Olen kirjoitellut jo pitemän aikaa erään miehen kanssa.Emme ole tavanneet.Ja nyt alkaa hirvittää jo pelkkä ajatuskin treffeistä.Olen todella kiinnostunut hänestä.Pelottaa silti jos hän ei pidäkään minusta vaikka kirjoittelussa kemiat pelaavatkin.En ole valehdellut ulkonäköäni,en koulutustani en ammattiani,mutta...mutta...Jospa hän ei tahdokaan tästä tämän ihmeellisempää.
Olemme siis "tunteneet" jo iät ja ajat.Aiottu tapaaminen peruuntui kerran.Nyt tuntuu,että voi mahoton sentään...en uskallakaan nähdä ja pidän hänestä paljon.
Pelottaa!!
106
36988
Vastaukset
- ota tai jätä
1. Lopetat kirjoittelun. --> menetät hänet.
2. Jatkat kirjoittelua, mutta et suostu koskaan tapaamaan. --> menetät hänet. (Kuka jaksaa vain kirjoitella seuraavat 50 vuotta?)
3. Tapaat hänet, hän ei pidä sinusta. --> menetät hänet.
4. Tapaat hänet, hän pitää sinusta, sinä hänestä, --> teistä tulee pari.
Saat ihan itse valita.- ap.
kolmessa tapauksessa menetän hänet :(
Johan helpottikin kummasti nuo toteamuksesi. - jos et koskaan
ap. kirjoitti:
kolmessa tapauksessa menetän hänet :(
Johan helpottikin kummasti nuo toteamuksesi.tosiaankaan aio häntä live-elämässä tavata, niin mitä muuta voit?
Meinaatko pitää yllä 50 vuotta häneen nettisuhdetta? Saada kuviteltuja nettilapsia ja nettilapsenlapsia? - venyá
jos et koskaan kirjoitti:
tosiaankaan aio häntä live-elämässä tavata, niin mitä muuta voit?
Meinaatko pitää yllä 50 vuotta häneen nettisuhdetta? Saada kuviteltuja nettilapsia ja nettilapsenlapsia?Mutta toisaalta, mitään ei saa jos ei ota riskiä. Ja jos et ole valehdellut keskustellessanne, sulla ei ole hätää. Jos kemiat eivät livenä kohtaa, niin sitten ei.
- wrkoqpwe
ja missähän on "tapaat hänet, teistä tulee kavereita"??? ihan kuin miehen ja naisen tapaaminen tarkoittaisi aina pariksi tulemista!?!?
- Katri 1111
vielä ainakin yksi vaihtoehto:
tapaat hänet, sinä et pidä hänestä, mutta hän pitää.
Eli sinä päätät - 43-vuotias mies
wrkoqpwe kirjoitti:
ja missähän on "tapaat hänet, teistä tulee kavereita"??? ihan kuin miehen ja naisen tapaaminen tarkoittaisi aina pariksi tulemista!?!?
19 vuoden kokemuksen perusteella sanoisin, etta naisen kanssa on erittain vaikeata olla ystava ja pysya ystavana.
Jos joku on onnistunut, olisin kiinnostunut lukemaan kokemuksista. - koettu on
43-vuotias mies kirjoitti:
19 vuoden kokemuksen perusteella sanoisin, etta naisen kanssa on erittain vaikeata olla ystava ja pysya ystavana.
Jos joku on onnistunut, olisin kiinnostunut lukemaan kokemuksista.jostain syystä on mahdotonta, että mies ja nainen olisivat "vain" kavereita. lähes poikkeuksetta kaikki miehet, joihin olen tutustunut, ovat jossain vaiheessa sanoneet tuntevansa enemmän.. harmi sinänsä, koska mikään kaverisuhde-pohjalta aloitetuista jutuista ei toiminut. näiden "suhteiden" jälkeen oli kiusallista olla enää kavereita..
- 47-vuotias nainen
43-vuotias mies kirjoitti:
Jos joku on onnistunut, olisin kiinnostunut lukemaan kokemuksista.Minä ainakin olen säilyttänyt yhden miehen vanhalta työpaikaltani ihan taatusti vain ystävänä. Emme ole toisiimme ikinä mitään "vetoa" tunteneetkaan. Puhdasta ystävyyttä. Olemme molemmat omilla tahoillamme naimisissa mutta soittelemme ja tekstailemme joskus (no jos ystävyyttä ajattelee käsitteenä niin ehkä harvoin). Vaihdamme kuulumiset ja kysymme mitä minun miehelle / hänen vaimolle /meidän lapsille kuuluu. Ihan tuiki tavallista. Näin on menty lähes 7 vuotta ja molempien puolisot tietävät
jos et koskaan kirjoitti:
tosiaankaan aio häntä live-elämässä tavata, niin mitä muuta voit?
Meinaatko pitää yllä 50 vuotta häneen nettisuhdetta? Saada kuviteltuja nettilapsia ja nettilapsenlapsia?On myös mahdollista, ettet itse pidä hänestä. Tapaaminen on aina riski. Se että sattuu kolahtamaan molemmin puolin on kuin neula löytyisi heinäsuovasta.
Olen itse tavannut nettideittien kautta ainakin 200 miestä 5 vuoden ajan..ja ainoastaan 3 on ollut sellaista, jotka olen kelpuuttanut jatkoon...tosin hekin kaikki tipahtivat myöhemmin.
Heistä oli muutama sellainen, joihin olin erittäin ihastunut kirjoittelun perusteella, mutta kun tavattiin...haavekuvat rapisivat alas rätinällä:)
Rohkeesti vaan tapaamaan, mutta hyvin pienillä odotuksilla!!!- Anonyymi
venyá kirjoitti:
Mutta toisaalta, mitään ei saa jos ei ota riskiä. Ja jos et ole valehdellut keskustellessanne, sulla ei ole hätää. Jos kemiat eivät livenä kohtaa, niin sitten ei.
Sitä ootellessa🙄
Jos ei uskalla varpaitaan kastella, on vain sitten hypättävä suoraan! ;)
Tee jotain itsellesi, käy vaikka kampaajalla tms., jotta itsetuntosi kohentuisi, sitten vaan vähän paremmat kuteet, maltillisesti tällinkiä ja hymyä huuleen, niin eiköhän se siitä mene.- ap.
vinkistä...ei tuo nyt taida auttaa kun sydämessä hakkaa jo ajatellessakin tapaamista.
ap. kirjoitti:
vinkistä...ei tuo nyt taida auttaa kun sydämessä hakkaa jo ajatellessakin tapaamista.
oikeasti saada hänet, on tavata ihan livenä. Anna mennä vaan, sillä oikeasti sulla on vain voitettavaa!!!!
- saman kokenut
Kaikki riippuu siitä mitä haluat: juttukaverin vai enemmän. Jos molemmat haluatte testata mitä kohtaaminen tuo, eteenpäin rohkeasti! Jos taas molemmille riittää hyvä keskustelu, asia pihvi.
Niin tai näin, haaveilu itsekseen ei tuo kummallekkaan mitään hyödyllistä. I know...- ap.kirj.
eihän se haaveilu tuo häntä yhtän lähemmäksi.
Voi helkutti kun tietäis miten sais itselleen rohkeutta. - silmu s
ap.kirj. kirjoitti:
eihän se haaveilu tuo häntä yhtän lähemmäksi.
Voi helkutti kun tietäis miten sais itselleen rohkeutta.Oletko kirjoittaessasi kertonut miehelle, että olet ujo ja jännität tapaamista? Minä kirjoittelin täällä suomi24:llä muutama vuosi sitten aivan ihanan oloisen miehen kanssa. Vaihdoimme kuvia ja jotenkin ajattelin miehen silmiä katsoessani, että mahtaako hänkin olla vähän ujo. Tapaaminen jännitti aivan sairaasti, mutta ei auttanut kuin mennä. Muutamaa ensimmäistä fraasia lukuunottamatta keskustelu vei täysin mukanaan ja ajattelin että tämän miehen minä haluan! Meistä tuli nopeasti pari ja nyt ollaan jo naimisissakin:)
Me emme soitelleet mieheni kanssa ennen tapaamista, mutta se on yksi keino lieventää jännitystä, kun on jo kuullut toisen ääneen. Olen käyttänyt sitä keinoa aikaisemmin, kun olen jännittänyt tapaamista. Siinä on kyllä se riski, että toteaa jo puhelimessa, ettei toinen kiinnostakaan... Niin minulle kävi yhden kerran ja sanoinkin sen miehelle, mutta hän halusi silti tavata. Niinhän siinä kävi, etten minä edelleenkään tuntenut mielenkiintoa häntä kohtaan eli keskustelmme eivät lähteneet lentoon ja tiemme erosivat. Olen sitä mieltä, että jos puhelimitse käydään mielenkiintoisia keskusteluja, niin on mitä suurimmat edellytykset siihen, että kumpikin pitää toistaan mielenkiintoisia ihmisinä ja mahdollisina seurustelukavereina. Se on tietysti eri asia, jos toinen on aivan vastenmielisen näköinen, mutta kaipa tekin olette jo vaihtaneet kuvia..? Kuvia kannattaa mielestäni vaihtaa mahdollisimman aikaisessa vaiheessa, ettei tule suuria pettymyksiä. En ole mielestäni erityisen ulkonäkökeskeinen ihminen, mutta kuvista näkee myös vähän sitä, minkäasteisesti toinen panostaa pukeutumiseen, minkälaisessa ympäristössä on halunnut itsensä kuvautaa, kuinka paljon on panostanut kuvan laatuun, ryhti, ilme ja katse ovat myös tärkeitä asioita.
