Tapahtui yöllä

Ei-saatanalle

Hei, onko kenelläkään samanlaista kokemusta?
Kerron ensin taustaa...
Olen käynyt läpi vaikeita vaiheita elämässäni, ollut hyvin kristillinen ja poikennut siltä tieltä "maailman menoon" mukaan, silti unohtamatta Jumalaa. Parisuhdeongelmat ovat olleet kamalan repiviä viime vuodet. Olen hukassa monin tavoin.
Siispä. Viime yönä heräsin, kävin vessassa. Kun tulin sieltä luulin että mieheni seisoo pöydän ja sängyn välissä, pitkä, tumma hahmo, oli liikkumaton. Sitten katsoin sänkyä, mieheni nukkui siellä!!!
Aivan varmasti näin sen hahmon. Kun menin sänkyyn en nähnyt siinä enää mitään. Sitä kesti vain hetken.
Oliko se saatana, piru tai jokin muu paha? Valoa se ei tuonut joten ei se enkelikään ollut.
Katsoin aamulla jumalanpalveluksen televisiosta ja rauhoituin myös rukoilemalla.
Onko samanlaisia kokemuksia?
Yrittääkö paha ottaa minut valtaansa koska olen herkässä elämäntilanteessa, monia asia aivan pielessä!!??

66

3440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aritta

henki käymässä.

Mitään pahaa ei ole joka voisi ottaa sinut valtaansa.

Kun olet nyt niin herkkä on sinulla ilmeisesti mahdollisuus nähdä myös henkiä. He eivät siis ole vaarallisia. He vaistoavat vain kykysi ja haluavat näyttäytyä. Ehkäpä henki oli jokin sukulaisesi, et vain tunnistanut häntä.

• Aritta

jos elämäsi on mielestäsi pielessä haluavat edesmenneet sukulaisesi auttaa sinua.

• Hei, järki päässä

Jos se oli vaan varjon- ja valonkajastus esim ikkunasta. Stressaantuneena ihminen 'näkee' kummajaisia ympärillään kovin herkästi ja puoliksi ajatuksissaan. (Hmm suvun kuolleet ovat haudattu eivätkä kummittele).

• Aritta
        Hei, järki päässä kirjoitti:

Jos se oli vaan varjon- ja valonkajastus esim ikkunasta. Stressaantuneena ihminen 'näkee' kummajaisia ympärillään kovin herkästi ja puoliksi ajatuksissaan. (Hmm suvun kuolleet ovat haudattu eivätkä kummittele).

Suvun "kuolleet" eivät tosiaankaan yleensä kummittele vaan he tulevat käymään katsomaan miten jälkeen jääneet voivat. Varsinkin jos joku voi huonosti he haluavat auttaa.

Suvun "kuolleiden" ruumiit on haudattu, mutta heidän sielunsa ja henkensä elää. Kuolemaa ei ole.

• Ei-saatanalle
        Aritta kirjoitti:

Suvun "kuolleet" eivät tosiaankaan yleensä kummittele vaan he tulevat käymään katsomaan miten jälkeen jääneet voivat. Varsinkin jos joku voi huonosti he haluavat auttaa.

Suvun "kuolleiden" ruumiit on haudattu, mutta heidän sielunsa ja henkensä elää. Kuolemaa ei ole.

Hei, voisiko olla noin että joku tulisi auttamaan?Miten hän voi auttaa? Eihän siihen liittynyt mitään muuta kuin hahmon näkeminen. Vai onko apu sitä että kun olen nyt nähnyt jotain niin syvennyn todellakin itseäni hoitamaan ja selviämään tästä vaikeasta elämäntilanteesta pois?
        Elämä on kyllä sillä lailla solmussa että olen erityisen herkkänä. Olen muutenkin herkkä ihminen. Äitini on nähnyt isänsä seisomassa sängyn päädyssä,tämä oli kertonut ettei hänellä ole (kuoleman jälkeen) mitään hätää.
        Niille, ja itsellenikin, jotka epäilemme valonkajastuksia ym. niin aion ensi yönä kyllä tarkistaa valot jotka tulevat ulkoa. Mutta ei ulkoa tuleva valo tee mustaa hahmoa sisälle millään.

• Aritta
        Ei-saatanalle kirjoitti:

Hei, voisiko olla noin että joku tulisi auttamaan?Miten hän voi auttaa? Eihän siihen liittynyt mitään muuta kuin hahmon näkeminen. Vai onko apu sitä että kun olen nyt nähnyt jotain niin syvennyn todellakin itseäni hoitamaan ja selviämään tästä vaikeasta elämäntilanteesta pois?
        Elämä on kyllä sillä lailla solmussa että olen erityisen herkkänä. Olen muutenkin herkkä ihminen. Äitini on nähnyt isänsä seisomassa sängyn päädyssä,tämä oli kertonut ettei hänellä ole (kuoleman jälkeen) mitään hätää.
        Niille, ja itsellenikin, jotka epäilemme valonkajastuksia ym. niin aion ensi yönä kyllä tarkistaa valot jotka tulevat ulkoa. Mutta ei ulkoa tuleva valo tee mustaa hahmoa sisälle millään.

esim niin että kertovat näyttäytymisellään ettei kuolemaa ole.

"Vai onko apu sitä että kun olen nyt nähnyt jotain niin syvennyn todellakin itseäni hoitamaan ja selviämään tästä vaikeasta elämäntilanteesta pois?"

Varmasti niinkin.

• jenny.

Meinasin juuri sanoa, että ei se ainakaan Valon enkeli ollut.

Itse olen kohdannut molempia - Valon enkeleitä ja pimeyden hahmoja.

