ledeissä

linnaan?

122

29104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jännää...

John Lennon ja Yoko ono?

• Lennoniha

ojjo tapettu ja Yokosta olis mihinkääm

• ja ex- mies tietysti

http://www.kukkonen.us/

Presidentin mainetta ei kohenna sekään tosiasia, että samaan aikaa vakuutusyhtiön mökillä majaillessa Presidentin puoliso Pentti Arajärvi tekee virallista selvitystä ministeriöön vakuutusyhtiöiden asemasta. Esimerkiksi Pentti Arajärvi tekemä selvitys 15.8.2006 Eläketurvakeskuksen asemasta (STM0066:00/2006). Myöskään Arajärveä ei kanteluista huolimatta ole saatu teoistaan vastuuseen, eikä hänen laatimiensa selvitysten puolueettomuutta ole kukaan päättäjä kyseenalaistanut. Valtakunnansyyttäjä on 28.8.2007 ilmoittanut allekirjoittaneelle, eli Hannu Kukkoselle (Dnro 108/42/06) ilmeisen uhkaavaan sävyyn, että jos Presidentin puoliso Pentti Arajärveä halutaan vastuuseen niin se tapahtuu tutkintapyynnön tekijän omalla vastuulla ja asian tutkii tällöin Suomen keskusrikospoliisi.

• baskeri

1) Homopari Pekka Haavisto se tumma kundi.
        2) Veltto Virtanen ja kaljunsa peittävä baskeri.

• nostaa esiin

Ei yhtään kukaan muu, koska mitäpä tavallinen kansa kenestäkään muista tietäisi.

Joten - miksi ihmeessä tällainen ihme keskustelun avaus? Jotta ihmiset roikkusiivat täällä eivätkä harrastaisi vaikka seksiä?!

• puoli yhdeksän uutiset
        Lennoniha kirjoitti:

ojjo tapettu ja Yokosta olis mihinkääm

katkaisivat taas tärkeimmän sisääntulon pois, kuten kai viime vuonnakin?! Miksi ihmeessä? Eiköse olisi jo massaprotestoinnin aihe.

Voisiko kysymyksen muotoilla: keitä en olisi halunnut haastateltaan! IL teki jo etukäteen selväksi, että Anna Abreau, joten se oli tympeää. Pikkylikka, jolla ei ole mitään sanottavaa, huono esimerkki, kun muuttaa tuon ikäisenä jonkun pojan luo asumaan, joka vasta tekee uraa.

• kutsua
        baskeri kirjoitti:

1) Homopari Pekka Haavisto se tumma kundi.
        2) Veltto Virtanen ja kaljunsa peittävä baskeri.

ja kutsuu tyttöystäväänsä puolisoksi, ainakin roskalehdissä - missä on moraali ja terminologia?

• upea seurata Helena

Lindgreniä ja hänen näyttävää sisääntuloaan yhdessä Jorma Uotisen kanssa. Harmi että viime vuosina tämä leidi ei ole enää linnanjuhlissa näkynyt :(

• Kyk-looppi

Jos niin sepäs varmaan kohuttas :)

• kurkopari

tai akkapari.

• ##""##+¤&

seurata nyt TV:stä minkälaiset puvut kullakin vieraalla on päällä!!!

Itsenäisyys juhlan häpäisyä keskittyä nyt siihen, kuka on hulluimpaan pukuun pukeutunut. Pukuun jossa ei voi edes kunnolla tanssia, tosin harvahan hassuimmin pukeutuneista edes osaa kunnolla tanssia!!!!!!!!!!!!!

• maijaHki

kun en päässyt itse kemuihin. Mielenkiintoita seurata yhteikunnan vaikuttajia, heidän kommenttejaan ja toki samalla myös pukuja.
        Vaihda itse kanavaa tai sulje TV.
        Hyvää Itsenäisyyspäivää Sinullekin.

• noi pippalot

kiinnostaa?Kaikenlaista paskaa sitä jaksetaan vuositolkulla jauhaa.