- alla vielä
vanha suhde - ainakin kuulostaa siltä, jos kerran olette kirjoittaneet iät ja ajat... niin ainakin itselle kävi ja lopuksi sitten vedätti oikein kybällä.
- ap.
mutta kaikkihan on mahdollista.Voihan olla ettei jutuissa ole ollut totuuden häivääkään.
- Lyöty-nainen
mies vedätti ja vedätti, aivan upeat keskustelut ja kirjoittelut, peruttuja tapaamsia, miehen puolelta.
Ja sitten kun viimein vaadin tietoa mitä mies musta haluaa, tuli soitto jossa kertoi että ei olekaan valmis, että entinen suhde vielä painaa, ymsyms...
Kuitenkin jatkaa samaa "vakavissaan" hakua yhäkin ja vedättää toisia naisia täysin. - kokeilemaan
Lyöty-nainen kirjoitti:
mies vedätti ja vedätti, aivan upeat keskustelut ja kirjoittelut, peruttuja tapaamsia, miehen puolelta.
Ja sitten kun viimein vaadin tietoa mitä mies musta haluaa, tuli soitto jossa kertoi että ei olekaan valmis, että entinen suhde vielä painaa, ymsyms...
Kuitenkin jatkaa samaa "vakavissaan" hakua yhäkin ja vedättää toisia naisia täysin.Mä olen tavannut jo monia netistä ja kaikki fiksuja kavereita...sovi tapaaminen johonkin muualle kun kotiisi....turvallisempaa
- 43-vuotias mies
Osalla naisista on edelleen se nakemys, etta miehet kayvat kimppuun kuin sika limppuu. Ellei nain ole, on naisia kokonainen farmi takana, jolloin yhdesta kontaktista ei ole valia tai sitten rouva, jolta on paastava pakoon rentoutumaan.
- 43-vuotias mies
Lyöty-nainen kirjoitti:
Kuitenkin jatkaa samaa "vakavissaan" hakua yhäkin ja vedättää toisia naisia täysin.Mita jos mies olisi ollut intensiivisemmin aktiivinen ja vienyt sinut vaikka vuoteeseen... Olisitko aamulla ollut vahemman pettynyt, kun han olisi kiittanyt sinua illasta, mutta todennut, etta han saattaa, jos onnistuu, edellisen projektin loppuun.
- Tarkastaja Mähönen
Jos olette kirjoitelleet pidempään kannattaisi varautua siihen, että ensimmäinen kerta ei välttämättä ole se onnistunein. Odotukset saattavat olla katossa ja jälki sen mukaista. Parin, kolmen tapaamiskerran jälkeen tilanteen hahmottaminen pitäisi luonnistua paremmin. Puolin ja toisin. Lyhyesti: kärsivällisyyttä tapaamisiin, kun kerran sitä kerran kirjoitteluunkin on riittänyt.
Ja onhan sekin mahdollista, että sinä et pidä toisesta sitten kun tapaatte!
Toivotaan parasta!- ap.
viisaita.Totta on että ekelle kerralle sitä kasaa paineita ja ei sitten ole ollenkaan oma itsensä vaikka miten haluaisi olla luonnollinen.
Treffipäivää ei ole vielä sovittu,että on tässä perhosia vatsassa koko ajan - Tarkastaja Mähönen
ap. kirjoitti:
viisaita.Totta on että ekelle kerralle sitä kasaa paineita ja ei sitten ole ollenkaan oma itsensä vaikka miten haluaisi olla luonnollinen.
Treffipäivää ei ole vielä sovittu,että on tässä perhosia vatsassa koko ajanKumpikin on varmaan muodostanut päänsä sisään tietyn mielikuvan toisesta. Sitten kasvokkain todellisuus saattaa poiketa tästä mielikuasta. Kestää aikansa purkaa vanha mielikuva ja rakentaa uusi tilalle.
Muutenkin "kirjeenvaihdossa" kirjoitettu sisältö helposti kohoaa esiin, jättäen kaiken ympärillä olevan varjoonsa. Yhdessä ollessa pääsette sitten paikkaamaan näitä syntyneitä aukkoja ja valaisemaan varjokohtia, johon kuuluu myös elävä sanallinen ja sanaton viestintä (ilmeet, äänenpainot, tauot, tunnelataus, välittömät reaktiot) kunten myös näistä johtuvat väärinymmärrykset ja/tai johtopäätökset.
Hiljaa hyvä tulee. :0) - Jussi__777
Tarkastaja Mähönen kirjoitti:
Kumpikin on varmaan muodostanut päänsä sisään tietyn mielikuvan toisesta. Sitten kasvokkain todellisuus saattaa poiketa tästä mielikuasta. Kestää aikansa purkaa vanha mielikuva ja rakentaa uusi tilalle.
Muutenkin "kirjeenvaihdossa" kirjoitettu sisältö helposti kohoaa esiin, jättäen kaiken ympärillä olevan varjoonsa. Yhdessä ollessa pääsette sitten paikkaamaan näitä syntyneitä aukkoja ja valaisemaan varjokohtia, johon kuuluu myös elävä sanallinen ja sanaton viestintä (ilmeet, äänenpainot, tauot, tunnelataus, välittömät reaktiot) kunten myös näistä johtuvat väärinymmärrykset ja/tai johtopäätökset.
Hiljaa hyvä tulee. :0)Kumpikin on varmaan muodostanut päänsä sisään tietyn mielikuvan toisesta. Sitten kasvokkain todellisuus saattaa poiketa tästä mielikuasta. Kestää aikansa purkaa vanha mielikuva ja rakentaa uusi tilalle.
End lainaus
Joo, kaukosuhteessa saattaa mielikuvitus tehdä pikkasen tekosiaan.
Ja saattaa olla ekalla tapaamisella hiukka sovittamista unelmilla ja todellisuudella. Nimittäin meitä täydellisiä miehiä on harvassa mutta momet esiityvät sellaisina. - 43-vuotias mies
ap. kirjoitti:
Treffipäivää ei ole vielä sovittu,että on tässä perhosia vatsassa koko ajanOletko ialtasi nuori, kun arastelet nakemista.
- miesten puolesta
..tuon miehen puolesta. Mietipä miltä tuntuu kaverista joka on kärsivällisesti sinulle jaksanut kirjoitella ja antanut aikaansa haaveenaan päästä joskus etenemään suhteessa, viimein kun alkaa siltä näyttää että päästäisiin tapaamiseen asti sinä otat ja pakenet..kaikki turhaan.
Mies olisi voinut ehkä kirjoitella jollekin muulle, sellaiselle joka ei olisi noin arka ja uskaltautuisi ainakin näkemään, jos ei kemiat sitten pelaakaan pääsee mies ainakin itse sen toteamaan ja voisi jatkaa eteenpäin. Sinä et anna edes tuota mahdollisuutta vaan haluat omia miehen itsellesi pelkäksi kirjoittelukaveriksi mutta kuitenkin niin ettei kukaan muukaan häntä saa fyysisesti lähelleen.
Olet inhottava ämmä, onneksi itse olen jo "oppinut" täältä sen että teissä naisissa on juuri tuollaisia vedättäjiä jotka itsekkäästi koukuttavat tosissaan kumppania etsiviä miehiä, onneksi on olemassa myös sellaisia naisia jotka itse haluavat ja uskaltavat nähdä kirjoittelukaverinsa, panostan mieluummin sellaisiin tyttöihin kun ei huvita aikuista miestä ruveta kenenkään leikkikaluksi.
Anna kun mä arvaan, sulla ei ole profiilissa kuvaa eikä paljon tekstiäkään, on tullut kirjoitelluksi vähän ympäripyöreitä, asioita tullut vähän kaunisteltua vaikkei varsinaisesti valehtelua ollut ja joitakin mittoja ehkä myöskin vähän "korjailit"?- ap.
et ymmärrä lukemaasi.En todellakaan vedätä!
Olen ujo mutta tutustuttani ihmiseen kaikki on sen jälkeen helpompaa.Hankalaa onkin se ensi näkeminen.Sitäpaitsi mies ei mitenkään roiku minussa,ei tivaa treffejä,ei hiillosta ei painosta.
En ole mielestäni inhottava ämmä,joten jätänkin sinun sanomasi omaan arvoonsa.
Harmi jos sinua on joku vedättänyt,silloin häpeän meidän naisten puolesta. - miesten puolesta
ap. kirjoitti:
Olen ujo mutta tutustuttani ihmiseen kaikki on sen jälkeen helpompaa.Hankalaa onkin se ensi näkeminen.Sitäpaitsi mies ei mitenkään roiku minussa,ei tivaa treffejä,ei hiillosta ei painosta.
Harmi jos sinua on joku vedättänyt,silloin häpeän meidän naisten puolesta...olekaan mut sen takia just olin vähän ilkeä et tajuaisit että myöskin miehestä voi tuntua pahalta kun ei saa välttämättä edes tietää miksi eivät treffit käy. Oletko edes muistanut kertoa miehelle että syy tapaamisen lykkäämiseen on sinun arkuudessasi eikä miehen viehätysvoimassa? Kaveri saattaa turhaan luulla olevansa jotenkin "viallinen" kun häntä ei voi tavata vaikka todellinen syy onkin sinussa.