Käsittääkseni nuo "tummat" ovat juuri niitä "pimeyden hemmoja"...ne ilmeisesti tuntevat vetoa energiakenttääsi kohden, jos/kun itse olet ns. "pimeällä tuulella"...

• Ei-saatanalle

Hei, olen tosiaan sillä "pimeällä tuulella" josta en meinaa päästä pois. Enkä ole se vanha ns.oma itseni. Näinhän sanotaan että saatana koettaa kietoa meidät kaikkeen pahaan jos olemme riittävän heikkoja.
        Kertoisitko lisää omista kokemuksistasi?

• Aritta

Mutta rajan taa menneet pystyvät näyttäytymään meille hahmoina. Ja tietenkin ne henget jotka eivät vielä ole päässeet valoon näkyvät tummina varjoina. Mutta eivät hekään ole vaarallisia.

• Erjuth
        Aritta kirjoitti:

Mutta rajan taa menneet pystyvät näyttäytymään meille hahmoina. Ja tietenkin ne henget jotka eivät vielä ole päässeet valoon näkyvät tummina varjoina. Mutta eivät hekään ole vaarallisia.

Ne imevät meistä energiaa.
        Jotkut erittäin pahatahtoiset henget yrittävät jopa kuristaa hengiltä, jos sellainen on mahdollista. Minulla on kokemusta, sinulla ei.
        Silloin ne ovat meille vaarallisia, jos ne aiheuttavat harmia. Pari viikkoa sitten heräsin siihen, kun joku yritti raiskata minua suuhun. Murhaajien yms. henget eivät heti valoon löydä, ja he jatkavat pahantekoaan astraalitasolla.

• Aritta
        Erjuth kirjoitti:

Jotkut erittäin pahatahtoiset henget yrittävät jopa kuristaa hengiltä, jos sellainen on mahdollista. Minulla on kokemusta, sinulla ei.
        Silloin ne ovat meille vaarallisia, jos ne aiheuttavat harmia. Pari viikkoa sitten heräsin siihen, kun joku yritti raiskata minua suuhun. Murhaajien yms. henget eivät heti valoon löydä, ja he jatkavat pahantekoaan astraalitasolla.

Mutta ne eivät ole pimeyden enkeleitä vaan ihmissieluja jotka ovat destruktiivisia.

• Erjuth
        Aritta kirjoitti:

Mutta ne eivät ole pimeyden enkeleitä vaan ihmissieluja jotka ovat destruktiivisia.

Tietyssä mielessä he ovat muuttuneet pimeyden enkeleiksi omien valintojensa kautta. Rajoja ei ole. Eikö ole sitten aivan luonnollista ajatella, että joku on kehittynyt suunnattoman pahaksi?
        Valoa he eivät kokonaan voi koskaan haastaa, mutta paljon ne tekevät kiusaa, nuo pimeyteen suistuneet henget. Demonit ovat negatiivisia entiteettejä, jotka eivät ole koskaan olleet ihmisiä.

• yhtäkkiä
        Aritta kirjoitti:

ovatkin ihmissieluja kun sanot että ihmiset ovat enkeleitä.

Että kuollessaan pahat ihmisenkelit muuttuvat ihmissieluiksi mutta hyvät ihmisenkelit pysyvät enkeleinä.

Kyllähän sinun juttusi on täyttä tuubaa.

• Aritta
        Erjuth kirjoitti:

Tietyssä mielessä he ovat muuttuneet pimeyden enkeleiksi omien valintojensa kautta. Rajoja ei ole. Eikö ole sitten aivan luonnollista ajatella, että joku on kehittynyt suunnattoman pahaksi?
        Valoa he eivät kokonaan voi koskaan haastaa, mutta paljon ne tekevät kiusaa, nuo pimeyteen suistuneet henget. Demonit ovat negatiivisia entiteettejä, jotka eivät ole koskaan olleet ihmisiä.

En usko että kukaan on läpiasti paha vaan että heillä on hirveä pelko. Ja nämä entiteetit eivät ole todellisia, mutta voivat tietenkin tuntua sellaisilta.

• Aritta
        yhtäkkiä kirjoitti:

ovatkin ihmissieluja kun sanot että ihmiset ovat enkeleitä.

Että kuollessaan pahat ihmisenkelit muuttuvat ihmissieluiksi mutta hyvät ihmisenkelit pysyvät enkeleinä.

Kyllähän sinun juttusi on täyttä tuubaa.

mutta pimeyden enkeleihin en usko.

Kaikki ihmiset ovat Jumalasta ja valoa eli valo-olentoja eli enkeleitä jos haluaa käyttää sitä sanaa.

• enkeleitä?
        Aritta kirjoitti:

Kaikki ihmiset ovat Jumalasta ja valoa eli valo-olentoja eli enkeleitä jos haluaa käyttää sitä sanaa.

"Mutta ne eivät ole pimeyden enkeleitä vaan ihmissieluja jotka ovat destruktiivisia."

"pimeyden enkeleihin en usko."

Just joo, mutta pimeihin ihmissieluihin uskot. Miten enkeli muuttuu yhtäkkiä ihmissieluksi?

Kun taistelet totuutta vastaan, yrität kaikin keinoin selittää totuutta pois ja siksi juttusi ovat niin epäloogisia vailla järjen hippustakaan.

• -----------------
        Aritta kirjoitti:

sekopää.

• Erjuth
        Aritta kirjoitti:

En usko että kukaan on läpiasti paha vaan että heillä on hirveä pelko. Ja nämä entiteetit eivät ole todellisia, mutta voivat tietenkin tuntua sellaisilta.

