Varokaa naiset neitsytmiehiä!!!!!!!!

vesimiesnaikkonen

Menin taas kerran neitsyen ansaan päistikkaa! Hän toi minulle kukkia ja pyyteli anteeksi käytöstään ja luuli huom luuli että minun pitää vain antaa anteeksi hänen yöjuoksut! Törkeetä törkeetä, sanon minä! On katuvinaan, mutta ei kadu kuitenkaan ja luulee että minä juoksen hänen pillin mukaan, mutta enpä juokse! Minä tyttö en juokse metriäkään sen pettäjän perässä! En edes haikaile hänen peräänsä! Hän luulee voivansa alistaa naisensa, siis minut, naisensa hänen naisensa, mutta ei onnistu ei onnistu! Hankin lähestymiskiellon!

vesimies n

5

1330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saanut hermoromahduksen

Hanki ammattiapua lievään psykoosiisi että voit käsitellä sen asian, eikä postittaa hevonpaskaa 1/12 osasta kaikkia miehiä ympäri nettiä.

Kyllä me kaikki ymmärrämme jo yhdestä viestistä että sinua vituttaa ja rankasti, mutta tuo käytöksesi menee jo mielenhäiriön puolelle ja se vaatii apua. Ja apua on tarjolla. Älä yritä leikkiä kovempaa kuin olet, koska näiden viestien perusteella olet osoittanut vain sen kuinka heikko ja avuntarpeessa olet.

Hanki sitä apua kun sitä kerran on saatavilla! Muutama viikko lepoa ja keskusteluterapiaa ja itkemistä terapeutin kanssa ja olet taas valmis kaatamaan miehiä, myös niitä neitsytmiehiä.

• pääsekaisin

Kyllä vaan, neitsytmies saa vahavan ja tervepäisenkin mielen järkkymään!

Voikohan kokemastaan koskaan täysin parantua? Ehkä hyvä, jos ei, niin ei toiste erehdy neitsytmiehen vietäväksi!

• kirsrukka
        pääsekaisin kirjoitti:

Kyllä vaan, neitsytmies saa vahavan ja tervepäisenkin mielen järkkymään!

Voikohan kokemastaan koskaan täysin parantua? Ehkä hyvä, jos ei, niin ei toiste erehdy neitsytmiehen vietäväksi!

Olen 6v seurustelun jälkeen täysin alistettu ja syön maselääkkeitä, enkä vieläkään pääse eroon neitsytmiehestä, vaikka asutaan eri osoitteissa jo. en uskalla hakea uutta parisuhdetta, koska tunnen itseni huonoksi ja rumaksi...
        ehkä hyppään laivasta tänään!!!
        kamala ahdistus, mikä ei lopu jo ...

• Crystalene(NeitsytN)

Eläpäs vielä hättäile, Skorpionitkin on tollasia...

• Nouseva jouskari

Älä yleistä, jos et ole tavannut sitä neitsyt-miestä, joka joka päivä vie sinulta jalat alta.

Tulepa Kuopioon ja koitetaan tavata. Lupaan, että koet todella mukavan illan.

Kontakti: suurvisiiri@suomi24.fi

Ota rohkeasti yhteyttä. Ainoa toiveeni on, että teet sen ensikuussa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      214
      1799
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      145
      1509
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      78
      1398
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      57
      1236
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      9
      1230
    6. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1115
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      1029
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      990
    9. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      58
      923
    10. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      890
    Aihe