Olen menossa varhais ultraan 29.12 ja silloin olisi takana raskausviikkoja noin 6 1. (omien laskujen mukaan)Pystytäänkö varhaisultassa jo näkemään raskauden tarkka kesto eli kuinka pitkällä todellisuudessa ollaan. Mitä kaikkea muuta siinä nähdään kohdun ulkopuolisen raskauden lisäksi?
varhaisultrasta
10
752
Vastaukset
- näy muuta kuin
ehkä istukan alkeita ja sikiöpussi, onko sen sisällä elämää, ei pysty varmasti vielä näkemään. Eli näistä voidaan päätellä, että raskaus vastaa viikkoja.
- rv 6+4
voin sanoa että itsellä näkyi pieni alkio ja kuului sydänäänet, vai näkyi.. miten se nyt sanotaan. Pituus oli 0,58cm ja kaikki oli kunnossa.
- kolmatta odotetaan 2009.
siis kävin tänään ultrassa. ja kuukautisten mukaan 7 1. kone näytti 6 4 ja 7,3mm. mutta lääkäri sanoi että hänen näkemän mukaan se 7 1.
näky kohtu, sikiöpussi ja näkyi ja kuului sydämenäänet.
np ultra tammikuussa ja siellä varmaankin saa sit sen "oikeen" LA.
- varhaisultrassa
näkyi kaksi sikiöpussia ja kahdet pienet sydämet =D Rv 7 0 oli tuolloin kyseessä. Pituudet kaksosilla n. 7 mm. Pituuksien perusteella voidaan katsoa kuinka pitkällä raskaus on, mutta tarkkoja pituuksia näin varhaisessa vaiheessa vaikea saada =D
mä ilon kanssa varhaisultrassa maanantaina ku menkoista askettuna mul ois ollut viikkoja 6 2, mutta siellä ei näkynyt mitään muuta kuin sikiöpussi, ja sen koko oli sitä luokkaa et viikkoi oliski vast 4 9/5 0... nyt odottelen uutta aikaa mikä on vast tammikuussu ja kauhee pelko jos onki tuulimuna, mut pitää toivoa parasta!!! :) mut oikein paljon sulle tsemppiä!! ja kerroppa tänne mitä näkyi :)
- Alkuperäinen kysyjä
Jasmin83 kirjoitti:
mä ilon kanssa varhaisultrassa maanantaina ku menkoista askettuna mul ois ollut viikkoja 6 2, mutta siellä ei näkynyt mitään muuta kuin sikiöpussi, ja sen koko oli sitä luokkaa et viikkoi oliski vast 4 9/5 0... nyt odottelen uutta aikaa mikä on vast tammikuussu ja kauhee pelko jos onki tuulimuna, mut pitää toivoa parasta!!! :) mut oikein paljon sulle tsemppiä!! ja kerroppa tänne mitä näkyi :)
Juu eli tänään kävin siellä varhaisultrassa. Näkyihän siellä pienen pieni ihmisen alku. Menkkojen ja ovulaation mukaan olisin rv 6 2, mutta kone antoi 5 3. Pituutta oli 4,7 mm ja näkyi siellä jo sykekkin. Nyt ei muuta kuin onnellista odotusta siis vaan:)
- ........
Kannattais mennä pari vrk myöhemmin niin näkyy syke. Eli varmistuu ettei ole tuulimuna.
- hyviä toiveita kaikille <3
olin itse viime ti, ja sillon oli rv 7 5, ultran mukaan oli 7 3, eli vastaisi hyvin viikkoja. 1,2cm pitkä alkio ja hyvä sydämen syke näkyi. :)
- toiset
miks te muut pääsette noin aikaisin ultraan?yleensähän se on 12-13 rv:lla vasta..
- Keskustelun aloittaja
halusin itse mennä varmistamaa, että onko kaikki ok. kun tuntui niin tuskaisen pitkältä odottaa ekaa neuvolaa ja sen jälkeen ultraa. Varasin yksityiselle ajan siis. niin varmaan muutkin varhaisultrassa käyneet ovat tehneet. Ei varmaan neuvolan kautta pääsekkään näon aikaisin ultraan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408