Eivät ne mielestäni pelkää, vaan nimenomaan nauttivan pelon aiheuttamisesta. Multiversumi, kaikkeus, on suunnattoman suuri, täällä voi kehittyä yhtä hyvin äärettömän pahaksi kuin hyväksikin. Molemmat ovat yhtä tosia. Omat kokemukseni vahvistavat dualismia, ikuista hyvän ja pahan kamppailua kaikilla tasoilla paitsi siellä ihan korkealla. Persoonallisiin suunnattomiin voimiin (Saatana ja Jumala) en kuitenkaan usko, vaan siihen, että omat valintamme ovat tehneet noista voimista todellisia, ts. vähän kuin Star Wars -malli.

Jos ne entiteetit eivät ole todellisia, niin kuinka niiden pelko voi olla todellista?

• Aritta
        Erjuth kirjoitti:

Eivät ne mielestäni pelkää, vaan nimenomaan nauttivan pelon aiheuttamisesta. Multiversumi, kaikkeus, on suunnattoman suuri, täällä voi kehittyä yhtä hyvin äärettömän pahaksi kuin hyväksikin. Molemmat ovat yhtä tosia. Omat kokemukseni vahvistavat dualismia, ikuista hyvän ja pahan kamppailua kaikilla tasoilla paitsi siellä ihan korkealla. Persoonallisiin suunnattomiin voimiin (Saatana ja Jumala) en kuitenkaan usko, vaan siihen, että omat valintamme ovat tehneet noista voimista todellisia, ts. vähän kuin Star Wars -malli.

Jos ne entiteetit eivät ole todellisia, niin kuinka niiden pelko voi olla todellista?

Olen paljoltakin samaa mieltä kanssasi ja varsinkin siinä että näitä persoonallisia voimia ei ole.

Mutta se paha mitä on on mielestäni meidän ajatuksiemme luomaa ja se on illuusiota vaikka se voi meille materialisoitua. Ja se paha ei tietenkään pelkää koska se on luotu pahaksi.

Se mitä minä ajan takaa on juuri se ettei ole mitään persoonallisia saatanoita ja demoneita. Siis että olisi Jumala ja hänen toisella puolellaan negatiivinen persoona saatana joka houkuttelee meitä pois hyvyydestä.

Destruktiiviset ja hyvin onnettomat ihmiset jotka eläessään ovat tehneet paljon pahaa eivät tietenkään muutu hyviksi kuoltuaan vaan varmaan jäävät tälle tasolle jatkamaan siitä mihin jäivät. Mutta juuri tuota kutsun peloksi. Ja heitä voi auttaa.

• Aritta
        enkeleitä? kirjoitti:

"Mutta ne eivät ole pimeyden enkeleitä vaan ihmissieluja jotka ovat destruktiivisia."

"pimeyden enkeleihin en usko."

Just joo, mutta pimeihin ihmissieluihin uskot. Miten enkeli muuttuu yhtäkkiä ihmissieluksi?

Kun taistelet totuutta vastaan, yrität kaikin keinoin selittää totuutta pois ja siksi juttusi ovat niin epäloogisia vailla järjen hippustakaan.

materiassa ihmisiä. Mutta sisustamme on enkeli eli valoa. Olemme vain pukeutuneet ihmisen pukuun koska muuten emme voisi elää materiassa ja kokea.

Ei ole pimeitä ihmissieluja. Mistä sait sen käsityksen että uskoisin niihin. Ihmiset jotka ovat "pahoja" ovat sitä jostain syystä. Ja tämä pahuus on mielestäni pelkoa. He eivät osaa käyttäytyä muuten. Ja heidän tietoisuutensa on alakantissa. He tarvitsevat siis muutaman elämän lisää täällä.

Mitä ihmeen totuutta vastaan taistelen? En omasta mielestäni taistele mitään vastaan.

• Aritta
        ----------------- kirjoitti:

sekopää.

taas sitä kristillisyyttä, vai?

• Joka näki Jeesuksen unessa?

Oletko sinä sama jenny joka kertoi nähneensä Jeesuksen unessa, tuntenut sen rakkauden ja hänestä hehkuvan hyvän?

• jenny.
        Ei-saatanalle kirjoitti:

Hei, olen tosiaan sillä "pimeällä tuulella" josta en meinaa päästä pois. Enkä ole se vanha ns.oma itseni. Näinhän sanotaan että saatana koettaa kietoa meidät kaikkeen pahaan jos olemme riittävän heikkoja.
        Kertoisitko lisää omista kokemuksistasi?

Sori, että vastaan vasta nyt.

No omakohtaiset kokemukseni ovat juurikin sitä samaa, että silloin kun ITSE olen ollut ns. "pimeällä tuulella" (= negaatioita, syyttelyä, katkeruutta, jne...), niin olen saanut kummallista "seuraa" ikäänkuin vahvistamaan sitä "pimeyden kierrettä" ja "pistämään vaan lisää pökköä pesään".

Nuo tapaukset (= pimeyden enkelit) TIETÄVÄT, missä mennään ja etsivät sopivan heikossa mielentilassa olevaa "uhria".

Ne oikein TOIVOVAT, että sekoaisit omaan raivoosi ja pimeyteesi!

Ne ovat saatanan alamaisia/apulaisia ja tarkoitukset ovat pimeät.

Vastalääke: terveellinen sisäänpäin kääntyminen, terve itsekritiikki, vähemmän itsekäs ajattelu, positiivinen ajattelu, (aito) ilo, nauru, jne...

• jenny.
        Aritta kirjoitti:

Itsellä on kyllä ihan kokemusta "pirun apulaisista" eli demoneista.

Minun on siksi vaikeaa sanoa, että "niitä ei ole".

• jenny.
        Erjuth kirjoitti:

Itse olen joskus herännyt RAAPIMISjäljet kaulassani...(syylliseksi veikkaan demonia).

