Kokeilin pitkästä aikaa nettipokeria kun aika oli kullannut muistot ja ajattelin olleeni väärässä lopettaessani pokerin aikaisemmin. 20 euron siirto tilille ja 40 minuuttia peliä mini-pöydissä. Tulos; all-in maksu kaksi kertaa AA:lla ja kerran KK:lla. Vastustajalla 75o, T8o ja 75s. Kaikki riverillä ohi... Ei ne muistot olleetkaan niin kultaisia!
lololllololollool
3
347
Vastaukset
- Tellustelija
Aika hyvä tuuri käyny äijjällä jos about 50 käteen tullut 2 kertaa ässät ja kerran kurkot. Sanoisinko, että EPÄTAVALLISEN hyvä tsägä...
Tai sitten tää on taas näitä juttuja...
T:Tellustelija
ps. Vähän aikaa sitten hävisin 4 ässäparista peräkkäin 3 kertaa ja yhdestä sain pikkublindin palkaksi, että sattuuhan tuota. Silti pelit menee ihan kivahkosti, onneksi olen jo ässilläkin voittanut sittemmin.- ässillä ei voita
ikinä
- skdjhadhshdakdah
Niinpä! Hyvää tuuria tosiaan kun saa moisia käsiä, mutta kun eivät edes pitäneet, niin itse pitäisin tapahtunutta erittäin "huonona tuurina" tai jopa jonain pahempana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351