Oikeasti, jos kerran et uskalla tavata ilmoita edes miehelle syy miksi ei, silloin mies saa tehdä valinnan haluaako jatkaa kirjoittelua ja odottaa kenties turhaan maailman tappiin. Hänellä lienee sinunkin mielestäsi oikeus löytää sellainen ihminen jonka kanssa voi viettää ihan fyysisestikin aikaa jos et sinä siihen ole valmis?
Tiedän ettet näe itseäsi inhottavana mutta tässä(kin) tapauksessa jos mies on herrasmies eikä samaan aikaan pelaile muiden kanssa hän joutuu kärsimään itsekkyydestäsi ilman omaa syytään. Jos mies taas tekee niin kuin olisi oikein kaikka kohtaan eli nyt samaan aikaan etsisi sellaista jonka kanssa parisuhde olisi mahdollinen sinä kenties pitäisit häntä pelurina?
Pyydän tuon miehen puolesta jotta ei hän turhaan itseää tuntisi roistoksi, päästä hänet vapaaksi jos et kykene muuhun kuin soutamiseen ja huopaamiseen tai sitten sido hänet itseesi mutta niin että hän saa vähän muutakin lämpöä elämäänsä kuin pelkkiä sanoja näytölle. - ja upposi ;)
miesten puolesta kirjoitti:
..olekaan mut sen takia just olin vähän ilkeä et tajuaisit että myöskin miehestä voi tuntua pahalta kun ei saa välttämättä edes tietää miksi eivät treffit käy. Oletko edes muistanut kertoa miehelle että syy tapaamisen lykkäämiseen on sinun arkuudessasi eikä miehen viehätysvoimassa? Kaveri saattaa turhaan luulla olevansa jotenkin "viallinen" kun häntä ei voi tavata vaikka todellinen syy onkin sinussa.
Oikeasti, jos kerran et uskalla tavata ilmoita edes miehelle syy miksi ei, silloin mies saa tehdä valinnan haluaako jatkaa kirjoittelua ja odottaa kenties turhaan maailman tappiin. Hänellä lienee sinunkin mielestäsi oikeus löytää sellainen ihminen jonka kanssa voi viettää ihan fyysisestikin aikaa jos et sinä siihen ole valmis?
Tiedän ettet näe itseäsi inhottavana mutta tässä(kin) tapauksessa jos mies on herrasmies eikä samaan aikaan pelaile muiden kanssa hän joutuu kärsimään itsekkyydestäsi ilman omaa syytään. Jos mies taas tekee niin kuin olisi oikein kaikka kohtaan eli nyt samaan aikaan etsisi sellaista jonka kanssa parisuhde olisi mahdollinen sinä kenties pitäisit häntä pelurina?
Pyydän tuon miehen puolesta jotta ei hän turhaan itseää tuntisi roistoksi, päästä hänet vapaaksi jos et kykene muuhun kuin soutamiseen ja huopaamiseen tai sitten sido hänet itseesi mutta niin että hän saa vähän muutakin lämpöä elämäänsä kuin pelkkiä sanoja näytölle.Minulla just vastaavanlainen tilanne miehen kanssa. En enää viitsi edes treffejä ehdottaa, kun hän jotenkin kiertää asian tai ei edes vastaa mitenkään. Kirjoittaa muutoin ihan asiallisia viestejä ja pitää minut koukussa niillä?
Raivostuttavaa todellakin, minulla ei edes ole enää profiilia ja hän taitaa olla nyt sitten vain vanhanajan kirjeenvaihtokaveri. Olemme kuitenkin aikuisia nelikymppisiä ihmisiä. Hänellä on minusta valokuva (useampiakin).. ihmettelee miten tällainen nainen voi olla sinkku yms.. (ei ole ylikiloja, olen aktiivinen liikkuja, lapsi on jo teini-ikäinen)..
Ensi viikolla loppuu kirjeenvaihto minun puoleltani. Epäilen, että hän pyörittää rinkiä tai on jokin muu suhde kesken, mutta jostain kumman syystä pitää minusta "kiinni"? - mulle se ei riitä
ja upposi ;) kirjoitti:
Minulla just vastaavanlainen tilanne miehen kanssa. En enää viitsi edes treffejä ehdottaa, kun hän jotenkin kiertää asian tai ei edes vastaa mitenkään. Kirjoittaa muutoin ihan asiallisia viestejä ja pitää minut koukussa niillä?
Raivostuttavaa todellakin, minulla ei edes ole enää profiilia ja hän taitaa olla nyt sitten vain vanhanajan kirjeenvaihtokaveri. Olemme kuitenkin aikuisia nelikymppisiä ihmisiä. Hänellä on minusta valokuva (useampiakin).. ihmettelee miten tällainen nainen voi olla sinkku yms.. (ei ole ylikiloja, olen aktiivinen liikkuja, lapsi on jo teini-ikäinen)..
Ensi viikolla loppuu kirjeenvaihto minun puoleltani. Epäilen, että hän pyörittää rinkiä tai on jokin muu suhde kesken, mutta jostain kumman syystä pitää minusta "kiinni"?Sama täällä. Viestittelin koko viimekesän tyypin (mies) kanssa, joka periaatteessa halusi tavata, mutta aina kuin sitten sovittiin treffejä tuli sitä ja tätä..... pari kertaa kysyinkin ihan suoraan, että onko parisuhteellinen vai ujo, mutta en saanut siihen vastausta. Kerran välillä lopetin viestittelynkin, mutta hän otti minuun uudestaan yhteyttä ja annoin toisen mahdollisuuden. "Paperilla" ihan kiva tyyppi. Kuvaa en myöskään saanut, vaikka omani lähetin ja hänenkin piti muka lähettää... ei sitten "muka" koskaan onnistunutkaan.
Sekin pyörii edelleenkin hyvin aktiivisena, samalla nikillä, tuolla treffeissä.
Nelikymppisiä ollaan myös.
Ihme tyyppejä. - carha
..olekaan mut sen takia just olin vähän ilkeä et tajuaisit että myöskin miehestä voi tuntua pahalta kun ei saa välttämättä edes tietää miksi eivät treffit käy. Oletko edes muistanut kertoa miehelle että syy tapaamisen lykkäämiseen on sinun arkuudessasi eikä miehen viehätysvoimassa? Kaveri saattaa turhaan luulla olevansa jotenkin "viallinen" kun häntä ei voi tavata vaikka todellinen syy onkin sinussa.
Pyydän tuon miehen puolesta jotta ei hän turhaan itseää tuntisi roistoksi, päästä hänet vapaaksi jos et kykene muuhun kuin soutamiseen ja huopaamiseen tai sitten sido hänet itseesi mutta niin että hän saa vähän muutakin lämpöä elämäänsä kuin pelkkiä sanoja näytölle.Ette te miehet mitään itseänne viallisiksi luule! Pöyritätte menen tullen naisia ja huijaatte meitä joka käänteessä! Itsestään luullaan niin paljon ja voi voi pettymystä, kun nainen ei haluakkaan teitä asumaan nurkkiinsa ja kuuntelemaan päättömiä rakkauden tunnustuksia! Ettet vain olisi sellainen nuoria naisia vainoava hullu, jolle jokainen nainen on kulta murunen
- miesten puolesta
carha kirjoitti:
Ette te miehet mitään itseänne viallisiksi luule! Pöyritätte menen tullen naisia ja huijaatte meitä joka käänteessä! Itsestään luullaan niin paljon ja voi voi pettymystä, kun nainen ei haluakkaan teitä asumaan nurkkiinsa ja kuuntelemaan päättömiä rakkauden tunnustuksia! Ettet vain olisi sellainen nuoria naisia vainoava hullu, jolle jokainen nainen on kulta murunen
Et ois voinu pahemmin mennä metsään mut voithan sä luulla mitä tykkäät, en vainoa nuoria enkä vanhojakaan. Ei ole jokainen likikään kultamurunen ja siksi varmaan tääl olenkin, sit se joka on niin saa sen kyllä myös tietää.
Luuletko että pelkkien viestin perusteella voi rakastua, siihen pitää kuule olla ihan oikeasti iholla, siksi juuri tutakin naista koetan patistaa tapaamiseen, ei sitä välttämättä tapahdu mutta olisi edes mahdollista.
Mukavia tuntuu olleen nuo sinun INREALWORLD -miehet kun on noin luotto mennyt, kannattaisko kokeilla nettinössöä välillä? - jos mies
Pyydän tuon miehen puolesta jotta ei hän turhaan itseää tuntisi roistoksi, päästä hänet vapaaksi jos et kykene muuhun kuin soutamiseen ja huopaamiseen tai sitten sido hänet itseesi mutta niin että hän saa vähän muutakin lämpöä elämäänsä kuin pelkkiä sanoja näytölle.ei ehdota tapaamista vaikka asiallisia viestejä vaihdetaan kohtalaisen ahkerasti ja joskus chattäilläänkin?
Missä vaiheessa nainen voi ehdottaa tapaamista?
Itse haluaisin tavata ja samalla varmistaa onko mies tosimielellä liikkeellä vai aikansa kuluksiko vain treffailee netissä. - miesten puolesta
jos mies kirjoitti:
ei ehdota tapaamista vaikka asiallisia viestejä vaihdetaan kohtalaisen ahkerasti ja joskus chattäilläänkin?
Missä vaiheessa nainen voi ehdottaa tapaamista?
