SAAKO YAMAHAAN

ei merkkilisää

potkurinakseliin tulevia laakereita tarvikkeena ?tarve takimmainen kartiorullalaakeri. 40 -87

10

1265

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qwertyu

Ota laakeri irti ja mauseri käteen ja mittaa. Sitten menet laakerikauppaan ja ostat samanlaisen.

• colt

Eiköhän työntömitta riitä mittauksiin eikä mitään aseita tarvita. Työtömittoja taas sitten valmistaa moni muukin yritys Mauserin lisäksi.

Jos minulla on laakeri irtonaisena pöydällä, otan mieluummin sen malliksi laakerikauppaan mennessäni kuin ryhdyn sen spesifikaatioita paperille pistämään.

• 21556
        colt kirjoitti:

Eiköhän työntömitta riitä mittauksiin eikä mitään aseita tarvita. Työtömittoja taas sitten valmistaa moni muukin yritys Mauserin lisäksi.

Jos minulla on laakeri irtonaisena pöydällä, otan mieluummin sen malliksi laakerikauppaan mennessäni kuin ryhdyn sen spesifikaatioita paperille pistämään.

Muista sitten ostaa myös uudet "stefat".

• qwertyu
        colt kirjoitti:

Täytyy pitää sun viestisi mielessä, kun menen seuraavan kerran hankkimaan TYÖTÖMITTAA.

• colt
        qwertyu kirjoitti:

Täytyy pitää sun viestisi mielessä, kun menen seuraavan kerran hankkimaan TYÖTÖMITTAA.

Vedit sitten palkokasvin nenään ;)

Se oli tarkoituskin.

• Pasifisti
        colt kirjoitti:

Olet oikeassa, Mauserin tarkkuus tälläisessä mittauksessa on riittämätön. Koska kyseessä on Japanilainen moottori, pitää käyttää Mitutoyoa. Työntömittaa taas käyttäisin vain, jos kyseessä on Amerikkalainen moottori.

• käsitteet
        colt kirjoitti:

Työntömitalle on monissa yhteyksissä vakiintunut pajakielessä nimeksi " Mauser ".
        Mauser työntömitta on laadukas ja senverta kallis, ettei sitä suomessa juuri enään myödä.
        Minulla on Mauser työntömitta, mittakello ja mikrometri ja voin nuo laakerikauppaan mukaani ottaa.

Samallatavoin akselitiivisteelle on vakiintunut nimeksi " stefa " vaikka eninosa akselitiivisteista on ihan toisen merkkisiä.

Kuten olette huomanneet, kun puhutaan mauserista tai stefasta, niin kaikki ymmärtää.

• ja sittem
        käsitteet kirjoitti:

Työntömitalle on monissa yhteyksissä vakiintunut pajakielessä nimeksi " Mauser ".
        Mauser työntömitta on laadukas ja senverta kallis, ettei sitä suomessa juuri enään myödä.
        Minulla on Mauser työntömitta, mittakello ja mikrometri ja voin nuo laakerikauppaan mukaani ottaa.

Samallatavoin akselitiivisteelle on vakiintunut nimeksi " stefa " vaikka eninosa akselitiivisteista on ihan toisen merkkisiä.

Kuten olette huomanneet, kun puhutaan mauserista tai stefasta, niin kaikki ymmärtää.

lauhdutin tarkoittaa jäähdytintä.
        Mutta ei taida pajakielestä tai pajoista olla tietoakaan, jos luulee että vain Yamahakauppias myy laakereita...
        Mutta toisaalta kun japanilainen valitsi tuotteeseensa laakereita ja stefoja, joku mitta oli pikkuisen eri kuin luettelotavarassa.

• -EI-
        ja sittem kirjoitti:

lauhdutin tarkoittaa jäähdytintä.
        Mutta ei taida pajakielestä tai pajoista olla tietoakaan, jos luulee että vain Yamahakauppias myy laakereita...
        Mutta toisaalta kun japanilainen valitsi tuotteeseensa laakereita ja stefoja, joku mitta oli pikkuisen eri kuin luettelotavarassa.

Nyt kun niistä stefoista tuli puhe, niin jos semmoset ostaa, niin ehkä fiksua on laittaa jammun orginaalit. Noi standardistefat kun on tietääkseni varustettu ruostuvilla sisäkehänjousilla. Jollei sitten ruostumattomilla löydä?

• -EI- kirjoitti:

Nyt kun niistä stefoista tuli puhe, niin jos semmoset ostaa, niin ehkä fiksua on laittaa jammun orginaalit. Noi standardistefat kun on tietääkseni varustettu ruostuvilla sisäkehänjousilla. Jollei sitten ruostumattomilla löydä?

ne jouset vaihtaa vanhoista stefoista, jolleivät ihan kuolleet ole....ja toisekseen, onko sillä niin kovaa merkitystä mitä materiaalia ne ovat? öljyä stefojen silläpuolen kuitenkin pitäisi olla... ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4770
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2245
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1424
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1326
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      87
      1325
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      127
      1101
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      67
      1036
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      252
      946
    9. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      945
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      71
      932
    Aihe