• määrin

kiinnosti sinuakin, kun avauduit kyseiselle sivulle.

• EEtwartti

Ketä perkelettä voi mokoma
        tyhjänpäiväne sirkus oikeesti
        kiinnostaa??!! Täyttä paskaa
        koko meininki,veronmaksajien
        rahojen törsäilyä,vois käyttää
        johonki huomattavasti järkevämpään!

• suomineito
        EEtwartti kirjoitti:

Ketä perkelettä voi mokoma
        tyhjänpäiväne sirkus oikeesti
        kiinnostaa??!! Täyttä paskaa
        koko meininki,veronmaksajien
        rahojen törsäilyä,vois käyttää
        johonki huomattavasti järkevämpään!

tekstiä ja Perkeleitä ihan suhisee silmien edessä, hännällä lyövät ja supisevat :"älä katso, älä katso..."
        Minulle, naiselle nautinto katsella kauniita miehiä ja upeasti pukeutuneita naisia. Melko halpaa huvia, kun verrataan moniin muihin juttuihin. Tänään on ollut kaikille kaikkea. On hiihdetty kovaa lumisateessa ja pian alkavat hypätäkin. Iloisempaa Isänmaan ilmettä!

• Terppa

NIIN MIKSI EDES OSALLLISTUT TÄHÄN KESKUSTELUUN...??? TAITAA SUAKIN KUITENKIN JOSSAIN MÄÄRIN KIINNOSTAA...:))) KATO LAITA TELEVISIO JOLLEKKIN MUULLE KANAVALLE KU YLE TAI SIT JOS SULLA ON JOTAIN "PAREMPAA TEKEMISTÄ" NIIN SULLEHAN SE O AINA PAREMPI. VAI?

• MARJA-SISKO

Eikö yleensä terveet sukupuoliroolit omaavissa maissa armeijan ylipäällikkö ole yksi komeimmista ja hänen puolisonsa yksi edustavimmista daameista itsenäisyyspäivänä linnan kunnioitetuissa juhlissa?

• Minä vaan

no sanotaan että EVVK :))

• kun monella on vaikeaa...

Yksi ilta!!!!!!!!! Siinäkö elämä.

Juodaan ja syödään ja ehkä muutakin!!

Kansa on kontillaan odottaen milloin työpaikka lähtee alta!

Puhuuko Halonen vielä hyvinvointi Suomesta???

Herrat ja narrit lakaisee yhdeksi illaksi kaikki maton alle. Älkää kompastuko omaan itseenne!!

Ei mitään kiinnostusta katsomiseen!

• maijaHki
        kun monella on vaikeaa... kirjoitti:

Herrat ja narrit lakaisee yhdeksi illaksi kaikki maton alle. Älkää kompastuko omaan itseenne!!

päästä näihin piireihin. Vaatii paljon työtä jopa ison perheen äidiltä. Älä ole noin katkera-ajattele positiivisesti. Hyvää Itsenäisyyspäivää
        Sinullekin.

• Minä vain
        maijaHki kirjoitti:

päästä näihin piireihin. Vaatii paljon työtä jopa ison perheen äidiltä. Älä ole noin katkera-ajattele positiivisesti. Hyvää Itsenäisyyspäivää
        Sinullekin.

Oli kysymys....miten paljon linnan juhlat kiinnostaa,kiinnostaako kurkkia ketkä siellä nyt, ei arvostella ihmisiä ja heidän saavutuksiaan.

• suomineito
        Minä vain kirjoitti:

Oli kysymys....miten paljon linnan juhlat kiinnostaa,kiinnostaako kurkkia ketkä siellä nyt, ei arvostella ihmisiä ja heidän saavutuksiaan.