Kissaa en omista, enkä muitakaan "otuksia", jotka olisivat voineet tehdä saman.

Raapimisjäljet eivät myöskään olleet "ihmiskädestä"...viivat olivat liian lähellä toisiaan.

• jenny.
        Erjuth kirjoitti:

Itse uskon kyllä demoneiden olemassaoloon ja koska TIEDÄN, että esim. Arkkienkeli Mikael on olemassa, niin "missä voima, siellä vastavoima"...ts. Lucifer joukkoineen on myös olemassa.

Eri luku ovat sitten ns. "häiriintyneet edesmenneet"...ja ERI LUKU ovat demonit, jotka TEKEYTYVÄT edesmenneiksi ihmisiksi.

• jenny.
        Joka näki Jeesuksen unessa? kirjoitti:

Oletko sinä sama jenny joka kertoi nähneensä Jeesuksen unessa, tuntenut sen rakkauden ja hänestä hehkuvan hyvän?

Jep. Minä se olen.:)

• Aritta
        jenny. kirjoitti:

Itse olen joskus herännyt RAAPIMISjäljet kaulassani...(syylliseksi veikkaan demonia).

Kissaa en omista, enkä muitakaan "otuksia", jotka olisivat voineet tehdä saman.

Raapimisjäljet eivät myöskään olleet "ihmiskädestä"...viivat olivat liian lähellä toisiaan.

Kyseessä on ihmishenki, tähän tasoon juuttunut eli ns kummitus.

• Jörkki
        jenny. kirjoitti:

Itse uskon kyllä demoneiden olemassaoloon ja koska TIEDÄN, että esim. Arkkienkeli Mikael on olemassa, niin "missä voima, siellä vastavoima"...ts. Lucifer joukkoineen on myös olemassa.

Eri luku ovat sitten ns. "häiriintyneet edesmenneet"...ja ERI LUKU ovat demonit, jotka TEKEYTYVÄT edesmenneiksi ihmisiksi.

Siinäkin on piru hämännyt muutamia ihmisryhmiä hyvin, saamalla heidät uskomaan vainajien yhteydenottoihin, jotka todellisuudessa ovat demoneita.

• Ei suatanaa

Kyllä ne aika-ajoin yrittävät päästä ihmiseen sisälle tavalla jos toisella. Kokemukset ovat todellisia, mutta eivät ne pääse ihmiseen, joka tiedostaa mistä on kysymys.
      Ihmisten henget eivät voi tänne päästä, koska ne nukkuvat viimeiseen tuomioon asti.
      Aritta yrittää hämätä, kun on itse pimeällä puolella, varo häntä.

• Lietokas

Miksi pimeyden hemmot ovat pelottavia? Sota vaatii uhrinsa. Jos haluat pelastuksen, on Saatanan päästävä voitolle ennen Viimeistä taistelua.
        Kuulostaa aika fantasialta, mutta näin edesmennyt sukulaiseni minulle pienenä kertoi. Syytä vain ihmisia, jos he eivät ole pahoja voivat he mielenterveysongelman saatuaan masentua ja muuttua pahoiksi. Näinhän sinä olet tehnyt hyvän työn. Eikö olekin reilua?

• Aritta

Olen tietenkin pimeällä puolella. :-)

Juttu on sattumalta niin että uskovaiset ovat pimeällä puolella. Ei saatanan puolella koska saatanaa ei ole vaan he elävät pimeässä, negatiivisessa energiassa.

Kun "kuolemme" siirrymme eri ulottuvuuteen eikä viimeistä tuomiota ole koska olemme ikuisia sieluja. Ja olemme Jumalasta. Tätä eivät uskovaiset voi ymmärtää juuri sen takia koska he eivät pysty ajattelemaan valon puolelta.

• en voi auttaa!

luulit etta islam ja rkristinusko on saamn Jumalan alainen...

• Pitäiskö sinun pyytää veren suojelusta. Oletko ollut uudestisyntynyt kristitty. Tiedän yhden henkilön, joka oli kylmällä paikalla uskon elämässä ja seurusteli uskomattoman miehen kans. Oli sit tämä henki yrittänyt miehestä siirtyä tähän naiseen ja hän oli vaan sanonut, et Jeesus auta ja se ei ollut sit tullutkaan. Tämä mies oli sanonut jotenkin et sinäkö et ollutkaan valmis.

• kuullut.

tapauksesta, että jonkun uskovan sängyn viereen oli yöllä tullut joku hahmo. Tämä uskova oli kysynyt, että 'tunnustatko Jeesuksen Kristuksen Herraksi'? Siihen ei tullut vastausta. Ilmeisesti ei ollut Jeesuksen lähettämä. - Niin, jos vielä sellainen hahmo tulee, kysy siltä, että 'tunnustatko Jeesuksen Kristuksen Herraksi?' - Sinä voit turvata vaikeassa tilanteessasi Jeesuksen Kristuksen sovitustyöhön. Sielunvihollinen häipyy hyvin nopeasti sellaisen ihmisen luota, joka vetoaa Jeesuksen Kristuksen sovitustyöhön, Jeesuksen veren voimaan. Se on siis sielunvihollisen pahin vihollinen. Myöskin jokainen ihminen voi siihen turvata, se on Jeesuksen läsnäolon voimaa antava, ainut pelastava apu.

• Ei-saatanalle

Näinhän se asia juuri on. Siksipä rukoilinkin. Uskon tähän myös. Eipä ole hahmoja enää näkynyt.
        Mutta seuraavana päivänä kun tämä oli tapahtunut mietin samassa huoneessa mistä hahmo oli peräisin, mietin oliko pahasta. Silloin jokin kolahti huoneessa aivan kuin jokin tavara olisi tippunut pöydältä vaikkei tippunutkaan.
        Erikoista.
        Luotetaan rukouksen voimaan.

