Julmustia mistä?

Tänä vuonna

Onko kellään omaa näköhavaintoa ruotsalaisesta Julmust-juomasta tänä joulukautena pääkaupunkiseudulla?

Äsken sitä ei ollut edes Vantaan Ikealla, vaikka vielä vuosi sitten sai. Joskus on näkynyt isoimmissa marketeissa, mutta ei enää.

Auttakee!

8

5039

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysyjä*

Löysinkin itse Helleforsin Julmust-juomaa eilen Stockmannilla. Kokeilkaa!

• sitä myös

Citymarketista...

Oli vain niin juonikkaassa paikassa eli mehuhyllystössä eikä virvoitusjuomahyllystössä, ettei ymmärtänyt ensin sieltä etsiä.

• Anna75
        sitä myös kirjoitti:

Citymarketista...

Oli vain niin juonikkaassa paikassa eli mehuhyllystössä eikä virvoitusjuomahyllystössä, ettei ymmärtänyt ensin sieltä etsiä.

Suomessa "julmust" myydään nimellä Juhlajuoma. Ja sitä tosiaan löytyy lähes kaikista suuremmista kaupoista, esim Prisma tms...

Tänä vuonna Stockmos maistui hajuvedelle, ja Hellefors voitti makukisan meikäläisen mielestä. Harmittaa, ettei ainakaan Pirkanmaalta ole löytynyt esim. Spendrupsin tai Apotekarnes mustia... Suomessa joutuu tyytymään B-laatuihin :)

Julmust is a MUST!!
        Sopii hyvin myös kinkun kanssa.

• TeriB

Hellensiä löytyy vähän joka paikasta, mutta maistuu aspartaamilta? Sen asemesta aitoa Stockmosin Julmustia ei tänä vuonna tilauksesta huolimatta tullutkaan Kontumarkettiin, Helsinkiin. Espoosta en ole vielä löytänyt koskaan - Nikkilästä kylläkin ja kerran Jumbosta Vantaalta. Laitoin Lars Ekroosille kyselyn, ettei tarvitse joka kauppaan soitella. Markkinointi voisi olla parempikin. Odotellaan............Joulumieltä

• Apotekarnes rules!

Itse ostan aina ison satsin Apotekarnes Julmustia tai Påskmustia, kun käyn Ruotsissa siskon luona vähintään kerran vuodessa. Nyt tulee tännä jouluksi, mutta ei ikävä kyllä uskalla ottaa pulloa mukaan matkatavaroihin, ettei pamahda yläilmoissa.

Ikävä kyllä en ole löytänyt tuota Suomesta, mutta täytyy pitää silmät auki ja esittää toive paikalliseen ruokakauppaan.

• dfijad

Ikeasta Tampereelta löytyy, tosin sivusta todella huomaamattomasta paikasta JÄÄKAAPISTA 0,5 litran pullo. Aika hinnakaskin tosin.

• Anonyymi

Mistä LIGHT versiota?

• Anonyymi

Parempaa kaupan kotikalja on. Voihan itsekin sekoittaa kotikaljaa ja cokista jos tuo hiivamehu sattuu olemaan loppu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      695
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      672
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60