Jokainen meistä voi suodattaa miten katsoo ja miten kuuntelee Linnan vastaanottoa. Painakaamme päämme alas ja antakaamme kunnioitus sotiemme veteraaneille, joita vielä muutamia joukossamme on.
        Ketään ei hyödytä kenenkään mollaaminen, ilkeily tai kateus. Olemme juuri sitä, mitä suustamme ja kynästämme ulos päästämme.

• Suomisälli
        suomineito kirjoitti:

Jokainen meistä voi suodattaa miten katsoo ja miten kuuntelee Linnan vastaanottoa. Painakaamme päämme alas ja antakaamme kunnioitus sotiemme veteraaneille, joita vielä muutamia joukossamme on.
        Ketään ei hyödytä kenenkään mollaaminen, ilkeily tai kateus. Olemme juuri sitä, mitä suustamme ja kynästämme ulos päästämme.

Oikein! Positiivisuutta ja ystävällisyyttä. Minkähänlaisen Suomen nämä kirjoilijat ja kaikesta narisevat saisivat aikaan JOS heillä olisi valta ja kehittäminen vastuullaan?
        En uskaltaisi jättää Työväen Isänmaata tuollaisten johdettavaksi!
        Turhaako? Valtion rahoja - siis noiden arvostelijoiden rahoja? -- Tuskinpa!
        Arvostelijat, miettikääpä moniko saa oikeasti työtä noiden "turhien juhlien" takia? Vaatetehtaat, suunnittelijat, onpelijat, kampaajat, parturit, kosmetologit, ruuan tuottajat, kuljettajat, kaupan työntekijät, media, kirjapainot, kokit, ravintolat, ym ym...
        Ketä se raha hyödyttää, jota ei panna liikkumaan?
        On Erittän Hyvä Asia, erttä juhlia järjestetään!

• suomineito...
        Suomisälli kirjoitti:

Oikein! Positiivisuutta ja ystävällisyyttä. Minkähänlaisen Suomen nämä kirjoilijat ja kaikesta narisevat saisivat aikaan JOS heillä olisi valta ja kehittäminen vastuullaan?
        En uskaltaisi jättää Työväen Isänmaata tuollaisten johdettavaksi!
        Turhaako? Valtion rahoja - siis noiden arvostelijoiden rahoja? -- Tuskinpa!
        Arvostelijat, miettikääpä moniko saa oikeasti työtä noiden "turhien juhlien" takia? Vaatetehtaat, suunnittelijat, onpelijat, kampaajat, parturit, kosmetologit, ruuan tuottajat, kuljettajat, kaupan työntekijät, media, kirjapainot, kokit, ravintolat, ym ym...
        Ketä se raha hyödyttää, jota ei panna liikkumaan?
        On Erittän Hyvä Asia, erttä juhlia järjestetään!

Työt meni, koti meni mutta onneksi en ole tämän maan kansalaisten armoilla?
        Kuvaan tätä pressanlinnan menoa runolla, joka pitäisi olla jokaisen mielessä näinä aikoina??

"Siellä he juovat ja siellä he syövät,
        keisarin denareihin sielunsa myövät.
        Taivahan juhlavieras koditta on täällä,
        takapihan tallissa olkien päällä!"

(tuntemattoman runo)

• positiivisesti ajatella
        maijaHki kirjoitti:

Sinullekin.

Muuten ihan kivat pippalot mutta häiritsee että kuka perskules äänestää nuo samat tietyt poliitikot eduskuntaan?
        Riittääkö äänestäjälle että näyttää linnan juhlissa nätiltä vai onko heillä kenties jotakin saavutuksia poliitikkona?
        Eli vaikeaa on olla positiivinen.

• juuri niin
        kun monella on vaikeaa... kirjoitti:

vuoden turhin tapahtuma... ja myös noloin! Suomalainen kun ei edes osaa pukeutua. Onneksi olen saanut ilon lähteä pois kotimaasta. Sain tarpeekseni tuosta jatkuvasta sooloilusta.

• juhlijoita

voisi kierrättää samoin kuin asusteita voisi antaa vähäosaisille.

