Muistelisin et tää on gospel-biisi mut en oo kyllä ihan varma.. Kuka tietäis tän laulun nimen?
Eli joku mies laulo siinä. Muistan melodian, harmi ku sitä ei voi oikein tähän laittaa. Ja sitte muistan joitaki sanoja sieltä sun täältä. Jossain kohti laulettiin näin: "vaikka onkin jo piiip..(en muista mikä sana tässä oli), silti palelen, piiiip(joku lause), siellä jossakin."
Jossakin muualla on laulettiin sitte "se sana sattui niin".
Kymmenen pistettä ja papukaijan merkki sille, joka tietää. Melko hatarat on nää mun vihjeet, mut kiva jos joku tietäis kyseisen biisin nimen.
Mikä biisi?
apua
2
434
Vastaukset
- on Exitin
"Siellä jossakin", levyltä "Tänne saakka on tultu". Tuli teininä kuunneltua :)
- _Mervi_
"...Vaikka onkin jo myöhä, silti uneksin
teistä rakkaani kaikki siellä jossakin..."
Exitin levyltä "Tänne saakka on tultu" Biisin "Siellä jossakin" sanat ja näyte löytyy täältä:
http://www.karavaanikulkee.net/levyt_tannesaakkaontultu.php4#
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349