Itse haluaisin tavata ja samalla varmistaa onko mies tosimielellä liikkeellä vai aikansa kuluksiko vain treffailee netissä.viestiä laittamaan et ois kiva nähdä. Jos ei miehestä kiva niin unohda, ei ole sun arvoinen.
Olethan muuten varmasti kertonut itsestäsi mahdollisimman rehellisesti, ei muuten mutta tapaamisessa salat tulee julki molemmin puolin ja tuntuu täällä tapahtuvan jonkinverran tuota kaunistelua. Silloin menee saletisti kiville jos toinen odottaa jotain muuta kuin pääsee näkemään eli kannattaa ensin vielä viesteissä antaa tulla totuuksien julki jos jotain on unohtunut, helpompaa itsellekin rehellisellä pelillä, ei tarvi jännittää niin paljoa sitten.
Nainen voi muuten ehdottaa tapaamista vaikka heti eka viestissä ja olisi kätevääkin, ei menis aikaa hukkaan kun on se livepuolen synkkaaminen kuitenkin tärkeintä. - goth_angel
carha kirjoitti:
Ette te miehet mitään itseänne viallisiksi luule! Pöyritätte menen tullen naisia ja huijaatte meitä joka käänteessä! Itsestään luullaan niin paljon ja voi voi pettymystä, kun nainen ei haluakkaan teitä asumaan nurkkiinsa ja kuuntelemaan päättömiä rakkauden tunnustuksia! Ettet vain olisi sellainen nuoria naisia vainoava hullu, jolle jokainen nainen on kulta murunen
Etpäs taida miehiä tuntea juuri ollenkaan tai ole pässyt koskaan oikeasti lähelle miestä (ja nyt en mitään seksiä tarkoita) monet miehet alkavat heti etsimään vikaa itsestään jos nainen ei esimerkiksi halua tavata. Miehet ovat itseasiassa melkein yhtä haavoittuvaisia kuin naiset... useimmilla miehillä on kuitnkin hyvä kyky piilottaa tunteensa kovanulkokuoren alle, jos koskaan pääset tarpeeksi läheiseksi miehen kanssa niin saat huomata tämän. Toki onhan näitä idiootteja olemassa jotka huijaa naisia joka käänteessä mutta kyllä samanlaisia ihmisä löytyy naisistakin.
Melko valitettavaa jos sinulla on ollut noin huonja kokemuksia miehistä... - Danzigi
goth_angel kirjoitti:
Etpäs taida miehiä tuntea juuri ollenkaan tai ole pässyt koskaan oikeasti lähelle miestä (ja nyt en mitään seksiä tarkoita) monet miehet alkavat heti etsimään vikaa itsestään jos nainen ei esimerkiksi halua tavata. Miehet ovat itseasiassa melkein yhtä haavoittuvaisia kuin naiset... useimmilla miehillä on kuitnkin hyvä kyky piilottaa tunteensa kovanulkokuoren alle, jos koskaan pääset tarpeeksi läheiseksi miehen kanssa niin saat huomata tämän. Toki onhan näitä idiootteja olemassa jotka huijaa naisia joka käänteessä mutta kyllä samanlaisia ihmisä löytyy naisistakin.
Melko valitettavaa jos sinulla on ollut noin huonja kokemuksia miehistä...Totta tämäkin puhe. Kyllä minäkin miehenä miettisin asiaa jos toinen ei tahtois tavata vaikka itse tahtoisin. Onko vika minussa vai missä?! Yleensä sen sitten on saanut selville et tämä toinen osapuoli onkin ollut ihan muista kiinnostunut. Valitettavasti. Siinä sitten itse on vaan roikkunut tietämättään syitä. Ärsyttää semmonen "pelaaminen" et pidetään montaa ihmistä siinä ympärillä(kaiken varalta) ja tapaillaan niitä samalla kun joku näistä tavattavista on tosissaan.
Onneksi olen nykyää onnellisesti parisuhteessa ja elämä hymyilee. Kun sitä kerran tapaa kaltaisensa ei siitä mielellään enää irti päästä. Mainittakoon et tapasin ko.kumppanin ensimmäistä kertaa netitse ja nykyään asumme yhdessä. Hienosti menee ja kaikki on paremmin kuin hyvin. :) - joulutonttu :)
mulle se ei riitä kirjoitti:
Sama täällä. Viestittelin koko viimekesän tyypin (mies) kanssa, joka periaatteessa halusi tavata, mutta aina kuin sitten sovittiin treffejä tuli sitä ja tätä..... pari kertaa kysyinkin ihan suoraan, että onko parisuhteellinen vai ujo, mutta en saanut siihen vastausta. Kerran välillä lopetin viestittelynkin, mutta hän otti minuun uudestaan yhteyttä ja annoin toisen mahdollisuuden. "Paperilla" ihan kiva tyyppi. Kuvaa en myöskään saanut, vaikka omani lähetin ja hänenkin piti muka lähettää... ei sitten "muka" koskaan onnistunutkaan.
Sekin pyörii edelleenkin hyvin aktiivisena, samalla nikillä, tuolla treffeissä.
Nelikymppisiä ollaan myös.
Ihme tyyppejä.Meitä on moneen junaan. Itse olen törmännyt myös tälläisiin "vedättäjiin". Useimmiten käy niin että myöhemmin paljastuu että ovat sitoutumiskammoisia jotka etsivät vaan mahdollisimman montaa naista elämäänsä. Leikkivät toisten tunteilla ja vievät aikaa.
Mutta onneksi on myös niitä helmiä siellä meren pohjassa kun jaksaa kauhoa.
Nykynen mies treffattu (tosin olikin alusta pitäen innokas), monta vuotta tunnettu ja kihlatkin eletty. :)
Tsemppiä niiden helmien etsimiseen.:) - 43-vuotias mies
ap. kirjoitti:
Harmi jos sinua on joku vedättänyt,silloin häpeän meidän naisten puolesta.Mika sitten pelottaa, jos kirjeenvaihtokumppanisi ei ole painostava.
Jos han olisi ollut painostava, olisit jo aikaa sitten luopunut hanesta tai jos olet elamyksellinen nainen, kutsunut hanet teelle kotiisi jo viikkoja tai kuukausia sitten. - 43-vuotias mies
Pyydän tuon miehen puolesta jotta ei hän turhaan itseää tuntisi roistoksi, päästä hänet vapaaksi jos et kykene muuhun kuin soutamiseen ja huopaamiseen tai sitten sido hänet itseesi mutta niin että hän saa vähän muutakin lämpöä elämäänsä kuin pelkkiä sanoja näytölle.Naisten maailmankuva tasa-arvonkin aikana perustuu sille, etta mies on sika, ja etta han oikeastaan ei voi haavoittua ollenkaan sankarina. Naiset pitavat itseaan edelleenkin heikompana astiana, vaikka koko sosiaalivaltio on heidan puolellaan - lasten vuoksi.
- 43-vuotias
ja upposi ;) kirjoitti:
Minulla just vastaavanlainen tilanne miehen kanssa. En enää viitsi edes treffejä ehdottaa, kun hän jotenkin kiertää asian tai ei edes vastaa mitenkään. Kirjoittaa muutoin ihan asiallisia viestejä ja pitää minut koukussa niillä?
Ensi viikolla loppuu kirjeenvaihto minun puoleltani. Epäilen, että hän pyörittää rinkiä tai on jokin muu suhde kesken, mutta jostain kumman syystä pitää minusta "kiinni"?ihmettelee miten tällainen nainen voi olla sinkku yms.. (ei ole ylikiloja, olen aktiivinen liikkuja, lapsi on jo teini-ikäinen)..
- ellet ole neitsyt Maria, et ole naimaton, vaan eronnut tai nainen, joka on saanut vihkimatta lapsen.
Ensi viikolla loppuu kirjeenvaihto minun puoleltani. Epäilen, että hän pyörittää rinkiä tai on jokin muu suhde kesken, mutta jostain kumman syystä pitää minusta "kiinni"?
- et oikein ymmarra, etta han testaa moraaliasi. Jos han olisi Casanova, han olisi rohkaissut sinut ammattitaidollaan fyysisiin tekoihin jo kuukausia sitten eika testannut kiinnostuksesi syvallisyytta
- naisille on kerrassaan mahdotonta kasittaa, etta jotkut miehet testaavat moraalista kanttia valttyakseen verkkokirjeenvaihtoa kalliimmilta uhrauksilta
- naiset yleensa aina ajattelevat, etta mies on se moraalittomampi osapuoli
- sinun elamantilannettasi ihmetellaan siksi, etta voithan yllapitaa miesrinkia, minka vuoksi et ikaan kuin sitoudu kehenkaan miesystavistasi
- mies epailee, etta han voi olla numero 131.
- Huvittunut Kuitenkin
Mulla on myös kokemusta. Miehet haluaa tavata aika reippaasti. Tässä eräs "vaalea viikinki" ei kertonut pituuttaan mutta mainosti viikinki hiuksiaan ja oli niin plaa plaa. Kun sitten näin tämän "viikingin" oli tosiaan joskus ollut ehkä vaalea, todellisuudessa oli kalju, minun mittaiseni, 160 cm käppänä ja söi jääkaappini tyhjäksi. Arvannet, kuinka kävi. Jätkä kiertoon, mua kyllä nauratti jälkeen päin, mutta varausta, sitä täytyy pitää järki päässä.
