olisn astuttamassa omaa suokkiani,mutta oria ei ole löydetty vielä,tietääkö kukaan missä olisi jokin halpa suomenhevos ori isäksi enemmän este puolelta osaava.onko tietoa??
tietääkö kukaan??
4
946
Vastaukset
- Suokki ihminen vuodesta -70
Ensinnäkin, millainen on tammasi? Onko riittävnä suvukas, kyvykäs ja rakenteellisesti hyvä?
Joleli, niin miksi luulet kaiken korjaantuvan hyvällä oriilla?
Mietihän asoita vielä uudelleen. Varmaan pitäsii olla enemmän tietoa asiasta kuin tuo kysymäsi pointit.
Jos kuvittelet hyvän ja laadukkaan kulkevan käsi kädessä halvan kanssa, näin ei valitettavasti yleensä ole.
Jollei sulla ole rahaa laittaa oriin astutusmaksuihin, olsii viisasta säästää hieman. Olethan hyvin tutkinut suvut? Kartottanut kesäihottumariskit ym?
Katos vaikka ensin ettei samaa rakenteellista heikkoutta tule molemmmilta puolin.
Aloita perusasiosta ja käy muutama vuosi katselemassa vaikka kisoissa suokkeja ja mieti sitten asutusjuttuja uudelleen.- _kääk_
no sori vaan mut sillä on vähä kiire.ja läysin jo oriin joka on tosi hyvä mut aika halpa.ja mikä sä oot mulle sanoo et säästä mä oon säästäny aina mun hevosiin kaikki rahani ja nihin ne myös on menny.
- bbb
_kääk_ kirjoitti:
no sori vaan mut sillä on vähä kiire.ja läysin jo oriin joka on tosi hyvä mut aika halpa.ja mikä sä oot mulle sanoo et säästä mä oon säästäny aina mun hevosiin kaikki rahani ja nihin ne myös on menny.
kysy mallatin ratsutilalla ponuveikkoa se on estepuolen astuva ori.
- aatelis
oletko hieman katkera jostain suokki ihminen vuodesta 70? taidat olla idiootti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50735- 33692
- 60689
- 52680
- 52657