Tarja Halonen voisi jatkossa miettiä ja uudistaa kutsuttuja henkilöitä sinne juhliin. Vuodesta toiseen samat naamat lihottavat vain itseään juhlissa!

Miksi joka vuosi kutsutaan nämä samat vaimon/miehenvaihtajat ja kaikenmaailman jonninjoutavat tekstailijat sinne Linnanjuhliin!

Tämmöiset helma/mässäily ja metsästyjuhlat ja niiden rahat voisi hyödyntää mielestäni parempiinkin tarkoituksiin. Mutta eikö nämä Linnajuhlatkin makseta meidän verovaroilla!

• pieni eläke

Mitä se kohdallasi tarkoittaa? Oletko ehkä työtön, jos, en kadehdi. Vai, saisitko kaikenmoista tukea, että yleensä pääset askel askeleelta eteenpäin. Kyllä asiat, myös huonot, ovat kaikille tuttuja, mutta ei pilata itsenäisyyttämme syyttelyillä, katkeruudella, osoittamalla näin oman elämämme kiittämättömyyttä. Mieti, mitä sinulla on, ei sitä, mitä ei ole. Oikein antoisia Linnanjuhlia sinullekin, vaikka vain telkun kautta.

• sellainen kansa. Linnan kutsut ovat hyvä läpileikkaus tämän päivän suomalaisista.....;)

• Itsetarkoitus

Niinpä, tässä jälleen hetki, jolloin kukin meistä voi itse tykönänsä miettiä, miksi henkilöpalvonta on etusijalla tärkeämpiin elämänasioihin nähden?!

• Itsetarkoitus kirjoitti:

Niinpä, tässä jälleen hetki, jolloin kukin meistä voi itse tykönänsä miettiä, miksi henkilöpalvonta on etusijalla tärkeämpiin elämänasioihin nähden?!

pidä muita jumalia. Tapahtukoon Minun tahtoni niin maan päällä kuin merelläkin..! Amen (Adolf).

• koko kansa on kontallansa ei
        Itsetarkoitus kirjoitti:

löyvy rahaa ostoo safkaa eikä oo ees pantattavaa. Ompa kumma valtakunta. Nimpä eiks ookkin outoo?

• Pohjan-Akka

Leo Trotski.

• arse(a)naali

jos ei lauantai-illalla ole muuta tekemistä kun kytätä jotain vitun linnanjuhlia niin voivoi.

itse meinaan viettää iltaa katsoen huippufutista ja sen jälkeen lähteä nussimaan.

• tää porukka on babylonin alhaisinta kastia...

• sen pitää

olla joku parisuhteensa rekisteröinyt samaa sukupuolta olevat kiintiöho*** ;)

• tärisin mä täysin

kuka luihuista on "näyttävin".Mä ainakin meen aamulla töihin joten eipä jaksa joutavaa touhua katsoa.
      Kiitos muuten Ammattiliitolle siitä että saa 200% tunnit tällaisista juhlapyhistä, loimaan liitto ei ole asian eteen tehnyt mitään, tiedoksi vaan perässähiihtäjille.

• a.x.u

anna ja panu varmasti upea pari

• a.x.y

ne vois mennä lasten kutsuille , yököttää tollaset kakarat jotka kutsutaan ilman mitään meriittejä arvovaltaisiin juhliin .

• Heh heh

Anna mokas jo. Jätti Panun kun nallin kalliolle ja paahto kauheeta vauhtia kohti boolimaljaa?? Eikös olis ollu kohteliasta oottaa ukko käsipuoleen ja jatkaa matkaa yhessä kättelyn jälkeen.

• joo.
        Heh heh kirjoitti:

Anna mokas jo. Jätti Panun kun nallin kalliolle ja paahto kauheeta vauhtia kohti boolimaljaa?? Eikös olis ollu kohteliasta oottaa ukko käsipuoleen ja jatkaa matkaa yhessä kättelyn jälkeen.

Poikaparka kun ei ole edes minkään näköinen.

