Todella surkea ja härski rahastusyritys tuo "uudistus".
Varsinkin kun palvelunne tökkii ja hidastuu siihen primetime aikaan jolloin suurin osa ihmisistä haluaa palveluanne käyttää.
Palvelu kaatuilee ja jumii ilta-aikaan, ei ole palvelunne historia mikään loistava ponnistuslauta lähteä vielä pyytämään rahaa moisesta "palvelusta".
Parempia maksullisia deitti/treffipalveluita löytyy heti ja helposti.
Surkeaa
7
449
Vastaukset
- palvelut
Jos joku viitsisi listata tänne muutaman "paremman" treffipalvelun, joka ei maksaisi ainakaan suoli24:ää enempää? Kaikki kyllä hehkuttaa että niitä on, mutta missä?
Match - taitaa maksaa jotain 20 euroa kuussa / 3kk tilaus.
Be2 - kukaan täällä ei varmaan koske pitkällä tikullakaan
Mitä muita niitä on, ja vielä vaatimuksena semmoinen että EI feikkiprofiileita ja mielellään suomalaisia käyttäjiä. ;)- Nimetön
OkCupid.com on ollut toimiva ja kokonaan ilmainen, ei edes mitään lisäbonusviritelmiä. Mätsäyssysteemikin lähtee oikein tilastotieteen pohjalta eikä perustu silmien väriin jne... Suomalaisia jonkun verran.
- hah
Nimetön kirjoitti:
OkCupid.com on ollut toimiva ja kokonaan ilmainen, ei edes mitään lisäbonusviritelmiä. Mätsäyssysteemikin lähtee oikein tilastotieteen pohjalta eikä perustu silmien väriin jne... Suomalaisia jonkun verran.
Jos tuolta edes löytyy Suomalaisia, tuskin on oikeita profiileita. Samaa huttua kuin niin moni muukin monikansallinen deittipalsta. Nyt ois kysyntää uudelle kotimaiselle toimijalle...
- Nimetön
hah kirjoitti:
Jos tuolta edes löytyy Suomalaisia, tuskin on oikeita profiileita. Samaa huttua kuin niin moni muukin monikansallinen deittipalsta. Nyt ois kysyntää uudelle kotimaiselle toimijalle...
Löytyy suomalaisia, on oikeita. Ei ole esim. rahankeruuprinsessoja tullut ikinä vastaan. Tutki ennenkuin hutkit.
- sinkku
Olet aivan oikeassa, palvelu meni huonompaan suuntaan.....kaikki kohta maksaa. Muutenkin paljon sekavampi käyttää ja todellakaan ei systeemi toimi....Meni maku koko jutusta...
- jos löytää
...jonkun joka maksaa sitten loppuelämän :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565690Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271518Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381336Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3481277