juuri sellaista Joulua kun haluat.
Iloista, Rauhallista, Yksin vietettyä, Sukujoulua, Perhejoulua, Onnellista.
Juuri sellaista kun sinä tänä vuonna haluat.
Kaikille
61
1315
Vastaukset
- paapuuri.re
sinulle!
Lämmintä joulumieltä ja leppoisaa oloa!
*- Meriläinen
kiitos.
- d;)
Rauhaisaa Joulua täältä savon sydämestä.
Tulee vain joskus mieleen, että osaako sitä viettää haluamallaan tavalla. Vietetään kuitenkin olosuhteisiin sopivalla tavalla.
ps. Kaikkille Joulukalentereiden raaputtajille. Arvassa sanotaan, noin joka toinen arpa voittaa. Oltiinko me kaikki niitä noin joka toisia. d;) Sain kuitenkin viimeisestä luukusta vihdoin sen sydämen, minäkin olen sydämellinen tästä lähtien.- Meriläinen
sähän sait jo täältä palstaltakin niitä sydämiä joltakin, joten olet erittäin sydämellinen. ja onnea voitosta.
- d;)
Meriläinen kirjoitti:
sähän sait jo täältä palstaltakin niitä sydämiä joltakin, joten olet erittäin sydämellinen. ja onnea voitosta.
Sainpa hyvinkin, vaan ne oli melkei pyydettyjä sydämiä. Nyt sain ihan lahjana tuolta kalenterista, jospa joskus onnistais voitoissakin. d;)
- Meriläinen
d;) kirjoitti:
Sainpa hyvinkin, vaan ne oli melkei pyydettyjä sydämiä. Nyt sain ihan lahjana tuolta kalenterista, jospa joskus onnistais voitoissakin. d;)
että sait voiton jo eli kuuluit SIIHEN joka toiseen.
- d;)
Meriläinen kirjoitti:
että sait voiton jo eli kuuluit SIIHEN joka toiseen.
Ihan oikein luit. Minä kirjoitin väärin. Olen se voittamaton joka toinen. Sain' vain tuon yhden sydämen, siitä se iloinen sanoma.
Onni antaa odottaa, Usko pitää todistaa.
Voitto sinut tavoittaa, Lahja kaiken voittaa.
d;) - paapuuri.re
sinulle!
Vietä oikein mukavaa ja leppoista joulunaikaa!
Veikkauskalenterista tuli voitto, kymmenen euroa, mies sai vielä viisi euroa omastaan:)
Ensimmäinen kerta, kun meitä onnisti. - d;)
paapuuri.re kirjoitti:
sinulle!
Veikkauskalenterista tuli voitto, kymmenen euroa, mies sai vielä viisi euroa omastaan:)
Ensimmäinen kerta, kun meitä onnisti.Hyvää Joulua sinullekkin Paapuunreki. Sinähän kehuitkin saaneesi niistä arvonnoista vaikka minkälaisia palkintoja. Siksipä kait se palkinto perintö jatkuukin teidän perheessä.
jk. ihan pikkuisen kade d;) - Meriläinen
paapuuri.re kirjoitti:
sinulle!
Ensimmäinen kerta, kun meitä onnisti.saakin sitten onnitella, ellen väärin tulkinnut.
HEH :-)) - Meriläinen
d;) kirjoitti:
Ihan oikein luit. Minä kirjoitin väärin. Olen se voittamaton joka toinen. Sain' vain tuon yhden sydämen, siitä se iloinen sanoma.
Onni antaa odottaa, Usko pitää todistaa.
Voitto sinut tavoittaa, Lahja kaiken voittaa.
d;)ostaa ärrältä itelleni sellainen arpa paketti joululahjaks ittelleni mut unohdin.
Jos niitä myydään vielä joulun jälkeen vois kokeilla. - d;)
Meriläinen kirjoitti:
ostaa ärrältä itelleni sellainen arpa paketti joululahjaks ittelleni mut unohdin.
Jos niitä myydään vielä joulun jälkeen vois kokeilla.Joulukalentereidenkin viimeinen myyntipäivä on 30.6.09 , joten kyllä ennättää. Arpojahan myydään aina, ne vaan Jouluna markkinoivat paketteina. Saman ne maksavat yksitellenkin. Itse ne myös saa valita, ei niitä ole laitettu paketteihin. Jonkunhan ne on voitettava, jos saavat myytyä kaikki. Oletan kuitenkin, että joka painoerästä jää myymättä osa, joten osa voitoistakin jää siten jakamatta.