Minkä värinen se Annan tukka oikeastaan on?

Tyttöpolo antoi todella ryhmän kuvan itsestään. Onneksi aikuinen mies vierelläs sentään pelasti tilanteen haastattelussa, harakka ei, joka onkin aivan kauhea.

• tottakai

käsikynkässään UUSI mies...on se kyllä aikamoinen "kauniit ja rohkea" =)

• keijokuopiosta

turhan päiväset juhlat, ei vois vähempää kiinnostaa!

• ettei tu ees vilkastua

kansan rahoittamaa eliittipaskaa!

• ainakin

sinua keijo, kun luet näitä ketjuja ja osallistut mielipiteen vaihtoon.

• en katsi....

Kyllä se on kuule niin, että niin kauan kun minä nuo linnanjuhlat joudun osaltani maksamaan niin minä en NIITÄ KYLLÄ JUMALAUTA KATSO!

Koko linnanjuhlat on aivan helvetinmoinen vääryys veronmaksajia kohtaan! Maksaisivat rikkaat ökypossut itse syömisensä ja olemisensa ja menkööt sitten elvisteleen ja hienosteleen niillä puvuillansa keskenänsä!

Tällaisessa taloustilanteessa on jopa kohtuutonta törsätä tuollaiseen turhanpäiväisyyteen.

Linnanjuhlat on sama asia kuin kuin söis nälkäänäkevien ja köyhien keskellä mehevää pihviä ja vielä reteilis sillä että "HAH HAH HA, näätteks mitä mulla on, mutta mitä teillä ei oo, hahah haha te köyhän kurjimukset" Täyttä paskaa

• juuri näin :)

Hyvin kirjoitettu . Suurin osa ihmisistä vaan on niin saamarin TYHMIÄ etteihän ne tälläistä tajua .

• ja pentti

tietysti

• smie

Panu ja Anna varmaan...

• Anu ja Pannako? Ketä, missä, milloin? Veni, vidi, vici. Tulin, nain ja koitin. To be continued...

• Mnix'd

Anna Abreu ja Panu Larnos ehdottomasti ja näistä etenkin Anna Abreu... Panu jää kuten muutkin miehet yleensä naisten varjoon.

• m-aamu

parhaimmat ja ihanimmat

• miksi he ovat linnassa
        m-aamu kirjoitti:

parhaimmat ja ihanimmat

miksi heidät on kutsuttu juhlimaan Suomen itsenäisyyttä???

• skskl
        miksi he ovat linnassa kirjoitti:

Se on menestyny niin hyvin.

• kai!!!

tietysti anna abreu on odotetuin, etenkin asunsa puolesta.

• Anna_Abreu_<3

IHANA MEKKO! Tän vuoden ehdottomasti kaunein Linnan kunoingatar

• m-aamu
        miksi he ovat linnassa kirjoitti:

No anna on menestynyt hienosti ja muutenkin upea ihminen ! Panu tulee tietenki mukaaan, kun on avomies.

• Voi helevetti

Toinen piipuissa ja toinen syntymähumalassa.

• vielä kommentoija

muuten vaan päästään sekaisin

• Jokainen juhlikoon itsenäisyyttä tahoillaan. Minä vien ainakin yhden lyhdyn kaukopartiomiesten muistomerkille.
      Lasillisen viiniä ehkä nautin kotona.

• onkaan

vai pitäisikö kenties sanoa kieliopin mukaisesti : ketkä ovat?

• Pakkaus

Akka ei ole vittuakaan saanut aikaseksi presidentin pallilla siitä ei kuulu kuin kerran vuodessa ja silloin linnanjuhlien takana. Antaako se ämmä edes ikinä mitään haastatteluja. NO MÄ OON TÄMMÖNEN PLÖSÖ JA REISSAAN SUOMEN KANSAN VERORAHOILLA YMPÄRI MAAILMAA VÄHÄN KERTOMASSA IHMISILLE SUOMESTA, ETTÄ NE EDES TIETÄISI SEMMOSEN PAIKAN OLEVAN OLEMASSA KUN EIVÄT OSAA EDES LAITTAA KARTALLE SITÄ KUITENKAAN!

