Miksi tätä koiran ulostetta on edelleenkin pitkin teitä? Sitä on joka puolella, koiria ulkoilutetaan lasten leikkikentillä, kerrostalojen pihoilla, naapurin tontilla. Kuka tätä valvoo? Olen ajatellut että rupean valokuvaamaan ko. tekijöitä, ulkoiluttajia.
-onko liian vaikeaa pitää huoli siitä mihin oma koira ulostaa?
Miksi koiran ulostetta löytyy
7
461
Vastaukset
- titop
Rupee kuvaamaan roskaajia ja pullonrikkojia koiran uloste maatuu mutta tyhjät kaljatölkit ja rikotut pullot ei
- maatuu!
Asfaltilla. Kuinka pian?
- OIKKARITAMMA
Onko/on ne,yleensä koirannomistajat niin vitun tyhmiä,että haluavat omallekin pihalle paskaa ja kusta läjäpäin esim lastensa leikkeihin!sinne vaan takasinpäin jos omistajan teosta tapaa!sama toki koskee ihmisiä vastaavasta teosta.Mä ainakin pikkulasten äitinä olin kypsä peseen lastem kalliita haalareita ja popoja koiranpaskasta,mitä ne ei periaatteessa montaa kertaa kestä vaurioitumatta...
- rähähdysvaara
Janakkala ei ole liittynyt Hämeenlinnaan.
- ....herranen...
...aika.
Eikös tämän keskustelun aika ole vasta keväällä.
Erikoista sinänsä, että kukaan äiti ole täällä valittamassa sitä että lapsensa/koiransa on telonut itsensä pullonpohjaan.
Olihan joskus lehden yleisönosastolla kirjoitus joltakin uusavuttomalta mammalta kun oli jo neljän lasten lenkkarit joutunut heittämään roskiin, kun oli koiranpaskaan astunut.
Oi aikoja oi tapoja.
Eiköhän tuo päälle iskevä ilmastonmuutos huuhdo kaikki sonnat pois, joten vpoi keskittyä vaan pinnalla pysymiseen. ....herranen... kirjoitti:
...aika.
Eikös tämän keskustelun aika ole vasta keväällä.
Erikoista sinänsä, että kukaan äiti ole täällä valittamassa sitä että lapsensa/koiransa on telonut itsensä pullonpohjaan.
Olihan joskus lehden yleisönosastolla kirjoitus joltakin uusavuttomalta mammalta kun oli jo neljän lasten lenkkarit joutunut heittämään roskiin, kun oli koiranpaskaan astunut.
Oi aikoja oi tapoja.
Eiköhän tuo päälle iskevä ilmastonmuutos huuhdo kaikki sonnat pois, joten vpoi keskittyä vaan pinnalla pysymiseen.Kun nyt kerran aloitettiin se koirien jätöksistä keskustelu jo näin itsenäisyyspäivänä, niin jatketaan sitten.
Janakkalan kunta ja Op tekivät diilin jossa kannustetaan pitämään Janakkala siistinä.
Tässä on se kunnan puoli vaan kovin ontuva, kirjaston edusta, terveyskeskuksen edusta, yleiset jalkakäytävät,ym,roskikset, ne vähät mitä on, pursuaa roskia. Ilmeisesti kunnassa ei ole henkilökuntaa korjaamaan roskia.
Itse koiran omistajana olen sitä aina ihmetellyt kuinka koiranomistajat antavat koiransa tehdä tarpeensa jalkakäytävlle, toreille,ym. Ainakin ne voi siitä korjata pois. Omalle koiralleni ei varmaan tulisi edes mieleen tehdä tarpeitaan em. paikoille. Sen verran osaan lukea sitä että tiedän koska se haluaa tarpeilleen,ja silloin päästän sen irti ja se menee mahd. pitkälle sivuun tarpeilleen.
Tietystikään ketään ei huvita kantaa satoja metrejä koiran kakka pussia täysinäisenä,kun roskiksia ei ole mailla eikä halmeilla, joten se on tietysti se asian toinen puoli.
Joten otetaanpa tästä arvon kollegat opiksi ja ojennukseksi, ja pidetään ainakin me tämä kunta omalla esimerkillämme siistinä. Korjataan ne oman koiran jätökset pois, ja samalla pari muutakin roskaa,ainakin lasin sirpaleet.- niitä
VaasanJaakkoo kirjoitti:
Kun nyt kerran aloitettiin se koirien jätöksistä keskustelu jo näin itsenäisyyspäivänä, niin jatketaan sitten.
Janakkalan kunta ja Op tekivät diilin jossa kannustetaan pitämään Janakkala siistinä.
Tässä on se kunnan puoli vaan kovin ontuva, kirjaston edusta, terveyskeskuksen edusta, yleiset jalkakäytävät,ym,roskikset, ne vähät mitä on, pursuaa roskia. Ilmeisesti kunnassa ei ole henkilökuntaa korjaamaan roskia.
Itse koiran omistajana olen sitä aina ihmetellyt kuinka koiranomistajat antavat koiransa tehdä tarpeensa jalkakäytävlle, toreille,ym. Ainakin ne voi siitä korjata pois. Omalle koiralleni ei varmaan tulisi edes mieleen tehdä tarpeitaan em. paikoille. Sen verran osaan lukea sitä että tiedän koska se haluaa tarpeilleen,ja silloin päästän sen irti ja se menee mahd. pitkälle sivuun tarpeilleen.
Tietystikään ketään ei huvita kantaa satoja metrejä koiran kakka pussia täysinäisenä,kun roskiksia ei ole mailla eikä halmeilla, joten se on tietysti se asian toinen puoli.
Joten otetaanpa tästä arvon kollegat opiksi ja ojennukseksi, ja pidetään ainakin me tämä kunta omalla esimerkillämme siistinä. Korjataan ne oman koiran jätökset pois, ja samalla pari muutakin roskaa,ainakin lasin sirpaleet.roskia nyt on pihat ja kadut täynnä kun kaikenmaailman urpot olettaa aina että kyllä joku muu siivoaa.
Ja tämä siirtyy isältä pojalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154