Saarioinen ja HK vapisevat, valtiovalta kovalla linjalla maksalaatikon kieltämiseksi.
Vihdoinkin tuo paska poistuu kauppojen hyllyiltä.
Maksalaatikkoa ei saa syödä kuin vajaan rasiallisen kuukaudessa vaarantamatta terveyttään.
Mikä tulee olemaan meidän vähävaraisten ja opiskelijoiden, sekä uusavuttomien seuraava perusmuona, tähän astihan se on ollut maksaloota kylmänä tai lämmitettynä.
Haa, vastaako Saarioinen ja HK että meidän maksalaatikossa on maksaa niin vähän, ettei silläole merkitystä terveydelle!
Meijän äitikö se tekikin myrkyllistä ruokaa?
HK varmaan ilmoittaa maksaa säästäen riisiä lisäten.
Julkkiskokki Sukula veivaa uuden Potki pois maksalaatikon, jossa ei ole lainkaan maksaa, viis siitä mitä se maksaa.
Älä maksa laatikosta
9
1926
Vastaukset
- Valheenpaljastaja
Tuo uusi suositushan koskee vain pieniä lapsia! Miksi valehtelet noin röyhkeän törkeästi?
- ihan väärin
Mää kun oletin että pienet lapsetki ois ihmisiä!
- itsestäsi
ihan väärin kirjoitti:
Mää kun oletin että pienet lapsetki ois ihmisiä!
nyt entistäkin tyhmemmän.
- itsekkään
saanut minkään laisia myrkytyksiä vaikka uinka olen maksalaatikkoja vetänyt ja veri arvot on mitä parhaimmat... ei tarvitse erikseen syödä mitään tabletteja joten paksa vaan pysyköön hyllyssä ja eipä kukaan ole sua pakottanut sitä ostamaan ja syömään...
- huomannut, että
sitä syötyään alkaa paskakin lentää, joten ei se voi olla hyväksi elimistölle laisinkaan.
- oo vaikka mikä opiskelija
ei siihen kuole. Taas joku yliammuttu provojuttu.
jos kuolet maksalatikkoon, lupaan tulla hautajaisiin. - vaihtoehtoja löytyy
Maksalaatikko on hyvää, sitä en kiellä. Mutta kun en syö lihaa, en syö myöskään maksalaatikkoa.
Kuuleppas, tee vaikka kesäkeitto, nakkikeitto, jauhelihakeitto. Pistä pataan kanaa ja vihanneksia, osta silakoita ja paista niitä. Esim. keitoista syöt useampana päivänä ihan reippaasti. Unohdin puuron. Sillä kun tankkaa aamulla, pärjää pitkälle päivään.- jehovantodistajatkaan
siitä tykkää, mitä olen seurannut.
- tuon lähinnä
jehovantodistajatkaan kirjoitti:
siitä tykkää, mitä olen seurannut.
eettisiin syihin vedoten, mutta kyllä järjen käyttö on myös sallittu. Onhan selviö, että maksaan ne myrkyt juuri kerääntyvät, jotka elukka on lyhyen elämänsä aikana ehtinyt nauttimaan. Sanotaan, että sian maksa olisi turvallisempaa, muttei nykyään voi olla varma, mitä tehotuotanto niillekin on ehtinyt syöttää. Saarioisten maksalaatikossa kuitenkin on edelleen kolmea eri maksaa, nimittäin sian, broilerin ja naudan 16%.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635