- kokemusta on...
no höpön höpö...jos hän ei sinusta välitä tapaamisen jälkeen oliskohan niin että ei sen arvoinen kaveri sitten ollenkaan.itse olen tavannut chättäilyn jälkeen muutamia kavereita ja kaiks hyvin kavereita vieläkin vaikkakin olen nyt vakavassa suhteessa ollut muutaman vuoden nettikaverin kanssa.uskallusta peliin
..vain treffeille!
- Mutta kävin treffeillä
Ja heistä tuli oikein hyviä ystäviä, ja pidämme yhteyttä edelleen. Yhtä tapailin kolmisen kertaa huoltoasemalla, hän kertoi että kysyttyäni..oletko ollut muilla tärskyillä, sanoi ollensa, ja lisäsi että keksin melkoisia valkoisia valheita miksei sopinut tavata heitä uudestaan.. minua tapasi kuitenkin kolmesti. olin huonohampainen, parrakas. Joten huomasin että kullä naisille merkitsee muutakin kuin ulkonäkö, se sisin..
Sama se on sinun kohdalla, luulen että tapaamasi mies ajattelee kokonaisuutta kuin pelkkää sinun ulkoista olemusta, josta et ole vielä liijoitellut. Yleensä naiset pitävät itseään rumempana kuin ovat.. samoin miehet.
Rohkeasti treffeille, sama tilanne on edessä ensi tapaamisella kuitenkin, miksi lykätä.
Kuvia oletteko lähettäneettoisistanne. Jos et ole luvannut mennä heti sänkyyn, ja mies ehdottelee silti tapaamista.. HÄN HALUAA TAVATA SINUT. - kuutio rukkasia
Koko kirjeenvaihdon naurettavaan valoon. Suoraan vaan treffeille jos yhtään tuntuu että vois mätsätä. Ennen kuin ehtii muodostamaan toisesta mielikuvia, jotka kuitenkin hajoavat heti tavattaessa livenä.
Eikä mene aikaa hukkaan. - minunkin pitäisi tavata eräs
juteltu 3 vuotta netissä.. puhelimessakin jonkin verran.. tapaamista hieman hiljalleen sovittu.. tuntuu vaan että ei halua tavata jos onkin ihan kamala pettymys :x oikeassa elämässä kun olen niin kamalan ujoarka että saattaa saada toinen vaikka millaisen kuvan ensitapaamisilla kun en oikein ole mestari puhumaan ihmisten kanssa joiden kanssa en ole ikinä kasvotusten tavannut montaa kertaa.. lisäksi pelottaa jos se toinen ei olekaan sellainen kun on tullut kuviteltua...joku kamala tapaus. se ei kyllä selviä kuin tapaamalla ja jos ei tapaa niin sitä sitten katunee loppu elämänsä kun ei tiedä millaista olisi voinut tulla... tuskin mies ymmärtääkään kuinka ujo oikeasti olen vaikka olen kertonutkin monet kerrat olevani äärimmäisen ujo..
Härkää sarvista, sinänsä ei ole menetettävänä mitään.- Ennen ujo
Olen itsekin ollut suorastaan äärimmäisen ujo nuorempana. Sitä ei uskaltanut moita sanoa ihastukselleen, vaikka tämä vastaan tuli. :(
Ujot hei! Jos kirjoittelee ja muuten on yhteydessä kolme vuotta jonkun kanssa, niin siinä mielikuvat toisesta ehtii kasvaa ihan valtavan kauas todellisuudesta. Silloin siinä myöhemmin tavattaessa on suuri mahdollisuus pettymykselle puolin ja toisin. Teitä se ei nyt enää auta, mutta muille ujoille neuvoksi, että älkää tehkö tapaamisesta noin suurta kynnystä elämäänne. Minäkään en uskaltaisi tavata enää kolmen vuoden kaukotutustumisen jälkeen ketään. Enkä edes pidä iseäni nykyisin ujona. Mutta ei vaan uskaltaisi enää kohdata, jos ne omat mielikuvat osoittautuvatkin täysin muuksi kuin mitä todellisuus tuo eteen.
Ei ole menetettävää? No, on siinä kolmen vuoden odotukset menetettävänä. Se on minun mielestä jo aika paljon se. Valitettavasti en voinut kannustaa sinua. - .......
Ennen ujo kirjoitti:
Olen itsekin ollut suorastaan äärimmäisen ujo nuorempana. Sitä ei uskaltanut moita sanoa ihastukselleen, vaikka tämä vastaan tuli. :(
Ujot hei! Jos kirjoittelee ja muuten on yhteydessä kolme vuotta jonkun kanssa, niin siinä mielikuvat toisesta ehtii kasvaa ihan valtavan kauas todellisuudesta. Silloin siinä myöhemmin tavattaessa on suuri mahdollisuus pettymykselle puolin ja toisin. Teitä se ei nyt enää auta, mutta muille ujoille neuvoksi, että älkää tehkö tapaamisesta noin suurta kynnystä elämäänne. Minäkään en uskaltaisi tavata enää kolmen vuoden kaukotutustumisen jälkeen ketään. Enkä edes pidä iseäni nykyisin ujona. Mutta ei vaan uskaltaisi enää kohdata, jos ne omat mielikuvat osoittautuvatkin täysin muuksi kuin mitä todellisuus tuo eteen.
Ei ole menetettävää? No, on siinä kolmen vuoden odotukset menetettävänä. Se on minun mielestä jo aika paljon se. Valitettavasti en voinut kannustaa sinua.Minä tapasin miehen vasta yli kolmen vuoden kirjoittelun ja soittelun jälkeen, syynä oli tosin muutakin kuin ujous. Ennen kuin tapasimme, sanoin, että minua pelottaa, jos olen saanut hänestä väärän kuvan tai että minä olen antanut hänelle väärän kuvan itsestäni ja jos meillä ei kuitenkaan ole kemiaa. Olin rakennellut niiden vuosien aikana pilvilinnoja avioliitosta, lapsista ja kaikesta mahdollisesta. Se pelotti. Se into ja se pelko, että jos hän ei olekaan sellainen. Minua ei ole oikein huvittanut tavata netissä tapaamiani ihmisiä, ei ennen häntä. Halusin olla realistinen ja olen aina kuvitellut olevani suhteellisen hyvä ihmistuntija.
Sitten tapasimme ja huomasin, että hän tuntui enimmäkseen sellaiselta kuin, minkä kuvan olin hänestä saanut. Lisäksi meillä vaikutti olevan aivan ylivertainen kemia. Enkä kadu muuta kuin sitä, ettemme nähneet aikaisemmin.
Mutta sanoisin, ettei näin käy monessa tapauksessa. Tavatkaa ihmiset kasvokkain. Vasta sitten tietää tasan tarkkaan, miten hyvin tulee toimeen. - 43-vuotias mies
Ennen ujo kirjoitti:
Ei ole menetettävää? No, on siinä kolmen vuoden odotukset menetettävänä. Se on minun mielestä jo aika paljon se. Valitettavasti en voinut kannustaa sinua.Ennen vanhaan olisi kolmessa kuukaudessa ehditty naimisiinkin ja puolessatoista vuodessa hankkimana lapsia.
Tuntuu jotenkin silta, etta haluamme pitaa mielikuvamme elossa emmeka sarkea niita todellisuudella.
Tuo ilmio on kylla verkolle tyypillinen.
- Menin,tapasin ja yhdessä ol...
Heippa!:)
Ymmärrän hyvin tunteesi. Mä tutustuin netissä mieheen viime vuoden syyskuussa. Sitten kirjoiteltiin sähköposteja toisillemme, sitten juteltiin mesessä ja lopulta vaihdettiin numerot ja juteltiin pitkiä puheluita. Sitten hän ehdotti tapaamista. Meinasin suoraan sanottuna p*skoa alleni.:D
Mistään en ollut valehdellut, olin jopa näyttänyt pärstäni sille webcamissa. Mutta mä olen ihan helvetin ujo ja pelkäsin niin kauheasti, että kaikki menee mönkään. Sanon jotakin väärää jne.
Me näimme sitten ensimmäistä kertaa jouluaaton aattona viime vuonna. Kävimme syömässä, juteltiin... Mun jalat ja kädet tutisivat ihan kauheasti.
Hän pyysi sitten, että nähdään toistekin. No, sitten näimme toista kertaa ja olo oli hieman parempi. Näimme vielä monta monta kertaa sen jälkeen. Olin jo hieman ihastunut häneen, jo ennen kuin nähtiin. Lopulta se tunne muuttui rakkaudeksi, molemmin puoliseksi. Ja olemme edelleen yhdessä!
Jos en olisi uskaltanut lähteä tapaamaan häntä, niin tilanne olisi erilainen nyt ja katuisin hirveän paljon.
Joten uskallusta peliin!:)
Mutta tietenkin muistat, että tapaatte julkisella paikalla! Kuten aina pitää tavata nettitutut.:)
Neiti22 - tulet pettymään
Älä tapaa häntä sillä petyt kuitenkin ja itket sitten vain surkeaa oloasi kun et löytänytkään unelmiesi PRINSSIÄ koska hän ei ollutkaan LIVENÄ yhtä KOMEA kuin KUVISSA... Paska nakki mutta minkäs teet jos on muuten täydellinen mutta naama ei miellytäkkään livenä...??? Oma on ongelmasi.
- minäkin..
Ainut ero meissä on se, etten ole koskaan tosissani ihastunut "chat" kaveriini, silti olen luonut mielikuvia heistä.
