Melkein 2½ vuoden suhde on nyt loppu. Rakastan miestäni enemmän kuin olisin koskaan arvannut ketään rakastavani.
Menneet pari kuukautta ovat olleet hieman hankalempaa aikaa, johtuen paljolti siitä miten armeija muutti suhdettamme. Se, että näkee rakastaan vain viikonloppuisin, teki pahaa meille kummallekin, ja kireä tunnelma viikonloppuna synnytti joskus riitoja.
En silti koskaan, en HETKEÄKÄÄN miettinyt että ero olisi ratkaisu. En sitten hetkeäkään. Tilanne ei ollut niin hankala, etteikö sitä olisi voitu puhumalla parantaa.
Nyt hän jätti minut. Noin vain. Ei kuulemma jaksa enää "yrittää" saada suhdetta toimimaan, tilanne kai stressaa häntä liikaa. Mitä helvettiä?! Ei jaksa? Ei JAKSA hoitaa suhdettamme? Tuo jos joku saa minut loukkaantumaan.
Hän sanoi myös että olemme kuulemma nyt erilaisia kummatkin kuin ennen, ja se kiristää välejämme. Lisäksi hän sanoi, että kaipaa yksinoloa.
Näin sitä vain vedetään matto alta yli kahden vuoden jälkeen. Hän vielä viikko sitten vannoi rakastavansa minua, ja nyt yllättäen, kaikki suhteessamme onkin hänen mielestään epävarmaa. Hän on siis vetänyt jotain roolia kanssani jo jonkin aikaa, jos ero on helppoa tehdä yhdessä yössä..
Hän on viimekuukausina muuttunut, huomaan sen. Hän on suorasanaisempi, temperamenttisempi ja joskus loukkaa minua töksähtävillä sanoillaan. Uskon tämän muutoksen johtuvan paljolti armeijasta ja siitä "äijämeiningistä" joka siellä vallitsee. En ainakaan keksi muuta syytä, koska ennen kesää (ennen armeijaan lähtöä) hän oli aivan eri mies, kuin nyt.
Olemme seurustelleet yli kaksi vuotta, ja vielä hetki sitten hän vannoi rakkauttaan ja onnellisuuttaan. Nyt, yhtäkkiä, hän heittää suhteemme roskakoriin! Latelee perään noita kummallisia syitä, joita en voi ymmärtää alkuunsakaan..
Rakastan häntä, niin paljon.. Tämä sattuu aivan kamalasti, enkä vain voi ymmärtää, miksi hän jätti minut. En vain voi. Hän ei minulle merkin merkkiä antanut etukäteen, ei tahtonut puhua mistään tällaisesta.
Hän ei ole perunut sanojaan pienissäkään määrin. Hän pysyy sanojensa takana, eli tahtoo edelleen meidän olevan erossa.. En kestä tätä tunnetta.
Minut pakotetaan olemaan erossa rakkaastani! Meillä oli suunnitelmia tulevaisuudelle, ja tulevaisuus näytti omasta mielestäni valoisalta. Ja nyt, minun pitää vain unohtaa hänet kun hän niin käskee?! En voi ymmärtää.. Sattuu niin paljon sydämeen..
En tunne tätä miestä, joka ei enää tahdo olla kanssani. Ennen hän oli kiltti, rakasti minua vilpittömästi eikä olisi koskaan loukannut minua. Nyt, hän jätti minut yhdessä yössä, eikä enää kaipaa takaisin. Hän, joka vielä viimeviikolla vannoi minua rakastavansa..
En tahtoisi ikinä sanoa näin, mutta epäilen häntä jostain.. En tiedä mistä, mutta minulla vain on sellainen tunne. Tämä äkkipikaisuus viestii jostain, jota en tiedä. Hän ei ole ollut ikinä luonteeltaan äkkipikainen, ja nyt hän toimii näin nopeasti.. Heittää hukkaan pitkän suhteen noin vain.
