Aiemmin oon äänestäny Peteä mutta tänään sillä oli jotenkin nuotit hukassa..?
Pettymys-Pete
6
321
Vastaukset
- Iso-B
Pissikset ja niiden tasolle jämähtäneet äänestää sen jatkoon määki lavalla miten tahansa :(
- as always
mutta Pete oli osannut valita kenties parhaat biisit tässä jaksossa ja sehän on jo puoli voittoa jos ei hirveästi tyri. Eihän noi Peten tulkinnat nyt alkuperäisille pärjänneet millään tasolla, mut hei Chris Cornell ja Kings of Leon vs 18 vee Pihtiputaalaispoika. Siihen nähden ihan peruskiva setti, vaikka odotin nimenomaan näin hyvissä biiseissä Peteltä jotain enemmän.
- oli tänään
kin
- määkimästä...
...laulaa ikään kuin ois pottu suussa kokoajan;)
Mielestäni myös tuo Anna olis joutanut pois jo viime keikalla ja se Ansku olis voinut jatkaa,sillä kuitenkin vahva "tumma" ääni!!- mieltä
Peten äänestä, on tosiaan kuin peruna kurkussa. Anna vois pudota mun puolesta kumminkin, aina samat eleet, sama itseään toistava laulutapa joka biisissä. Anna-Kaisalla hyvä, syvä ja naisen ääni. Kalle on symppis, mun mielestä.
mieltä kirjoitti:
Peten äänestä, on tosiaan kuin peruna kurkussa. Anna vois pudota mun puolesta kumminkin, aina samat eleet, sama itseään toistava laulutapa joka biisissä. Anna-Kaisalla hyvä, syvä ja naisen ääni. Kalle on symppis, mun mielestä.
Kalle on symppis...MUTTA tämähän on laulukilpailu?
Jompi kumpi tipahtaa,joko Kalle tai Anna...jos multa kysyttäis niin molemmat ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857425- 965374
- 2544533
- 444465
- 623227
- 482656
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292302- 492252
- 412164