• Ei-saatanalle kirjoitti:

Näinhän se asia juuri on. Siksipä rukoilinkin. Uskon tähän myös. Eipä ole hahmoja enää näkynyt.
        Mutta seuraavana päivänä kun tämä oli tapahtunut mietin samassa huoneessa mistä hahmo oli peräisin, mietin oliko pahasta. Silloin jokin kolahti huoneessa aivan kuin jokin tavara olisi tippunut pöydältä vaikkei tippunutkaan.
        Erikoista.
        Luotetaan rukouksen voimaan.

anneta viholliselle periksi. Ei se ainakaan mitään hyvää meille halua.

• ei pyytänyt

tekemään itsestään uskontoa.sen aikaiset kiihkomieliset ihmiset tallensivat tämän tarinan.koko ristinkuolemassa ei ole mitään järkeä.ihmisen tulee kyseenalaistaa,tutkia.ei suoraan niellä valmiiksi pureskeltua pullamössöä.
        esim kohta raamatussa missä kerrotaan kuinka ihmisiä heitetään pimeyteen,kuvaa tarkalleen sitä,mitä he tulevat kokemaan astraalitilassa elämien välillä.ne jotka uskovat helvettiin.luovat ajatuksissaan tuon helvetin.eniten kuolemaa pelkäävät ns.kiihouskovaiset.itse odotan innolla sitä hetkeä että näen taas aikaisin henkimaailmaan tässä elämässä menneen rakkaani.

• ---------------------
        ei pyytänyt kirjoitti:

tekemään itsestään uskontoa.sen aikaiset kiihkomieliset ihmiset tallensivat tämän tarinan.koko ristinkuolemassa ei ole mitään järkeä.ihmisen tulee kyseenalaistaa,tutkia.ei suoraan niellä valmiiksi pureskeltua pullamössöä.
        esim kohta raamatussa missä kerrotaan kuinka ihmisiä heitetään pimeyteen,kuvaa tarkalleen sitä,mitä he tulevat kokemaan astraalitilassa elämien välillä.ne jotka uskovat helvettiin.luovat ajatuksissaan tuon helvetin.eniten kuolemaa pelkäävät ns.kiihouskovaiset.itse odotan innolla sitä hetkeä että näen taas aikaisin henkimaailmaan tässä elämässä menneen rakkaani.

sekoilee

• Aritta
        --------------------- kirjoitti:

sekoilee

Aritta-nimimerkillä.

• ....
        ei pyytänyt kirjoitti:

Mitä valhetta kuulenkaan? Kyllä nyt on niin, että sanoitpa nyt mitä tahansa Raamattua vastaan, niin se on tuhoon tuomittu yritys! Jumalan Sana, Raamattu, on niin ja aamen ja sille ei kukaan ihminen mahda mitään. Se on tosiasia, että sielunvihollinen, saatana, tekee kaikkensa, että Jeesuksen Kristuksen ristinkuolema ja sovitustyö ihmiskunnan pelastumiseksi, mitätöitäisi. Mutta: Kiitos Jumalalle: Jeesus Kristus tulee voittamaan saatanan. Hallelujaa! Kannattaa seurata ohjelmia: www.tv7.fi

• kellään tietoa,
        .... kirjoitti:

Mitä valhetta kuulenkaan? Kyllä nyt on niin, että sanoitpa nyt mitä tahansa Raamattua vastaan, niin se on tuhoon tuomittu yritys! Jumalan Sana, Raamattu, on niin ja aamen ja sille ei kukaan ihminen mahda mitään. Se on tosiasia, että sielunvihollinen, saatana, tekee kaikkensa, että Jeesuksen Kristuksen ristinkuolema ja sovitustyö ihmiskunnan pelastumiseksi, mitätöitäisi. Mutta: Kiitos Jumalalle: Jeesus Kristus tulee voittamaan saatanan. Hallelujaa! Kannattaa seurata ohjelmia: www.tv7.fi

mistä saisin sellaisen linkin, jossa seitsemän nuorta oli saanut näyn 11.04.1995 helvetistä ja taivaasta. Olen joskus törmännyt siihen ja haluaisin lukea sen uudestaan.

• Mizu Natsuki

• .......

Elikkä..en ole uskovainen tai mitään,mutta olen kyllä joskus itsekkin nähnyt noita mustia hahmoja.Yleensä juuri vaikeassa elämäntilanteessa.Olen ainakin omalla kohdalla huomannu,et niitä näkee aina ennen kun jotain ikävää tapahtuu yms.En pidä niitä mitenkään konkreettisina,vaan jonkinlaisina näkyinä..tiedä sitten..Kieltämättä pelotti,joka tapauksessa..Olen myös monesti nähnyt joidenkin ihmisten hahmoja,jotka sitten muutaman viikon päästä ovat menehtyneet..näin olen tiennyt ennalta..kuulostaa varmaan uskomattomalta mutta näin on käynyt muutaman kerran ja joillekkin olen myös kokemuksistani kertonut.pakkohan niiden on sit ollut uskoa,kun tämä näky on sit toteutunu.Kovin monelle en asiasta oo puhunut,etten leimautuisi täysin sekopääksi.. :)mutta voin sanoa et siitä ei todellakaan ole kyse..Tämä hommeli vain on jotenki periytynyt äitini puolelta..Vähän aikaa ennen kuolemaansa äitini kertoi nähneensä myös jonkun hahmon..Silloin kyllä pelkäsin pahinta,mutta koska oli niin läheisestä ihmisestä kyse,en halunnut uskoa mitä tapahtuisi..Tällainen mun kokemus..toivottavasti oli jotain apua.tsemppiä..itse en niinkään paholaisiin usko..

