mikä on paras tapa saada tahtonsa lävitse... millaisia keinoja itse käytät!?
Kertokaa
15
583
Vastaukset
- 5-vuotias
menisin lattialle makaamaan, huutaisin ja potkisin jalkoja ilmassa.
Jos täällä olis kenelle kiukutella olis ilmassa "lentäviä lautasia" mutta taitaisin kuitenkin tyytyä lirkutteluun.
Hyvällä saa enemmän aikaiseksi kuin pahalla. Pitääkö saada aina tahtonsa läpi?
Vaikka luja tahto viekin vaikka läpi harmaan kiven, on joskus parempi antaa olla. Jos normaalia puhetta ei ymmärretä.Ei aina tarvitse saada tahtoaan läpi, mutta joskus tulee eteen tilanne, jossa olisi ihanaa saada asiat junailtua oman mielen mukaan.
Nyt tuntuu että on konstit loppu ja siksipä tuli mieleen kysellä.
Mieheni on kotona ja minä olen työelämässä. Olisi mukava tulla kotiin kun olisi edes kahvi keitetty valmiiksisatumaa kirjoitti:
Ei aina tarvitse saada tahtoaan läpi, mutta joskus tulee eteen tilanne, jossa olisi ihanaa saada asiat junailtua oman mielen mukaan.
Mieheni on kotona ja minä olen työelämässä. Olisi mukava tulla kotiin kun olisi edes kahvi keitetty valmiiksisori, mutta ihan oikeasti hymyilytti...hi..
satumaa kirjoitti:
Ei aina tarvitse saada tahtoaan läpi, mutta joskus tulee eteen tilanne, jossa olisi ihanaa saada asiat junailtua oman mielen mukaan.
Mieheni on kotona ja minä olen työelämässä. Olisi mukava tulla kotiin kun olisi edes kahvi keitetty valmiiksiOnko kahvinkeitto ainoa ongelma? Sinä tietysti tulet uudesta työpaikastasi innoissasi kotiin ja haluaisit vaihtaa päivän kuulumiset. Millaisen vastaanoton saat? Miten vuorovaikus toimii? Keskusteletko yhtä tuloksekkaasti kuin keskustelisit seinän kanssa?
- Pirre*
ja jos sekään ei tehoa niin sitkaalla luonteellani..
- Taikinaposki
Mökötys on poikaa!
- jaksa kauan
pitää yllä, käy itselle rasittavaksi - ainaskin luonnostaan vilkkaalle ihmiselle.
- paapuuri.re
sitä keskustelemalla täytyy tässä iässä ratkaisut löytää.
Ei oikein viitsi heittäytyä lattialle takomaan käsillään ja jaloillaan huutaen samalla tahtoo, tahtoo....:))- käyttöön
sen styrpuolesi?
- paapuuri.re
käyttöön kirjoitti:
sen styrpuolesi?
kun heittäydyn lattialle:))
Mutta enhän minä heittäydy, koska olen aikuinen ihminen, joka hoitaa asiat järkevästi keskustelemalla, kysy vaikka keneltä:))
- sopii
tällainenkin. Nyt olen unohtanut kolme kertaa ostaa tomaattisosetta. Lähdin heti yhdeksän aikaa hakeen sen tuosta kaupasta. Et näin sain tahtoni läpi viimeinkin. ;)
- Pirre*
on autotalli/varaston katolta ovien eteen aina tippuvan lumen tiimoilta, keskusteltu, riidelty, jopa heitetty toivo sopuun pääsemisestä..
Eilen tilasin lumiesteet katolla, se siitä n. kymmenen vuoden neuvottelusta sitten..joskus on pakko vain päättää... - T-muna
Lehmänkaupat ovat joskus suureksi avuksi. Dee dee.
- Sinimarjanen
ihan normaalisti puhumalla ehkä parhaiten.
Riippuu asiasta. Kuitenkaan en alennu kieroiluun,
enkä valehtelemiseen. Rehti ja reilu peli.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164