Onko muita joulukuussa irtisanottuja joulukuussa? tuotannollisista ja taloudellisista syistä?
ONKO joulukuussa irtisanottuja
potkut
2
758
Vastaukset
- Edelleen työtön
Ei oikein ole lohdullista kerrottavaa. Prrr. ne "tuotannolliset ja..." Aikaa on siis jo vierähtänyt ja vajaat 300 hakemusta väsätty. Noin 10 haastatteluakin tuli eteen, mutta ei oikeita palkkatöitä enää "koskaan". Nyt olen nimittäin lopussa ja koko p*ska saa jäädä. Koulutus on noin kuuteen hommaan, mutta kyllä tässä vaan ikää on liikaa. Sehän se. Teille muille jaksamista ja parempaa tuuria!
- potkut
hyvää joulua kaikille työätekeville. Tai sitten ne on vielä niin shokissa ettei jaksa ymmärtää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645