• anna rahaaa

no saatiinhan me katukeräjäisiä halosen ansiosta, kaivappas poika vaan kuvetta ja suu suppuun muten tulee valtion poliisi ja pidättäpi sinut.

http://www.kukkonen.us/

• He voisivat pitää yhteisen lehdistötilaisuuden ja kertoa parhaat niksit puutarhanhoidosta...;)

• puutarha kunnossa?

illan paras kommentti! ;)
        Ike Johanna T.

• saisipa se kutsun linnan ju...

Haluaisin nähdä heinäsirkan taas linnan juhlissa. Hän on selkeästi erottuva tyylikäs leidi. Ehdottomasti Heinäsirkka taas linnan juhliin!

• sitä täällä..

kyselläänkin!Ei vois vähempää kiinnostaa!Siellä perskärpäset ryyppää verorahoilla kun samaan aikaan veteraanit, ne jotka itsenäisyyden takasi,vetävät naamaan kaurapuuroa kun ei juuri muuhun pieni eläke riitä!

• niinpä niin

Niin on totta kuin maahan vuodatettu veri!

• piikalikka
        niinpä niin kirjoitti:

Niin on totta kuin maahan vuodatettu veri!

Niin kauan kun veroja maksan (ja maksanhan minä tonnin eläkkeestä 23%) katson taatusti myös linnan juhlat ja metrin päässä ruudusta tuijotan,niin etä kuola vaan virtaa kun herkkuja näytetään.Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille,meillä on kuitenkin vielä oma isänmaa!

• nimetön123457890
        piikalikka kirjoitti:

Niin kauan kun veroja maksan (ja maksanhan minä tonnin eläkkeestä 23%) katson taatusti myös linnan juhlat ja metrin päässä ruudusta tuijotan,niin etä kuola vaan virtaa kun herkkuja näytetään.Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille,meillä on kuitenkin vielä oma isänmaa!

http://kuvaton.com/u/YQG

• näitäkös katsot

• vihanen

kyllä mennään hakoteille nyt tuo vanhanen
      homma menee liian pitkälle nyt tuo akka ehdokkaan linnan juhliin vaikka ei ole kun
      vähän pääsyt varmaan koittamaan eikä ole kun
      kaveri niin ei muutako linnaan suomi menee pilalle tämmösillä touhuilla,paskoo homma

• meriläinen ja huume

meriläinen se ei jaksanut eduskuntaan kun jäi kii humeista ja kaikki pilkkas sit sitä.

pieni maa , paljon hulluja.

voi voi simoa.

• kaikki, hei!
      • hah hah hah hah hah hah

syökää puuroa ja voikaa laihasti

• pentu pääsi juhliin heti......

Miksi näitä saatanan muusikoita suositaan joka vitun juhlissa....jotain rajaa. Tämäkin pentu tuli julkisuuteen reilu vuosi sitten ja jo nyt on jumalauta parketilla pyörimässä.

• Perhana perk...

Katsokaa sen hartioita ja pään epäsuhtaa , vituttaa tollaset keskenkasvuiset joille klaarataan kaikki valmiiksi eteen .
        Levyfirmojen rahasampo joka vie 8-15 vuotiaiden rahat eli juuri niiden jotka ei vielä erota oikeaa väärästä !
        Täyttä paskaa sanon minä !

• JOs Anna Abreu

pääsi Linnaan, ite oot pentu. Lapsellista haukkua toisia, Anna on kaukana pennusta. Kaunis nainen, ja mahtava ääni

• Minä77

Onpas kateellisia luusereita täällä kirjoittelemassa. niin se vain on että jos et yritä niin et menesty... köyhyys ja laiskuus liittyvät usein yhteen. Samoin köyhyys ja tyhmys.

