Miksi Anna ärjyy yleisölleen: taputtakaa! kädet ilmaan! korkeammalle! käsiä yhteen! huutakaa! kovempaa!
Jos artisti on hyvä, ei hänen tarvitse koko ajan käskyttää yleisöään, sillä yleisö reagoi muutenkin. Tietenkin 5-10 vuotiaat Anna-fanit eivät ehkä osaa normaalia keikkakäyttäytymistä. Tuollainen yleisölle ärjyminen kuulostaa vaan aika ikävältä ja säälittävältä. Anna voisi ryhtyä jumppaohjaajaksi tai hakeutua armeijaan äkseeraamaan.
Esiintymisasuksi kannattaisi valita asu mikä pysyy päällä, ettei tarvitsisi koko ajan korjata rintavarustustaan. Mustat rintsikan olkaimet on kanssa ruman näköiset, kun on selästä avoin mekko. Miksiköhän Anna ei käytä näkymättömiä olkaimia.
Miksi Anna ärjyy
keikoillaan?
3
489
Vastaukset
- kun se
on valtakunnan poppariprinsessa ja saa tehdä mitä haluu tai sille tulee pahamieli.
Muilla artistien kohdalla luettelemasi yleisön reaktiot tulevat spontaanisti. - ei .
muuten osaa laulaa, nini sitten pitää yrittää rääkyä, mutta rintsikat on sitä varten että ihmiset tietäis että ehkäpä silläkin on murrosikä alkanut.
- liru liri lori
Koska Anna on PISSIS eli PISSALIISA.!Sen mielestä se on cool ja siistii!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552695
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322305- 792178
- 951986
- 371815
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339