• Ketjun aloittaja

Hei, kyllä näitä kokemuksia näyttää olevan monilla.
        Itse asiassa tuo minua mietitytti että kuoleekohan joku. Heti aamulla kun heräsin.
        Seuraavana päivänä kuulinkin kuolinuutisen mutta en uskonut että minun näylläni olisi mitään yhteyttä siihen koska en tunne vainajaa. Hän oli mieheni kollegan äiti. Mutta sellainen puhelu kollegalta tuli seur.päivänä.
        Täytyy toivoa ettei mitään kovin pahaa tule tapahtumaan, olen nimittäin aivan kamalassa kriisissä parisuhteessani.
        Täytyy varmaan mennä jonnekin terapiaan (yksin, mies ei lähde) että pystyn pitämään itseni itsenäni ja tässä elämässä kiinni.

• .....
        Ketjun aloittaja kirjoitti:

Itse asiassa tuo minua mietitytti että kuoleekohan joku. Heti aamulla kun heräsin.
        Seuraavana päivänä kuulinkin kuolinuutisen mutta en uskonut että minun näylläni olisi mitään yhteyttä siihen koska en tunne vainajaa. Hän oli mieheni kollegan äiti. Mutta sellainen puhelu kollegalta tuli seur.päivänä.
        Täytyy toivoa ettei mitään kovin pahaa tule tapahtumaan, olen nimittäin aivan kamalassa kriisissä parisuhteessani.
        Täytyy varmaan mennä jonnekin terapiaan (yksin, mies ei lähde) että pystyn pitämään itseni itsenäni ja tässä elämässä kiinni.

ihmiselle tulee Jeesukselta, joka on ihmistä lähellä ja kuulee heikotkin rukoukset. Turvatkaamme siis Häneen, ihmisen apu on kuitenkin vajavaista. Seuraapa ohjelmia: www.tv7.fi Jumalan siunausta sinulle ja rakkaillesi. Jeesus on voimallinen auttamaan.

• myös osoitteeseen:
        ..... kirjoitti:

ihmiselle tulee Jeesukselta, joka on ihmistä lähellä ja kuulee heikotkin rukoukset. Turvatkaamme siis Häneen, ihmisen apu on kuitenkin vajavaista. Seuraapa ohjelmia: www.tv7.fi Jumalan siunausta sinulle ja rakkaillesi. Jeesus on voimallinen auttamaan.

netmission

• selvemmille vesille
        Ketjun aloittaja kirjoitti:

Luin muutaman jutun ja voin kertoa että nämä palstat ovat paljolti eksyttäjäin temmellyskenttää.Älä vaan usko kaikkea mitä luet. Jos todella haluat apua tilanteeseesi,etsi käsiisi vaikka ev.lut. srk:n,helluntai srk;n,vapaa srk;n,babtisti srk,metodisti srk;n(nämä kaikki kristittyjä seurakuntia)työntekijöitä tai esim.raamattupiirin vetäjiä.Kun todellisten kritittyjen joukko,jossa Pyhä Henki vaikuttaa,rukoilee perheesi puolesta,niin johan alkaa tapahtua jotain positiivista ja se musta saatana ,joka perhettäsi yrittää hajottaa,joutuu väistymään koska Kristus Jeesus,meidän Herramme,Voitti sen Golgatalla. Tee tämä ja saat luotettavia taistelijoita rinnallesi.
        Vielä näistä huuhaa eksyttäjistä.Miksi ne häärää täällä netissä ? Siksi että heidän mielettömät käsitykset paljastuvat seurakunnissa heti kohta,mutta täällä netissä on oikeat ja väärät rahat sekasin.
        Jos vielä joudut vastaavaan ,sano ääneen; JEESUS AUTA. Siinä nimessä on voima,jota sielunvihollinen pelkää.Hyvä on myös lukea Raamattua ääneen.Se on Jumalan Sanaa jossa Jumala on läsnä.
        Jos tämä sinulle kelpaa, olet vahvoilla.Siunausta sinun ja perheesi elämään

• Hanna

Ei tuo kyllä mikään Herran enkeli ollut. Kun luotan ja uskot Jeesukseen Kristukseen, pyydät syntejäsi anteeki ja teet parannuksen asioista, jotka tiedät vääräksi, ei pahanvoimilla ole mitään valtaa hallita elämääsi. Kyllä ne voivat ahdistella ja yrittää pelotella, mutta se on vain valhetta.

• Jörkki

kun muutamat täällä kieltävät että Saatanaa ja demoneja ei ole olemassa.

• sunnyriver

No, muistan ainakin, kun oli synnytyssairaalassa,
      suuressa keskussairalassa Suomen maassa tässä
      90-luvulla.
      Odotin silloin aika monetta lastamme ja sen uskomme takia olimme päässeet saatananpalvojien listoille
      erityisenä kirouksen kohteena. Saatananpalvojat
      lähettivät muutenkin seudullemme lisävahvistusta
      juuri noihin aikoihin, siitä on erään entisen sattananpalvojan todistus, hän teki parannuksen
      eräässä yhteiskristillisessä joulujuhlassa ja
      kertoi, miten hänet oli varta vasten lähetetty
      seudulle saatanoimaan.
      No, joka tapauksessa olin synnyttänyt tyttären ja
      olimme toisen äidin kanssa samassa huoneessa.

