Miks vitussa subin netti tv ei toimi ikinä, ehkä kerran kuukaudessa saattaa toimia muuten sivu vaan jauhaa tyhjää.
Selaimet ja kaikki päivitetty ja ennen toimi jos toimi.
Selaimessa ei vika kun muut sivut toimii.
Niin ja vituttaa sitten viä semmonenkin asia et miks vitussa pitää tehä sivut toimiviks vaan jollekin tietylle selaimelle tai ohjelmalle, saatana.
SUBNETTI.TV EI TOIMI IKINÄ
4
2051
Vastaukset
- anonup
nii just voisivat tehä kaikille laitteille ja selaimilla jo kerralla toimivaksi.
- Telkuntöllääjä
Siinä olen samaa mieltä että saisivat toimia kyllä ongelmitta kaikilla selaimilla eikä olisi liikaa sidottu yhteen toisto-ohjelmaan, se kieltämättä jurppii. Melko hyvin onneksi sentään mulla tuo toiminut melkein aina.
- aatu
vitun paska paikka,sen saa toimii ku painaa pausea ja sit taas playta,sit se rupee pyörii....aina sama juttu.....minua taas vituttaa ku se kesken kaiken saatana pysähtyy itestään,kja sit ei voi ees kelata koko paskaa....jos yrittää kelata vaikka puoleen väliin niin alkaa aina alusta.......on niillä jumalauta pikkusen parannettavaa tos netti teveessä....jim netti tv on toiminu mun mielestä parhaiten......
- lej
ei koska toimi tule ihan jottan mutta kun pydä voin vittu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670