Mielelläni en tapaa ketään, mutta he keitä olen sitten tavannut ovat olleet aivan mahtavia persoonia. Vika on vain minussa, kun en tahdo mitään vakavaa.
Nykyisin tuntuu ulkonäkö olevan kaiken perusta.
Kun sanon että olen nykyisin 100kg ja edelleen 168cm, moni vaikenee, mutta he jotka olen tavannut pysyvät.
Tiedän olevani LÄSKI, mutta yhtälailla kaipaan edelleen ihmisiä. Netissä on helppoa, voi sulkea silmänsä, lakata lukemasta jos joku alkaa haukkumaan, mutta yksikään näistä, ei ole tullut naamatusten tapaamaan minua ja haukkumaan -miksiköhän? Olisikohan heissäkin jokin vika?
Paha sanoa Ujolle "Ota vaan ittees niskasta kii ja mee" koska se olisi sama kun sanoisi toiselle "Sen kun vaan hyppäät meren myrskyyn ja kävelet satamaan"
Toivon Sinulle Voimia. - Duidui 19v
Rohkeasti vaan tapaamaan jos sinua oikeasti mies kerran kiinnostaa.
Ajattele itsesi miehen asemaan:
Mitä hänkin kuvittelee jos perut jotkut mahd. ennalta sovitut tärskyt? Pitää ehkä itseään huonona ja kaikin puolin kamalana, tai ajattelee olevansa sinun leikkikalusi, jota pompotat niin kuin tykkäät.
Kerran tässä maailmassa eletään, jos ei kemiat kohtaa, niin so sad, uutta kehiin sitten vaan eikä vanhoja murehtimaan!
Ja jos tilanne minisikin niin, että sinä et tykkää, mutta hän tykkää, niin ole ystävällinen ja kerro se hänelle, ettei elättele turhia toiveita. - Arkajalka nainen
on tullut paljon kommenttia,kiitos paljon siitä!
No omalta osaltani jää nähtäväksi miten tässä käy.
Kuitenkin on mukava tietää että meitä samanlaisia on muitakin :) - tupauuno
Rohkeesti tapaamaan niin tein minäkin ;vaikka olin avoliitossa. kirjoiteltiin vuos ,Meistähän olis tullut pari kun erosin avosta . Mutta eitullut mitään oli väli matka esteenä .Kopasin toista lähempää ja onnistui .Samallei kirjoittelulla ,nyt asutaan yhessä
- mitään menetettävää
Parempi tapa nettitreffit on kuin kapakan baaritiski missä kaikki on "sinkkuja" ja vonkaavat vain sitä ja sitten goodbye!Toivotan onnea ja menestystä!!!
- 2happy
Mä ainakin tein sinkkuaikana niin, että mahdollisimman pian livenä tapaamaan, niin tietää millanen häiskä siellä oikeen loruilee. Pari päivää siitä kun oltiin chättäilty ekan kerran sovittiin treffit ja hauskaa on riittänyt kohta kuusi vuotta. Meillä on ihana tytär,talo, lemmikkejä ja tietysti riitojakin, mutta ennen kaikkea rakkautta. Mieheni runoilee iskeneensä minut, leikillään, koska minä kai se hoidin puhepuolen ekoilla treffeillä =) Ihastuin kuitenkin heti, hän oli niin poikkeuksellisen huomaavainen ja on sitä satunnaisesti vieläkin =)))Rohkea rokan syö. Mitään ei saa jos ei ees yritä!
- Rnom*
2happy kirjoitti:
Mä ainakin tein sinkkuaikana niin, että mahdollisimman pian livenä tapaamaan, niin tietää millanen häiskä siellä oikeen loruilee. Pari päivää siitä kun oltiin chättäilty ekan kerran sovittiin treffit ja hauskaa on riittänyt kohta kuusi vuotta. Meillä on ihana tytär,talo, lemmikkejä ja tietysti riitojakin, mutta ennen kaikkea rakkautta. Mieheni runoilee iskeneensä minut, leikillään, koska minä kai se hoidin puhepuolen ekoilla treffeillä =) Ihastuin kuitenkin heti, hän oli niin poikkeuksellisen huomaavainen ja on sitä satunnaisesti vieläkin =)))Rohkea rokan syö. Mitään ei saa jos ei ees yritä!
Kannattaa tavata ihminen. Siinä et mitään menetä. Pitemmän päälle on raskasta vain haaveilla.
Rohkea Rotan Syö!
Tehkää naiset vain enemmän aloitteita.
T: mies
- vastaus.....
mene nyt helkkarissa. sulla on vain voitettavaa. eihän se mies sua syö - ainakaan ekoilla treffeillä ;)
- jeu
kaikkiahan vois tollanen pelottaa... ja se on ihan luonnolinen reaktio jopa. mutta niinkun varmasti niin moni muukin ajattelee niin elämä on liian lyhyt siihen ettet ottais riskiä kuitenkin. siis mitä sulla on menetettävää? jos ette ole tavanneet kertaakaan niin mun mielestä ei ainakaan mitään. voit ainoastaan voittaa tässä tapauksessa ja todellakin kehotan menemään tapaamiseen ja katsoa homma loppuun.
- Jetska
Teidänlaistenne naisten pitäisi pysyä kaukana näistä nettideittipalveluista. Pelailette täällä vain ja tuotatte taas miehelle suuren pettymyksen kadotessanne kuin tuhka tuuleen :(
- kusihousu
jos keraan sovitaan niin tullaan. paskahousu
- tomba
mitä välii jos näet, ottaa tai jättää. turhaan ainakaan jumii jossain mielikuvis ja haaveis. itse en kolmee vuotta vaan lepertelis. ;)
- ap.
puhunut mitään kolmen vuoden kirjoittelusta,se oli eräs toinen tässä ketjussa.
Mutta oikeassa olet. - ja et siis
ap. kirjoitti:
puhunut mitään kolmen vuoden kirjoittelusta,se oli eräs toinen tässä ketjussa.
Mutta oikeassa olet.mitenkään aio VIELÄ tavata, niin kysyimpä vain, että viisi vuottako meinaat kirjuutella?
Noin alkajaisiksi?
Päästä se mies pahasta - KUN et kerta ole niin tosissasi, että tapaisit, niin älä viitti kiusata.
Tahallasi olla ilkeä ja inhottava.
Jos sulle ei kerta nettitreffailu sovi - SIIS TAPAAMINEN - niin älä aloita koko hommaa! - Jetska
ja et siis kirjoitti:
mitenkään aio VIELÄ tavata, niin kysyimpä vain, että viisi vuottako meinaat kirjuutella?
Noin alkajaisiksi?
Päästä se mies pahasta - KUN et kerta ole niin tosissasi, että tapaisit, niin älä viitti kiusata.
Tahallasi olla ilkeä ja inhottava.
Jos sulle ei kerta nettitreffailu sovi - SIIS TAPAAMINEN - niin älä aloita koko hommaa!TÄYSIN SAMAA MIELTÄ!
- oli joskus
sama tilanne. Oltiin tunnettu yli kome vuotta kerran sinä aikana jo hannasin eikä kyse ollut kuin ihan tapaamisesta vain itse seurustelen eikä kummallakaan ollut mitään "sellaista" mielessä. Juuri ja juuri uskalsin numeron antaa ja tapaamisen aikana olin ihan paniikissa vaikka puelimessa ja netissä oltiin juteltu niitä näitä. Tätä nykyä soitellaan ja viestitellään tapaisin mielelläni uudestaan vaikka kyllä se vähän jännäiskin vaikka kerran ollaan jo nähty. Muista et aina voi kokeilla kerranhan täällä vaan ollaan sovit tapaamisen ihmisten ilmoille:)
- köö,.
Millä tapaa olet tähän tutustunut, kenties joku treffipalvelu vai jokin muu?
- ap.
osaltani en enää jatka tätä aihetta,täällä alkaa olla miin ala-arvoisia kommentteja.
Mukavaa joulun odotusta !- toisiinne
puhumalla puhelimessa ja webbikameran kautta. Osta prepaid-liittymä, jos et halua antaa omaa numeroasi. Puhlaskut pysyvät myös hallinnassa ja soitelkaa vuorotellen, älä sinä pelkästään.Minulla ainakin ääni ratkaisee jo puolet. Tosin oma ääneni kuulostaa kuulemma paljon nuoremman naisen ääneltä ja hmmm... tosi seksikkäältä, mutta en muuta sitä tahallani.
Kameran edessä näet jo tyypillisiä eleitä ja koko olemuksen.
Onnea yritykselle. - Kartsa
Kyllä se siitä.
Kirjoittelele toki ajatuksistasi.
Kai jotain järkevää keskusteluakin löytyy.Varmasti,moikka. - 43-vuotias mies
Minusta kommentit eivat ole juurikaan ala-arvoisia, vaan edustavat toisen osapuolen mahdollista nakokulmaa.
Onko sinusta pitkajanteiseen toimintaan...
- sitten saa
Tietysti on ajateltava sitäkin, antaako eka kerralla, mutta on muistettava sekin: jos antaa, niin myös saa...Yleensä terve mies haluaa jo ekatreffeillä, jos varsinkin on ollut jo pitempään kaukoyhteydessä tavalla tai toisella.
- pitäisi harrastaa :))))
Herra Jumala! Se ei uskalla ikinä tavata (ketään) miestä!
- Jetska
täysin normaalia ja minusta naisten pitäisi paremmin asia huomioida ekoilla treffeillään!
