Onko joku päässyt testaamaan sitä jo? En löytäny mitään infoa siitä mistään. Eroaako se jotenkin muiden operaattoreiden mobiililaajakaistoista?
Mistä tietoa Wekkulasta?
4
1213
Vastaukset
- Supermanni
Osoitteesta http://www.wekkula.fi löytyy snadisti tietoa siitä.
- JykäK87
Kiitos. Aika jännää ettei Welhon nettisivuilla mainita Wekkulasta vielä mitään. Koskakohan se on tulossa markkinoille?
- täällä:
JykäK87 kirjoitti:
Kiitos. Aika jännää ettei Welhon nettisivuilla mainita Wekkulasta vielä mitään. Koskakohan se on tulossa markkinoille?
http://www.digitoday.fi/mobiili/2008/12/19/welho-laajenee-mobiililaajakaistaan/200832870/66?rss=6
- Hyvä Welho*
Ensinnäkin, olen huomannut että en ole muistanut kehua liittymäni / operaattoria Welho 105/5 toimintaa sekä erityisesti Welhon erinomaista jos kohta peräti esimerkillistä asiakaspalvelu joten Suurkiitokset Welhon väelle.
Itselle hain Sanomatalosta tuon 1M Wekkulan, pakkohan se oli ottaa ;). Ensimmäisen päivän aikana ei toiminut kuin noin 20 kertaa hitaamalla nopeudella kuin pitäisi eli surfaaminen olisi ollut toivotonta.
Aamulla alkoi tämäkin toimia kuten pitääkin (taisivat welhon päässä vain regaamisen unohtaa, ma luulen) ja mielestäni ei hinnallakaan pilattu 1€ ja kaksi kuukautta 1M/2kk Wekkulla/2kk =1€ sekä tuoksi ajaksi erinnomainen Option icon 401 HSUPA käyttöön , siis vain yksi euro ja kaksi kuukautta, eikä mitään määräaikaisuuksia. Jos haluaa jatkaa niin sitten normaaliin hintaan karvan alle 20€.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635