Aamulla tämä äiti oli kauhuissaan, selitti, että yöllä huoneessa oli ollut mustia hahmoja, hän ei siellä enää toista yötä olisi! Mies hakikin
      tämän äidin sitten kotiin vuorokausi synnytyksen jälkeen.
      Itse olin nukkunut sen ensimmäisen yön hyvin.
      Toisena yönä olin yksin ja heräsin siihen, että
      sydämeni rytmi oli ihan sekaisin, en tahtonut jaksaa hengittää. Samalla tajusin, että yläpuolellani kumartuneena oli musta hahmo, joka
      poistui heti, kun yritin alkaa liikkua.
      Sain hälytettyä hoitsut ja loppuyön olin sydäntarkkailussa, rytmit olivat ihan sekaisin.
      En puhunut mitään näkemästäni hahmosta sänkyni yläpuolella, mutta seuraavana päivänä
      tuli kuitenkin joku sairaanhoitajista ja
      yritti kysellä, olinko nähnyt jonkun huoneessa silloin, kun sydämeni rytmit menivät sekaisin.
      Olin niin väsynyt ja kyllästynyt koko saatananpalvojajengiin, etten viitsinyt edes vastata. Mutta kai heillä oli ollut vastaavia tilanteita, koska he niin tarkkaan halusivat tietää. Saatananpalvojiahan on soluttautuneena
      sairaaloihin työntekijöiksi.
      Tuossa tilanteessa ne edellisyön naapurin
      karkottaneet hahmot ovat hyvinkin saattaneet olla pahoja henkiä, mutta
      toisena yönä liikkeellä todennäköisesti oli
      lihaan ja verta oleva saatananpalvoja.

Seuraavana äitienpäivänä nämä herttaiset hyvät ihmiset (pahaahan ei ole olemassa, sanovat eräät näillä palstoilla) palauttivat kanimme käpälät.
      He onnistuivat sieppaamaan kesyn kanimme pihapiiristä (läheisellä kotiteollisuuskoululla
      oli saatananpalvojajengiä ympäri Suomea kokoontunut sivistystä saamaan, asuivat asuntolassa 200 m päässä)). No, saimme me käpälät takaisin silloin äitienpäiväaamuna,
      muu osa kania oli varmaan käytetty jengin muihin
      tarkoituksiin.
      Menin laittamaan tämän edelliskesänä syntyneen
      vauvan koppaa valmiiksi, että laittaisin tytön nukkumaan. Siellähän ne veriset kanintassut olivat,
      nätisti ristiin laitettuna vauvan valkealla
      tyynyliinalla.
      Että silleen. Maailmahan on niin hyvä ja kaikki
      hyviä, ei pahaa mitään, sanovat jotkut näilläkin palstoilla.
      Mutta Jumala on vahvempi kuin saatana ja hänen kätyrinsä.! Kiitos ja kunnia Hänelle tänäkin
      itsenäisyyspäiväviikonloppuna!

• Jörkki

Olen joutunut tekemisiin Saatanan ja demoneiden kanssa useinkin, mutta hyvä näin, aikaisemmin irvailin minäkin, että ei mitään demoneita ole olemassa. Jeesus ilmoitti minulle muutamia kertoja, että nyt sinulle näytetään esimerkkejä siitä miten toimii Saatana, ei ole tarvinnut sen jälkeen epäillä.

• Aritta
        Jörkki kirjoitti:

Olen joutunut tekemisiin Saatanan ja demoneiden kanssa useinkin, mutta hyvä näin, aikaisemmin irvailin minäkin, että ei mitään demoneita ole olemassa. Jeesus ilmoitti minulle muutamia kertoja, että nyt sinulle näytetään esimerkkejä siitä miten toimii Saatana, ei ole tarvinnut sen jälkeen epäillä.

ettei saatanaa ja demoneita ole en ivaile. Ne ovat tosiaan vain symboleita ja harhakuvia.

• sunnyriver
        Aritta kirjoitti:

ettei saatanaa ja demoneita ole en ivaile. Ne ovat tosiaan vain symboleita ja harhakuvia.

Tuli mieleen pohjoisen jermu,
        aikanaan uskossa ollut, mutta viinapullon kaatama.
        Kerran hän mietti viinanhuurussa menneitä vuosiaan ja totesi:
        "No, sen ainakin sanon, että jos joku tulee sanomaan, että pirua ei ole, niin minä sanon sille:
        Älä valehtele! Niin monta kertaaon piru minulle näinä vuosina ilmestynyt, että ei tarvitse epäillä
        hänen olemassaoloaan!"

Olimme kerran rukouksessa saman kaverin kanssa, kun elämä oikein ahisti ja piru houkutteli lopettamaan elämänsä. Tuli ihan selvästi
        Pyhän Hengen sanoma kielillä, mutta ei ollut tulkintaa kellään, ei puhujalla, ei minulla.
        Kunnes tämä jermu nousi siitä maasta polviltaan ja hihkaisi:
        "Kyllä se Jumala vaan on hyvä! Se sano, että se rakastaa minua paljon, mutta että se viina minun on heitettävä!"

• Aritta
        sunnyriver kirjoitti:

"No, sen ainakin sanon, että jos joku tulee sanomaan, että pirua ei ole, niin minä sanon sille:
        Älä valehtele! Niin monta kertaaon piru minulle näinä vuosina ilmestynyt, että ei tarvitse epäillä
        hänen olemassaoloaan!"

Olimme kerran rukouksessa saman kaverin kanssa, kun elämä oikein ahisti ja piru houkutteli lopettamaan elämänsä. Tuli ihan selvästi
        Pyhän Hengen sanoma kielillä, mutta ei ollut tulkintaa kellään, ei puhujalla, ei minulla.
        "Kyllä se Jumala vaan on hyvä! Se sano, että se rakastaa minua paljon, mutta että se viina minun on heitettävä!"

sitä näkee sitä sun tätä.