- peräkammarin leila
Vaihtakaa kuvia ennen tapaamista , niin järkytys ei ole livenä niin suuri :):)
- kokemus.
Minä ehdin jonkun aikaa kirjoitella nettitreffeistä löytämäni tyypin kanssa. Olin ihastunut häneen, sillä kirjoittelu hänen kanssaan oli mukavaa ja lähettämissään kuvissa hän oli miellyttävän näköinen. Kun vihdoin saimme tapaamisen sovittua (asumme eri paikkakunnilla), oli hän saman tien suuri pettymys. Jotenkin aivan eri luonne ja olemus kuin saamani kuva kirjoittelun aikana.
Suostuin vielä toiseenkin tapaamiseen, mutta ei se muuttanut tunteitani. Jos jotain kipinää oli, se kyllä kuoli ensi treffeillä, viimeistään toisilla.
Tästä viisastuneen lopetin pelkän kirjoittelun ja ehdotin uusille nettituttavuuksille tapaamista melko pian kirjoittelun alettua. Ja niin löysinkin ihanan miehen, jonka profiili oli aika mitäänsanomaton, mutta profiilin takaa paljastui mitä ihanin mies. Nyt seurustelua takana jo 5 kuukautta.
Ihmisestä ei kuitenkaan saa kokonaiskuvaa pelkkien sähköpostiviestien avulla. Ihanakin runoilija voi olla livenä tylsä, omata ärsyttäviä piirteitä ja tapoja, paljastua loiseksi, tms... - kerro hänelle
etukäteen että sua jännittää ihan ältsisti ja voi olla ettet saa heti mitään järkevää tai yhtään mitään muutakaan sanottua ennenkun vähän rentoudut :)
- vatsassa?
Niin pitääkin :) Sitä ne kiksit juuri on, ja osa sitä tapaamiseen liittyvää viehkeyttä. Omalta osaltani voin sanoa että neljä nettituttua tavannut ( en siis pyöri treffipalstoilla) ja aina on ollut kivaa. Sillä ulkonäöllä ei juurikaan väliä jos ihminen ihana muuten. Siitä sitten vaan etsii sellasia piirteitä josta pitää. Ja muista että sillä toisellakin on omat perhosensa vatsassa. Joten nauttikaa toisistanne, suosittelen
- Kirsianita10
Itselläni oli reilun puoli vuotta netti olkapää,joka jaksoi kuunnella ruikutukseni ja vieläpä mies.Meistä tuli todella hyviä ystäviä.Sitten tapasimme huoltoasemalla,nyt olemme tavanneet pari kertaa.Löysin myös chatista menneisyydestäpari työkaveria ja toisen olen tavannutkin muuteman kerran,ensin huoltoasemalla ja sitten käynyt hänen luonaan.Toisenkin aijon vielä jossakin vaiheessa tavata.Eihän sen tarvii välttämättä edes johtaa mihinkään,siitä voi kehittyä todella hyvä ystävyyskin.Ethän itsekkään tiedä miten sitten sujuu ja viilis on ennen kuin olet livenä tavannut.Tsemppiä sinulle ja menehän vain sinne tapaamiseen hyvillä mielin.
- Tosi on:)
Onko kenellekään tullut sellaista vastaan, että kun sitten tavataan ja on kirjoiteltu, puhuttu puhelimessa ja kuviakin on nähty.. että tapaamisessa toinen on aivan eri näköinen?? Minä en ainakaan olisi tunnistanut ilman kysymistä..?? Tosin tyyppi oli muuten ihan niin ihana kuin olin ajatellutkin, että se puoli oli ihan ok..
Kertokaa, please.. - tarinoit.
Tosi on:) kirjoitti:
Onko kenellekään tullut sellaista vastaan, että kun sitten tavataan ja on kirjoiteltu, puhuttu puhelimessa ja kuviakin on nähty.. että tapaamisessa toinen on aivan eri näköinen?? Minä en ainakaan olisi tunnistanut ilman kysymistä..?? Tosin tyyppi oli muuten ihan niin ihana kuin olin ajatellutkin, että se puoli oli ihan ok..
Kertokaa, please..Olen tavannut netistä useita naisia ja kuvat eivät ole vastanneet ollenkaan,vaan vastaan on vaappunut ylipainoinen punkero. Se jos mikä kertoo jo ihmisen luonteesta,jos ei edes valokuvaansa voi päivittää tai olla sitä muokkaamatta.
- kaikille ih..
ihanille naisille.Pitäkää päänne ja siitä elämä alkaa!No, jos onpi ujo--pääätä en ole tänään ujo!Voi mahoton näitä neuvoja koittaapi antaa Ilmari!
- -anna-
Voihan olla mahdollista, että sinäkään et innostu hänestä tavatessanne... Mutta se ei pelaa joka pelkää :)
- 2q3456897
Juuri tuon takia pitäisi tavata nuo nettiheilat HETI eikä kirjoitella vuosia ja kehitellä päässään jotain ihannekuvaa tuntemattomasta ihmisestä!! Mitä sitten jos treffit menee mönkään?? Se on vaan yks mies eikä siihen maailma kaadu :D
- OnnellineN.
mie oon ihan samanlainen,,, kannattaa kattoo kyllä oikeesti tarkkaan,, ei lunteelleen mitään voi jos on tullainen.. yritä varmistaa miehen rehellisyys enneku tapaat, se tuo suhun varmuutta
- tyroks
Hei, mä juttelin yli vuoden yhden ihmisen kanssa ja sitten tavattiin. Jotenkin luotin siihen tyyppiin ja simsalabim hän olikin juuri niin upea mitä oli kertonut! -Jälkeenpäin ajatellen outoa, että todella ei ollut valehdellut mitään.
Mutta sitten vasta aloinkin jännittää... enkä tavannut toista kertaa. Ja sitten tapasinkin nykyisen rakkaani.
Muistoksi se tapaaminen jää, hyväksi sellaiseksi. Ei meistä olisi ollut kunnon pariksi ollut, vaikka ehkä molemmat olimme hiukan ihastuneitakin. Mutta hui, miten komea hän oli :)- eihän siinä siis
näin ollen ole mitään hävittävää. Joskus voi onnistaa, mutta kannattaa varmaankin panostaa tuonne tosielämään, onhan se rehellisempää peliä.
- hahaahahahah
onneksi ei tarvi harrastaa mitään väsyneitä nettideittejä hahahahahaha luuserit!
- lille my
Kannattaa ensin kyllä tutustua vähän toiseen, vaihtaa kuvia ym (ettei lähde ihan sokkotreffeille, minulla ainakin huonoja kokemuksia niistä, kun paikalle on pitänyt tulla komea mies niin totuus on ollut ylipainoinen nörtti), mutta liika tapaamisen vetkutuskaan ei ole hyvä.
Itselleni kävi niin, että tapasin ihanan miehen. Juttelimme netissä ja minä naisena olin se, joka ekana ehdotti tapaamista. Sovimme tapaamisen, hän ei tullut paikalle. Kysyin, että mikä painaa. Hän kertoi, että haluaa ensin tietää minusta kaiken. Jatkoimme juttelua. Tapaamisesta puhuminen oli hänelle aina vaivaannuttavaa ja yhteensä 4 kertaa hän teki oharit. Ihastuin häneen jo vahvasti, koska juttumme osuivat niin hyvin yhteen sekä puhelimessa että netissä. Niissä oli sitä jotain.
Lopulta muutaman kuukauden kirjoittelun jälkeen tapasimme. Olin jo valmiiksi ihastunut häneen ja minulle oli aivan sama olisiko hän livenä vastannut odotuksiani. Tapasimme, juttelimme 6 tuntia ja hän kertoi haluavansa nähdä minua useammin. Kysyin moneen kertaan, että nyt sitten tehdään selväksi ettei leikitä toisten tunteilla ja hän vakuutti, etten ollut todellakaan pettymys ja kuinka nähdään taas.
Emme enää nähneet. Hän jätti minut parin päivän päästä, otti vain ja katosi. Murruin täysin, vaikka hän oli ollutkin paskamainen. Olen vieläkin täysin murtunut, vaikka tapahtuneesta on jo yli kuukausi. Itken joka päivä, vaikka hän ei olisi kyyneleitäni ansainnut. Epäilen, että hänellä oli jonkinlainen luonnevika tai oli vielä kiinni exässään pahasti. Hän meinaan halusi tavata minut yhdellä parkkipaikalla, ei missään ihmisten ilmoilla kahvilassa tms.
Seuraavan nettideitin tapaan kyllä nopeammin, vaikka haluan vähän ensin tietää hänestä. Enkä aseta tunteita peliin ennen kuin tapaaminen on.
Tsemppiä sinulle aloittaja! :)- Kartsa
hei lille my.
Täytyy kyllä ihmetellä jos joku lähtee treffeille aivan väärillä tiedoilla,voiko olla näin...?Olen ollut muutamilla ja ihmetellyt kun kuulee että ainakin olen sitä mitä olen ilmoitellut,noin niikuin mitä tietoni on.....?Puhuuko ihmisen aivan......jääköön sanomatta.
Ei vaan ole onnistunut.Kyllä ihmisten ,aikuisten pitää pystyä keskustelemaan,vaikka tuntemattomien kanssa,eiks vaan.
Parkkipaikalla hassu,kusipää kaveri siiis mikä.?
Hei,ei ikinä noin.Kahvilla yleisessä paikassa.
Pärjäilyä ja oikein hyvää Joulua,heippa hei.Kartsa.
