S aamari
U lkomaalainen
K issa
S illi
I tsekäs
K ahvila
A ku
A nkka
V alkyria
I rrationaalinen
T ulevaisuus
T unteettomuus
U nessa
U niversaali
N ovellisti
http://www.youtube.com/watch?v=YeZTEveFzJE
"Anteeksi"
MarttyyriMallari-TTt
Sanaleikit
8
311
Vastaukset
Suomalainen ja norjalainen kuolivat pelatessaan venäläisen kanssa... mitä tapahtui
-Venäläinen Ruletti.- sininen_sitruuna
tänään on sitten tälläinen päivä. Enkä selvästikään ole ainoa ketä tänään suoraan sanoen vituttaa. :)
Täytyyhän aivonystyröitä aktivoida jollakin tapaa.- sininen_sitruuna
DorkaM kirjoitti:
Suo
Itselles
Nuppunen
Iloa
Niin
Et
Näivety
Sinisenä
Ihana
Taivas
Raikaa
Ulos!
Uudet
Naamat
Auttavat... ihan vinkkinä antaa, niin nyt ei kykene sellaisiin suorituksiin. Nyt on kuumetta ja olen keskittynyt hautautumaan peiton alle.
Ja mitä seuraaviin ihaniin viikkoihin tulee, niin vietän ne rattoisasti työmaalla.. ja tarvii se pää käydä jossaan tyhjentämässä. Tämä sopii siihen tarkoitukseen. sininen_sitruuna kirjoitti:
... ihan vinkkinä antaa, niin nyt ei kykene sellaisiin suorituksiin. Nyt on kuumetta ja olen keskittynyt hautautumaan peiton alle.
Ja mitä seuraaviin ihaniin viikkoihin tulee, niin vietän ne rattoisasti työmaalla.. ja tarvii se pää käydä jossaan tyhjentämässä. Tämä sopii siihen tarkoitukseen.Saikkua itselläkin tämä päivä. Eikä ulos vilkaistessa kyllä tekisi tippakaan mieli poistua viltin alta :
- sininen_sitruuna
DorkaM kirjoitti:
Saikkua itselläkin tämä päivä. Eikä ulos vilkaistessa kyllä tekisi tippakaan mieli poistua viltin alta :
täällä ainakin sentään aavistus lunta, pikkupakkanen ja hemmetin pimeää.. Parempi kuin vesisade jokatapauksessa.
Hmph.
Harmi ollaan edelleen flunssassa, ei jaksa ajatella pieniä asioita.
H untu
Y llä
V arjojen
Ä älykön
Ä llistyttää
I llan
L eikki
T aian
A ntaumuksella
A ntaa
Jotain sentään...K Päällä; Neva Tissi Katu Hä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233520- 122346
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371945Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141899Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211711Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301463- 1241428
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101291- 141246