"En etsi valtaa, loistoa, en kaipaa kultaakaan, mä pyydän taivaan valoa ja rauhaa päälle maan. Suo koteihin, jos pieniinkin, nyt joulujuhla suloisin, ei valtaa eikä kultaakaan, vaan rauha päälle maan.."
Kuinka moni yhtyy kanssani kyseiseen pyyntöön, näin joulua odotellessamme?
Kohta laulellaan..
7
180
Vastaukset
Tuohon pyyntöön yhtyy iloiten.
- juovat
Sikkoo menöö toisesta poskesta ja vodtkoo toisellekin jalalle. Sitten lauletaan, jos pystytään.
ja ennen votkan ottova laulaa lurauttaisit pesueesi kanssa tuon laulelman, niin jo vain se siitä riemun raikkahin aika alkaisi, eikä olisi sitten jouluaamuna jysäri otsaluun alla koputtamassa ja ohimoa pakottamassa.. ;)
- Raamattumies
5. Moos. 14:26
Ostakaa sillä rahalla kaikkea, mitä mielenne tekee, nautoja, lampaita ja vuohia, viiniä tai olutta tai muuta mieleistänne,
ja syökää ja iloitkaa siellä perheinenne Herran, Jumalanne edessä.
Jes. 25:6
Tällä vuorella Herra Sebaot valmistaa pidot kaikille kansoille, herkkuruokien aterian, valioviinien juhlan: ydinrasvalla maustettuja herkkuja, kypsiä, kirkkaaksi seestettyjä viinejä. [Ps. 22:27-32; Ilm. 19:9]
Adventista alkaa Siionin kansan juhlinta!
Tervehdys Markku!
Tuo on kaunis ja epäitsekäs pyyntö/toivomus, mutta taitaa toteutua täydellisesti vasta Jumalan valtakunnassa. Mutta omalle kohdalleen tuota tietenkin voi ja pitääkin pyytää vaikka ympäri vuoden...- Adventti on jo nyt
Joh. 5:24
"Totisesti, totisesti: se, joka kuulee minun sanani ja uskoo minun lähettäjääni, on saanut ikuisen elämän. Hän ei joudu tuomittavaksi, vaan hän on jo siirtynyt kuolemasta elämään.
[Joh. 3:16, 6:40,47]
Luuk. 17:21
eikä voida sanoa: 'Katso, täällä se on', tahi: 'Tuolla'; sillä katso, Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä".
Tämä on Herran Sanaa
Yhdyn aloituksen todistukseen muinaisen patriarkka
Jobin ja nykyisen - 1500-luvulla eläneen - tohtori
Martti Lutherin virren sanoin, loppisanoin jotka
loppusanat koituvatkin alkusanoiksi:
Virsi 170:4.
Se sana seisoo vahvana,
ne ei voi sitä kestää.
Kun kanssamme on Jumala,
ken meiltä voiton estää?
Jos veis he henkemme,
osamme, onnemme,
ne heidän olkohon,
vaan meidän iät on
Jumalan valtakunta.
En etsi valtaa, loistoa - vaan rauhaa sisimmässäni
vaalin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164