• todella

kateellinen! ärsyttää kun suomalaiset ovat niin kateellista kansaa,aina mollaamassa muita

• antaa
        JOs Anna Abreu kirjoitti:

pääsi Linnaan, ite oot pentu. Lapsellista haukkua toisia, Anna on kaukana pennusta. Kaunis nainen, ja mahtava ääni

haastatteluja ja kuljettaa vierellään luuseria.

• kautta maapallon aina tunnettu lapsiystävällisenä maana. Varsinkin resupentti. Ja onhan hänelläkin tytär: Anna! Suomessa jos missään panostetaan lapsiin... vai mitä, Pekka-Eric ja Matti..? Suomalaisten lasten ja nuorten hyvinvointi on siis maailmankuulua Pisa-tasoa. Eli kyllä kutsu linnaan kyseiselle lapselle oli vähintäänkin paikallaan, esimerkiksi muille pyrkyreille: Kyllä kandee olla Idioot... siis Idolssi.

• että KIINNOSTAA

ketä jumalauta voi kiinostaa noiden taliaivojen pukineet....ja maailma pelastuu. AAMEN!

• itse kutsun saanut

hankkikaa oma elämä ja lopettakaa tuo linnanjuhlien kyylääminen, yrittäkää päästä kateudestanne meitä menestyviä kohtaan.

Itsekin lähden kohta mukaan juhlimaan, jahka ensin tyhjennän tämän Xo-konjakkia sisältävän lasini.

• jotain kusen tilalle

Heippa.

• lääkettä

Oho, oikein Xo-konjakkia. Sitähän annetaan meidän kissalle antibiootti-lääkkeenä!

• tarkkailija¨¨

noissa vieraissa.

• johtajat vaan istuu

niin sen näkee näistä sosialisti johtajista niille ei urheilu maistu, maisuu ilmaiset lounaat ja viina, niin.

• A.Marakatti

niin vain.

• ABCDEF

Urpilaista taisi vähän jännittää, kun oli nännit tanassa kättelemässä

• ihan sama akka

jutta sdpn pelastaja taas torjuntavoitto seuraavissa vaaleissa. äänestä vihreitä jos olet alle 60 v.

missä on muuten juttan gradu joko se on löytynyt vai piilotellaanko sitä kuin halosen tiitisen listaa ?????

• voihitsiettäolivatupeita

Tanja paras, tosi tyylikäs, itsevarma ja UPEA. Paranee vanhetessaan. Anna paras omassa sarjasssaan, tosi makee puku.

• Six-tone-weight

Tanjan anoreksia on taas puhjennut, sen verran "hoikka" eli luuranko hän tänäkin iltana oli. Hänhän on itsekin lehtihaastattelussa (ties kuinka monennessa) todennus, että hän välillä lopettaa syömisen. Kohta taas sairauslomalla ja sitten tulee uutinen shokkierosta Erjolasta,

• kummasti osuvaa
        Six-tone-weight kirjoitti:

Tanjan anoreksia on taas puhjennut, sen verran "hoikka" eli luuranko hän tänäkin iltana oli. Hänhän on itsekin lehtihaastattelussa (ties kuinka monennessa) todennus, että hän välillä lopettaa syömisen. Kohta taas sairauslomalla ja sitten tulee uutinen shokkierosta Erjolasta,

Se on toisaalta osuvaa, että kukaan kansanedustaja ei ole sairaslomalla linnan juhlien aikaan :)))
        hehe heh.

• on puhutuin

pari sitten linnan juhlan

• tulee pian

Ja perseennuoliat laitetaan lihamyllyyn...

• sätkä palaa jointissa

Jos ja kun Yle näyttää "vappupeheensa" 70 -luvulta. Joka jo tuli Ylen kanavalta, vuosia sitten.

Jos yle näyttää, Halonen joutuu eromaan heti. Jos ei näytä Halonen vielä jatkaa.

