Moi!
Kuulin erilaisen, hienon joululaulun. Sen on varmaan Jakarandan levyltä, POIKA JA JOULU.
Siinä lauletaan jotenkin, että joulu on väsynyt ainaiseen kiireeseen ja hälinään jne.
KIITOS, jos jollakulla olisi sanat siihen!!!
Tai mistä netistä voisin ne itse löytää? Entä ehkä kuunnella tuota jostain mp3:na?
Siu!
Poika ja joulu -laulun sanat??
1
2544
Vastaukset
- :-)
Tässä teksti, kuten se on Jakarandan Lapsi ja tähti levyllä kirjoitettu. Upee kappale todella ja kyseisellä levyllä on muitakin helmiä, kuin Poika ja joulu
Äiti katso, näytti poika innoissaan, kuin soihtu loimottaa kuu. Saanko mennä meren rantaan katsomaan joko joulu saapuu.
Joulu kuin tuuli liukui ulapalta päin, odotti kalpea maa. Sataman äänettömyys särkyi yllättäin, joulu puhui hiljaa.
Tämä hälinä ja häikäisevät valot kadulla kiiruhtajain. Kuka unohti ne ajatukset jalot. Minua väsyttää vain.
Kuunteli poika, kuinka joulu sanoillaan kasteli unelmiaan, uupunein silmin kyynelehti kaipuutaan pyhän juhlan rauhaan.
"Kahleista kadun syrjäsilmin vilkaistaan syntyvään Vapahtajaan. Jos aika tähden siirtää lahjavuorten taa, olen tullut turhaan:"
Joulu on sairas, kertoi poika äidilleen, väsynyt kimallukseen, ja äidin sydän sykki yöhön hiljaiseen saman synkän tunteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351