuolloin, me muut juhlitaan silloin.
Jotkut räkänokat eivät kestä tappion hetkiä. Hypätään kyytiin sitten kuin menee hyvin ja heti kun tulee pikkuisen pataan vaihdetaan takkia. OLET SÄÄLITTÄVÄ.- ala-asteelta
niin saatat ymmärtää huoleni. ilves on tärkeä ja sitä kohdellaan kaltoin. säälittävää on pitää päänsä perseessä, kuten sinä, silloin kun on aika nousta ja toimia.
- tosi fani
Tosi fani ei hylkää joukkuettaan edes tappioiden hetkellä. Itse olen ollut Ilves-fani 28 vuotta, ja olen nähnyt aikaisemminkin Ilveksen "rämpimisen", enkä hylännyt joukkuetta silloin enkä hylkää nytkään. Nyt se joukkue tarvii fanien tukea, eli halliin vaan kannustaan.
- tulkoon tappioita
se kuuluu asiaan, mutta ei se ettei edes yritetä menestyä vaan tyydytään pelkkään mukana oloon.
Ja tuota hetkeä on kestänyt jo melko kauan..
Itse olen ollut fani yli 30 vuotta. - ja fanikin
mutta miksi minua kiinnostaisi, jos ei kiinnosta joukkueenjohtoakaan. kannatin, kun viimeksi oltiin karsinnoissa..kannatin koko korpivaelluksen, kun konkurssi oli tulossa. mutta silloin oli joku syy taaperrukseen, nyt ainut syy on osaamattomuus hoitaa asioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971545Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 42834
- 82820