Olen huomannut hänessä haluttomuutta. Ennen kuin erosimme, hän ei tuntunut pitävän kosketuksesta siten kuin ennen, kuten ei myöskään rakastelusta. Näimme armeijan vuoksi harvoin, vain viikonloppuisin (joskus ei silloinkaan), ja silti hän ei tahtonut koskea minuun..
Pelkään, että hän on jättänyt minut toisen vuoksi. Miksi muuten näin pikainen, yllättävä ja kummallinen ero?!
Olen kysynyt häneltä suoraan, että onko hänellä toinen. Hän ei myönnä ainakaan.
Auttakaa joku.. Tahdon edelleen olla mieheni kanssa. En ymmärrä tätä tilannetta, enkä ole valmis unohtamaan häntä.. En tahdo olla hänestä erossa! Rakastan häntä.
Hän jätti minut
11
1852
Vastaukset
Mä seurustelin aikoinaan yli 10 vuotta sitten yhden naisen kanssa noin parisen vuotta. Hän oli silloin ensirakkauteni. Eräänä lokakuisena päivänä hän jätti minut aivan yllättäen tuosta vain. Sen jälkeen minusta kuohui viha,pettymys,katkeruus ja suru. Se oli todella vaikeaa aikaa, sillä rakastin häntä pitkään vielä eron jälkeen. Hän löysi uuden miehen nopeasti. Tämä kaikki tuntui minusta niin pahalta. Myönnän sen, että meillä oli aika paljon riitoja, mutta minun mielestäni se tapa, jolla hän jätti, oli väärä. Vajaan vuoden kuluttua erosta pääsin vihdoin siitä yli. Se teki minusta vahvemman ihmisen. Jälkeenpäin ajateltuna se oli oikeastaan hyvä, että erosimme. Sen jälkeen minulla on ollut pari pidempää suhdetta ja nyt olen ihanassa parisuhteessa.
Sanoisin sinulle kokemukseni perusteella, että sun kannattais koittaa hyväksyä teidän ero, vaikka se tietysti tuntuu nyt pahalta. Kuitenkin aika parantaa haavat ja sä selviät siitä. Usko pois! Voithan sä tietty yrittää jutella vielä hänen kanssaan, mutta en usko, että siitä on apua, koska selvästi kirjoituksesi perusteella hän on päättänyt jättää sinut lopullisesti. Eikä minusta ole edes järkevää yrittää vielä. Kannattaa päästää irti hänestä! Käyt läpi mielessäsi tuota asiaa ja sun pitää puhua siitä läheisille ihmisille. Kyllä sä siitä selviät, vaikka nyt onkin sitä vaikea uskoa. Katse tulevaisuuteen ja eteenpäin! Löydät varmasti vielä jonkun, joka välittää susta ja haluaa olla sun kaa ainiaan. Olen ihan varma siitä! Lippu korkealle! Voimia sulle!- vihainen ja...
hämilläsi, pettynyt ja pahoilla mielin...
Mutta kylmä tosiasia on, ettet saa toista olemaan kanssasi ja "jatkamaan rakastamista", jos hän ei halua. Et, vaikka päälläsi seisosit ja loitsuja lausuisit. Sanot rakastavasi häntä - mutta rakastat häntä sellaisena kuin hän oli aiemmin, eikö? Mitä, jossei hän enää olisikaan kuin aiemmin, vaikka jatkaisitte yhdessä? Haluaisitko edelleen jakaa elämäsi tämän "uuden persoonan" kanssa?
Ihmiset muuttuvat läpi elämänsä ; armeija-aika on toisille melkoinen vedenjakaja, vaikka toisia se ei isommin heilauta. Et voi pakottaa toista olemaan muuttumatta - ja itsekin muutut, kun elämä sinua koulii. - Ite just vastaavan pommin s...
Itellä vaan oli vaimo ja pari lasta!!!
Ei oo enää vaimo otti ja lähti toisen äijän matkaan.
Vei muksut mukanaan!!!
Sellasta!!!