Itse olen tuon pätkän nähnyt, tiedän sen olemassa olon

vetääkö se simokin huumeita?

• ja taitaa olla vielä

jonkin sortin maanikkokin. Huumeista en tiedä, mutta olutta kyllä menee syntymäpöhnän päälle!

• semmottii

jeps

• <<<

MERTALA VANHANEN
      HARKIMO KAIRHTALA
      FORSSIUS

• kuolee parketille...

• linnasaa on n. 50000 kg mätää lihaa.
      Mädännäisyys leviää....

• jjjjjjjjjjjj

Itsenäisyyspäivä juhlamme alkaa vuodesta toiseen muistuttaa enemmämkin sensaatio ja roskalehdistön vuosi päivältä. Tätä joukkoa tällä elätetään ja myös pintaliitäjiä.

• onkin

perseestä niinkauan ku oikeistolainen pressa kutsuu mut sinne! ;o)Punikit alas etenkin sosiaali sekokraatit!

• turha juhla julkkiksille

Miksi kutsutaan kaikki turhat julkkikset linnan juhliin???
      Mun mielestä juhlat ovat ansainneet ne jotka ovat Suomen itsenäisyyden saaneet,eli kaikki sodassa olleet pitäis kutsua!!!!
      Siis,jotka ovat vielä elossa.

• halijutala

Kukas oli se herkullisen avoinaisesti pukeutunut laulajatar, siis tanssiorkesterin solisti? Meni multa esittelyt ohi.

• r.r..

En tiedä mutta panisin !

• minäkin tekisin
        r.r.. kirjoitti:

En tiedä mutta panisin !

Tosta täytyy olla samaa mieltä, puku vaan nilkkoihin ja hommiin! ;)

• J-P.Sartre
        r.r.. kirjoitti:

En tiedä mutta panisin !

tämän formula-kuski Panisin vaimoko..?

• Tampereen Marja

Haavisto herra/rouva-puoliosnsa kera.

• hjkjh

Saakohan noissa bileissä hyvin pimppaa ?

• Sinä et varmaankaan

mutta kadetit varmasti saa!!!

• juupajuujj

Siinä oli halosen pariskunta ja kauempana näkyi kiljusen herrasväki. Sitte rupesin kattomaan dvd:ltä hyvää elokuvaa jossa oli persianlahden sodan näköistä toimintaa.

• tosiaankin

Tanjan laiha olemus.
        Hyvällä pukeutumisella olisi saanut hieman peitettyä kolhoja luita jotka pönkötti silmäänpistävästi.
        Makunsa kullakin.

• juhlia seurannut pariskunta

Tyylikkäin oli Marimekon entinen boss eli melkein 80 v Kirsti Paakkanen. Mielettömän upea nainen.

• Mullahin kaavut..

tietty mutta kukkaan ei huomanu.

• kalle

Ei vois vähempää kiinnostaa...tollasta skeidaa seurataan vaikka maailmas on oikeesti tärkeitä asioita verrattuna tollaseen tyhjänpäiväseen paskaan. Jos jotakuta kiinnostaa noi asiat menköön itteensä ja miettis hetken ajatusmaailmaansa

• Producer N
    • HEIKKI LEISTI

olihan juhlissa jotain todella ihanaakin.
      mm.sarjauvataiteilija Kiroilevan Siilin luojan puku ja hiukset,Mikki Kuntun vaimon upea puku,kierrätyspuku,Marko Ahtisaaren hopeiset kengät,Pekka Haavisto aviomiehineen,ai niin meinasi unohtua Marja Tiura.

• 2unlimited

Tiura näytti siltä, kun olisi ollut menossa 1990-luvun techno-bileisiin...ei ollenkaan juhlapuvun näköinen kolttu vaan just jonnekkin raveihin sopiva viritys...kamala valinta.

Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6415
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      655
      2709
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1229
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1155
    5. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      85
      1144
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      60
      1098
    7. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      281
      1083
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1080
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      70