hei, kertokaa kokemuksenne rv6 2 tai näillä viikoilla ultrissanne näkyneestä tyhjästä raskauspussista. Onko tuomio muuttunut seuraavassa ultrassa?
Onko enää toivoa?
Hedelmöityshetken pitäisi olla varma, koska olemme hedelmöityshoidoissa, punktiopäivä oli 12.11. ja siirto 14.11.
rv6+2 ja tyhjä raskauspussi...kokemuksia?
4
3882
Vastaukset
- --toveri--
Ensimmäisessä raskaudessa kävin ultrassa suunnilleen noilla samoilla viikoilla. Tuolloin ei näkynyt muuta kuin juuri ko. pussi, sykettä ei saatu näkyviin. Sitten olikin pitkä viikko edessä, kun odoteltiin seuraavaa ultraa. Rv 7 ? näkyikin sitten jo syke, joten sinuna en vielä heittäisi hanskoja tiskiin. Todella harvoinhan noilla viikoilla mitään saadaan vielä näkyviin, alkuraskauden ultra kannattaisi tehdä vasta, kun viikkoja on päälle 7.
...siis noin aikaisessa vaiheessa ei vielä ole varmuutta siitä, mitä tuleman pitää.
Itselläni kävi kuitenkin niin, että olin ekassa ultrassa vatsakipujen ja rusehtavan vuodon (alle 1tl) takia jo, kun viikkoja oli vasta 5 6. Silloin mulla näkyi ruskuaispussi kohdussa, mutta ei mitään sikiökaikuja. Seuraavaan ultraan menin viikolla 8 6, kun rusehtavaa vuotoa oli ollut 3 pv niin, että oli pakko käyttää pikkuhousunsuojaa. Ei edelleenkään sydänääniä, vain pieni sikiökaiku, joka ei vastannut viikkoja -> jouduin raskauden keskeytykseen.
Näitä tapauksia on varmasti suuntaan tai toiseen. Nyt pidetään sulle peukkuja ja toivotaan, että sulla käy parempi tuuri kuin mulla :)
- rv 5plus 6
eli oli pelkkä tyhjä näkymä ultrassa. Samoin hedelmöityshoitdon seurauksena. lääkäri sanoi, että tää on selvä keskenmeno. mutta en uskonut. ja viikon päästä oli toinen lääkäri ja onnellisesti siinä kävi. Lapsi on nyt 10 vuotias.
moikka... mul oli melkee sama juttu...menkkojen mukaan mul ois ollut 6 1 ku kävin varhaisultrassa mut ultran mukaan vast 5 0... nyt odottelen et on ultra... nyt ois menos vissiin vk 9-10.. jännittää ihan kamalasti.. mites sulla? toiv siellä on kaikki kunnossa! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165