- varmaan
Varatut miehet ja naiset etsii vaihtelua tasaiseen arkeen. Aina ei aikataulut kohtaa sovitusti.
Anna miehelle aikaa, kyllä te vielä näette. Muutamia kertoja tapaatte seksin merkeissä, tämän jälkeen on hänellä jo aika siirtyä seuraavaan projektiin.
Tämä on nähtyä kauraa, vaikka voissa paistaisi..
MUISTA EHKÄISY!!- 43-vuotias mies
Miksi han tuhlaisi aikaansa pihtaavaan naiseen, kun verkossa on parempiakin projekteja.
- Kartsa
Jopas jotain.Miksi haet apua näin....?Olisko reilua kysyä treffikaverilta mitä oiken haet?
Kerro tunteistasi,haluatko aikaa...?Kai johonkin voi luottaa.Keskustelkaa asioista,kaikkea voi heitää,mutta rehellinen pitää olla.Toivon että tapaatte vaikka kahvin merkeissä.Rohkeasti vaan ja kaikkea hyvää,heippa.
Moi,moi.Arkajalka nainen,elä ole. - pasuna
Hessu täässä hei.Aivan rohkeasti vain.Joskushan se on kuitenkin tapahduttava.Myöskin alkaa mielenkiinto pian hälvenee kaverilta.Ette kumpikaan menetä mitään.Kun näette voi olla niin,ettette halua koskaan erota...Oletko huomioinut tämän?Mutta turha jahkailu on turha.Lykkyä tykö.
- meren´lapsi
Olen itse huomannut, että kannattaa mennä tapaamiseen vaikka kuinka jännittäisi.Siinä voi saada paljon ja menettää mutta ei mitään saa jos ei yritä...
- 60lukuparas
kävi, kyllä niin, että Treffi-palstalla lähettelin valokuviani ja paljon meilejä--ekaan puheluuni hän (nainen) ei vastannut toiseenkaan puheluuni---no sitten sain hänet kolmannen soiton jälkeen puhelinlanganpäähän(n.17:00) ja sovimme, että soitan soitan 22:10--koitin soittaa (noin kolmetoista kertaa) ja hän ei vastannut!
No ihmettelin onko jotain tapahtunut...!Sitten hän vastaa meiliini ja kertoo -- olinpa niin kuumeessa ja en vastannut soittoihisi!
Itse, jos teen jonkin sopimuksen puhelinsoittojen suhteen---vastaan taikka soitan--että olen kipeä!
Niin kolmaskerta hänen kanssaan puhelu, eikä tuottanut mitään tulosta--ja olen ollut hänen kanssa meiliyhteyksissä noin 3 kuukautta.
Joo -- ei kyllä naiset minua enään "vedätä"!
Kertokaahan kommenttinne!
Hyvää Joulun jatkoa toivottaapi Treffi-palstan "60lukuparas" Ilmari 60lukuparas kirjoitti:
kävi, kyllä niin, että Treffi-palstalla lähettelin valokuviani ja paljon meilejä--ekaan puheluuni hän (nainen) ei vastannut toiseenkaan puheluuni---no sitten sain hänet kolmannen soiton jälkeen puhelinlanganpäähän(n.17:00) ja sovimme, että soitan soitan 22:10--koitin soittaa (noin kolmetoista kertaa) ja hän ei vastannut!
No ihmettelin onko jotain tapahtunut...!Sitten hän vastaa meiliini ja kertoo -- olinpa niin kuumeessa ja en vastannut soittoihisi!
Itse, jos teen jonkin sopimuksen puhelinsoittojen suhteen---vastaan taikka soitan--että olen kipeä!
Niin kolmaskerta hänen kanssaan puhelu, eikä tuottanut mitään tulosta--ja olen ollut hänen kanssa meiliyhteyksissä noin 3 kuukautta.
Joo -- ei kyllä naiset minua enään "vedätä"!
Kertokaahan kommenttinne!
Hyvää Joulun jatkoa toivottaapi Treffi-palstan "60lukuparas" IlmariNo ohhoh... Ei siinä voi olla kuin kaksi vaihtoehtoa kuin joko nainen oli oikeasti niin tokkurassa, että ei kyennyt vastaamaan tai häntä ei vaan kiinnostanut mutta rehellisyys on valttia!!!
- Lola1977
Tiedän tunteen, itselläni on tuossa vieressä sellainen mies jonka kanssa kirjoitin kauan, ennen kuin nähtiin. Nyt asutaan yhdessä.
Joten haluan sanoa sinulle että rohkeutta peliin, ei se mies olisi sinun kanssa kirjoitellut niin pitkään, jos ei olisi sinusta todella kiinnostunut. Eikä ulkoisella olemuksella ole loppupelissä merkitystä, jos ihan oikeasti välittää toisesta. Nyt rohkeasti treffeille! Älä välitä pelosta, sillä muuten voit menettää jotain todella arvokasta.- Möxä
Kotoa ei kukaan tule hakemaan, liikkeelle vain ja rohkeasti. Ehdotus: pelisäännöt selviksi jo netissä, esim. treffataan jossain kahveilla tms. ja sen jälkeen saman päivän aikana kuittaus toiselle haluaako tavata vielä. Jos ei mol.puol. kuittausta niin unohdetaan... ja eteenpäin.
Sama jos pakittaa niin = kuittaus ettei oikeasti ole kiinnostunut. LÄHTÖKOHTANA siis aidosti kaksi aikuista, jotka kumpikin tahoillaan etsii ystävää... jos toinen pakittaaa niin peli ei ollutkaan selvä.
Tasapaino ja molemminpuolinen rehellisyys alusta asti, menee muuten mönkään, joka tapauksessa, ennen pitkää.
on loppujen lopuksi aika joustava. Joillakin ihmisillä on todella kriteerit korkealla, mutta kun kerran olette toistenne kuvat nähneet, ja silti haluatte tavata, on suurin este ylitetty, usko minua.
Ulkonäköön ihastutaan, sisimpään rakastutaan.
Mikäli olet kertonut itsestäsi kaverille, myös jos sinulla on vaikka outoja tapoja tai ajatusmalleja, yllätyksiä ei pitäisi tulla. Ja jos aikuisia olette, pitäisi teidän molempien ymmärtää että ihminen todellakin on erilainen netissä kuin oikeasti.. Mutta tosiaan se suurin este - ulkonäkö, joka määrää sen olisiko toinen mahdollisesti kiinnostunut tuntemaan kyseisen henkilön - on ylitetty.
Minulle on käynyt kumpikin; olen tavannut netin kautta tapaamiani ihmisiä ja tapaaminen on yhden kerran kymmenestä mennyt huonosti, muut on mennyt ihan hyvin. Toisaalta se huonosti mennyt oli ensimmäinen tapaamiseni.
Olin nähnyt pojan (olin silloin 15, hän puolivuotta nuorempi) kuvista ja jutellutkin kauan, mutta menimpä sitten idioottina tapaamaan poitsun Särkänniemen huvipuistossa kun koko perheeni oli paikalla. Hänellä oli kaveri myös. Noloa oli, ei keksitty mitään puhuttavaa kun ei oltu kahdestaan. Sen jälkeen en tyyppiä sitten nähnyt enkä tiedä haluaisinkaan. Sen verran tapaaminen meni pieleen, että pieni teiniromanssin poikanenkin oli lentänyt tiehensä :)
Sitten on jopa hollantilainen ja belgialainenkin tavattu. Suurin este oli molemmilla ylitetty, vaikka kummankaan kanssa ei ollut mitään romanssin tapaista ajatuksissa. Tapaamiset menivät hyvin, vaikka en kumpaakaan ole sen jälkeen nähnyt, mutta tulevaisuudessa on tarkoitus molempien kanssa se tehdä. :)
Erona tässä on se että olimme jutelleet mikrofonien välityksellä monta kertaa, joten tiesimme että suullinen keskustelukin pelaa. Emme odottaneet tapaamiselta mitään erityistä niinkuin sinä nyt, mutta eiköhän se hyvin mene!
Ja kuten joku sanoikin, valitettavasti romanssi ei voi kestää ikuisesti netin välityksellä. Toisaalta mitä kauemmin siellä olette, sitä kauemmin opettelette tuntemaan toisenne ja sitä varmempia olette sitten tapaamishetkellä, vaikka aina siellä se pieni jännitys on mukana. :)
Paljon onnea tapaamiseen! ;)- Epäkelpo
Kannattaa todellakin vaihtaa kuvia ennen tapaamista. Saatte ainakin jonkinmoisen käsityksen toisistanne, myös ulkoisesti... Mies pakittaa (jos pakittaa) kyllä jos kuva ei kelpaa... Nimim. Kokemusta ON
- jipijeeee
Kannattaa ensin soitella ja rupatella ja katsoa miten sananvaihto käy puhelimitse. Siitä saa aika hyvän kuvan miten keskustelukemianne menevät sitten livenäkin. :)
Itse olen löytänyt ihanan miehen jonka kanssa olen kirjoitellut pari kuukautta, eilen puhuttiin puhelimessa ja vaikka jännitti aivan hitosti, se oli aivan ihanaa. Niin kultainen, lutunen ja kohtelias oli mies siellä luurissakin. :D ♥
Kevään aikana aiotaan tavata.
Onnea teille! Kannattaa ensin soitella, sitten tavata.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496415Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6552709Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831229- 841155
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.851144Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601098Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2811083- 891080
- 70971
- 228864