• Jörkki
        sunnyriver kirjoitti:

hänen olemassaoloaan!"

Ryyppäyksen jälkeen heikkona hetkenä piru iskee voimalla, niin yritti minutkin tapattaa, mutta olin jo onneksi ehtinyt tutustua Jeesukseen.

• sunnyriver
        Aritta kirjoitti:

sitä näkee sitä sun tätä.

Juuri niin, kun avaa ovet, niin näkee.
        Senkin, että piru on ilkeä.

• Aritta
        sunnyriver kirjoitti:

Juuri niin, kun avaa ovet, niin näkee.
        Senkin, että piru on ilkeä.

Ajatukset luovat kaikenlaista mutta se on vain illuusiota.

• luovat
        Aritta kirjoitti:

Ajatukset luovat kaikenlaista mutta se on vain illuusiota.

vääristyneet käsityksesi ettei demoneita ole!

• Aritta
        luovat kirjoitti:

vääristyneet käsityksesi ettei demoneita ole!

Mutta mieti kenen käsitykset ovat vääristyneitä.

• Masa.

oli aivotoimintasi tulos.
      Jo joskus lukisit muutakin kirjallisuutta kuin sitä yhtä raamattua, niin ymmärtäisit todella paljon mailman menosta. Se tieto siinä raamattu kirjassa on jo 2000 vuotta vanhaa, joten olisi aika jo tutustua tuoreempaan tietoon.

• sunnyriver

Vaan miksi ne hoitsut sitten olivat niin kiinnostuneita tietämään tästä minun aivotoimintani tuloksesta.
        Ja miksi he rivien välistä anotivat ymmärtää,
        että nämä aivotoiminna tulokset ovat enemmänkin olleet riesana osastolla kahdella jalaalla kävellessään ja pirulle omistautuessaan?

Tai miksi se saatanapalvojapoika tuli silloin joulujuhlassa Parkanossa kertomaan uskoville,
        että hänet oli lähetetty häiritsemään sitä juhlaa,
        mutta että Jumalan rakkaus oli saanut hänet toisiin ajatuksiin juhlan aikana?
        Sinäkin kahdella selväjärkisellä ihmisellä oli ihan käsittämätöntä aivotoimintaa, kun he juttelivat tuon muusikon kanssa!

• Dzinni

On hankittava avain. Avaimen kyllä löydät jos todella Etsit. Sinut ohjataan avaimen luokse.

• Masa.
        sunnyriver kirjoitti:

Vaan miksi ne hoitsut sitten olivat niin kiinnostuneita tietämään tästä minun aivotoimintani tuloksesta.
        Ja miksi he rivien välistä anotivat ymmärtää,
        että nämä aivotoiminna tulokset ovat enemmänkin olleet riesana osastolla kahdella jalaalla kävellessään ja pirulle omistautuessaan?

Tai miksi se saatanapalvojapoika tuli silloin joulujuhlassa Parkanossa kertomaan uskoville,
        että hänet oli lähetetty häiritsemään sitä juhlaa,
        mutta että Jumalan rakkaus oli saanut hänet toisiin ajatuksiin juhlan aikana?
        Sinäkin kahdella selväjärkisellä ihmisellä oli ihan käsittämätöntä aivotoimintaa, kun he juttelivat tuon muusikon kanssa!

tiedä paljoakaan asioista, lääkärit tietävät jonkin verran enemmän. Tutkijat tietävät eniten.
        Aivotoiminta on vielä tänäänkin käsittämätöntä tieteen alaa, joten käsittämätöntä aivotoimintaa myöskin tapahtuu.
        Se mitä silmiesi edessä todella tapahtuu ja se miten kouluja käymättömät, enkeleillä ja muilla satuhahmoilla täytetyt aivosi sen tapahtuman tulkitsee voivat olla todella suuressa ristiriidassa keskenään, jolloin todellisuuden ja kuvitelman rajat hämärtyy aivoissa tuottaen todellisilta vaikuttavia satuolentoja aivojen näkökeskukseen pelkästä jonkinverran satuolentoa muistuttavasta valon ja varjon leikistä silmän näköhermoilla.
        Tällaisiin aivotoiminnasta kiinni oleviin asioihin ei tarvitse sotkea jumalia, piruja eikä enkeleitä.

• Virtanen.

Se tuli alas taivaalta Ypäjältä pohjoiseen. Jussi tippu traktorilta kyntövakoon perseelleen. Traktori se vielä jatkoi yksin pari sarkaa, kun outo peli pelotteli Jussi-parkaa, joka jalat alle otti kuin Hotten-Tottijärven perillinen. Taivaalta se tuli, kumi pyöristäkin suli, se on UHVO!

Veltto Virtanen

• annu42

Jes. 8:19

Ja kun he sanovat teille: "Kysykää vainaja- ja tietäjähengiltä, jotka supisevat ja mumisevat", niin eikö kansa kysyisi Jumalaltansa? Kuolleiltako elävien puolesta?

Oheisen Raamatunpaikan mukaan on parempi kysyä Jumalalta kuin miltään muilta hengiltä. Katson, että näkemäsi hahmo voi olla aivan hyvin myös eksyttämään pyrkivä, koska et ole Jumalaa unohtanut. Jumala näyttää kyllä tien, jota tulee käydä eteenpäin, kun rukoilet ja odotat tietoa häneltä. Tunsit jo rauhoittuvasi rukouksen ja jumalanpalveluksen jälkeen, joten se oli ensimmäinen rukousvastaus sinulle. Uskossa eteenpäin Jumalan kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      52
      7090
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      710
      3228
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      125
      1455
    4. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1330
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1315
    6. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      223
      1259
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1197
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1190
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1145
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      79
      1081
    Aihe