Voimia!!! ekat pari kk raskasta!!!
Kyllä se siitä taas lähtee... - "totuuden"
Hänellä oli toinen nainen jo valmiiksi katsottuna, eipä vaan ole kehdannut sitä sanoa ääneen.
- assdfghjklöäa
Olen samaa mieltä. Kaveri oli löytänyt uuden ei
vain ollut miestä kertomaan sitä.
- =Kersantti=
Pois naisten helmoista!
- ....
Entinen poikaystäväni jätti minut tekstarilla. Olin silloin 13 ja poika vuoden vanhempi. Viime iltana hän kertoi rakastavansa minua ja seuravaana päivänä jätti.. Murruin ja en voinut enää tehdä mitään.. En ole vieläkään yli päässyt enkä tule pääsemään..
- ei tuleen makaamaan
Lue kirja Jälleenrakennus - kun suhteesi päättyy. Se auttaa sinua läpikäymään tunteesi jotka liittyvät eroon. Ymmärrät itseäsi paremmin ja saat voimia eheytyä, rakentaa (jopa entistä) paremman itsetunnon ja tulevaisuudessa toimivamman parisuhteen. Kirjaa käytetään perusteoksena eroseminaareista, sitä saa ostaa kirja- tai nettikaupasta.
- ahhadrfga
ei tuleen makaamaan kirjoitti:
Lue kirja Jälleenrakennus - kun suhteesi päättyy. Se auttaa sinua läpikäymään tunteesi jotka liittyvät eroon. Ymmärrät itseäsi paremmin ja saat voimia eheytyä, rakentaa (jopa entistä) paremman itsetunnon ja tulevaisuudessa toimivamman parisuhteen. Kirjaa käytetään perusteoksena eroseminaareista, sitä saa ostaa kirja- tai nettikaupasta.
oli iltavapaillaan inttikavereittesa kans käyny baarissa ja pokannu jonkun hoidon joka antanut kunnon kyydit ja tyydytykset miehelle. seksi sen jälkeen kanssasi ei oikein miestä enää lämmittänyt kun se toinen ja ne kyydit pysyi mielessä.
ei se sen kummempaa vaadi.
- Shakki...Matti
puhumalla pahennettu ! Koskahan te ämmät opitte että "tyttöseurassa" niin tuttu tehtyjen ongelmien kehittely ja "ratkominen" ei kertakaikkiaan ole miesten tapa "ajatella". Hehhe ootte te naurettavia luuskat "ongelmienne" kanssa....eikö pitäis keskittyä elämään.....tiedättekötemitäseon?
- .....
Ensimmäiseksi poista hänen puhelinnumeronsa, facebookprofiili, irc-galleria profiili, kaikki yjteystiedot. Pakkaa tavarasi äläkä ota häneen mitään yhteyttä. Ehkä 3 kk kuluttua olette valmiita keskustelemaan ja silloin teidän täytyý myös puhua! Mutta ei vielä, olet liian herkässä tilassa...
Toipuminen vie noin vuoden, ja se tekee kipeää... Todella kipeää, mutta luota siihen, että jossain vaiheessa se helpottaa.
ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ RUIKUTA EKSÄÄSI TAKAISIN!!!
Te ette palaa yhteen, se on parasta muistaa. Sinä pääset jaloillesi tästä ja olet entistä ehompi yksi. Toivotan todella paljon jaksamista ja suosittelen, että sanot lääkärille, että nyt on pakko päästä puhumaan ammattilaiselle, jos fiilis on liian paha. Puhuminen helpottaa. Muuten soitat vaan kaverit läpi ja pyydät sympatiaa, koska he tulevat jossain vaiheessa olemaan samassa tilanteessa. Vältä paikkoja, missä voisit nähdä hänet, koska näkeminen ei auta.
Nämä asiat täytyy opetella kantapään kautta. Tsemmpiä, jaksamista ja muista pitää itsestäsi huolta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih557187Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7143343Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1441630Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2601481- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 891230
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124