Hyvää arpaonnea toivottelen, jospa sattuisi kohdallesi. d;)
Rauhallista Joulua!
Lumiukko katsottu ja kohta töihin iltavuoroon.
Mummujen ja pappojen kanssa vietämme rauhallisen Joulun tunnelmoiden, laulaen ja nauttien;)
Joulupukkikin poikkeaa;)
Mukavaa Joulunaikaa teille kaikille!!!- Meriläinen
kuuneltu.
Mummojen ja pappojen kanssa on hyvä viettää joulua.
Niin tein minäkin yhden joulun ollessani työssä dementia kodissa.
Olet tärkeässä paikassa.
- Heikunkeikku
....lumisesta Vaasasta terveiset Meriläiselle :)
Hauskat joulut sulle.
Vietän joulua ihan kotona oleillen. Äitini makoilee sängyssä radiota kuunnellen. Kohta syömme.
Tuolla alempana vastasit mulle kuusesta. Ei mullakaan ole ollut kuusta enää pitkiin aikoihin. Miehen kuoleman jälkeen en oo kuusta laittanut kertaakaan. Jouluisen näköstä tulee muilla koristeillakin. Suuri joulutähti, punaisin kukin, saa olla mun "leikkikuusi".
Kompastuin jatkojohtoon aamulla ja kaaduin. Polvi on tosi kipee :( Oma vika, kun aloin tämmöseksi kampurajalaksi, enkä kato eteeni. Noh, kaipa se tosta asettuu.- Meriläinen
lunta, no täälläkin vähän.
Jo toinen joulu kun kattelen veneitä merellä vai liekö jo kolmas. Ei pääse pilkkimiehet jäälle.
No onhan tätä "talvea" vielä jäljellä, jospa jäätyisi.
Toivottavasti saat pian polvesi kuntoon.
Tarviit sitä kuitenkin ihan äitiäs auttaessasikin.
Rakkaudentäyteistä joulua teille sinne.
- Joulupukki
Aivan tosi
- Meriläinen
Pukin muisti huonontunu kun mun lahjoja on satojen kilometrien päässä kuulemma.
Ja naapuriin vieny pari, no osas se osan mullekki tuoda.
vähän erilainen joulu,mut Larin Kyöstin sanoja mukaellen,palstan ohi kulkeissani heitin huoleni liiat,kattellaan ja kuunellaan.
- Meriläinen
on erilainen.
Voimia sulle ja kuitenkin sitä parasta mikä mahdollista on.
samoin.
Kun valita kerran saa, niin vietän mieluiten rauhallista perhejoulua. "Sosiaalinen osuus" alkaa olla ohi ja nyt kukin keskittyy omiin rentoutumisjuttuihinsa. Taustalla soi Pentti Hietasen MAHTAVA musiikki. Myös Helmut Lottin joululevy on kuunneltu samoin kuin Järvenpään Mieslaulajien Tulkoon Joulu.
Onneksi on joulu.- Meriläinen
Hiljentymisen ja rauhoittumisen aika.
kiva että pääset viettämään valitsemaasi Joulua.
Pentti Hietanen on myös mun suosikki. Sillä on laaja skaala lauluissaan klassisesta rokkiin ja kaikki sopii sille. Meriläinen kirjoitti:
Hiljentymisen ja rauhoittumisen aika.
kiva että pääset viettämään valitsemaasi Joulua.
Pentti Hietanen on myös mun suosikki. Sillä on laaja skaala lauluissaan klassisesta rokkiin ja kaikki sopii sille.sopii. Tänään kuunneltu lähes koko tuotanto eikä yhdenkään kappaleen kohdalla olisi tullut mieleenkään siirtyä seuraavaan. Mahtava tulkitsija, Suomen paras mieslaulaja.
Onneksi on Pentti Hietanen.- Meriläinen
mies-vm56 kirjoitti:
sopii. Tänään kuunneltu lähes koko tuotanto eikä yhdenkään kappaleen kohdalla olisi tullut mieleenkään siirtyä seuraavaan. Mahtava tulkitsija, Suomen paras mieslaulaja.
Onneksi on Pentti Hietanen.ennen joulua itelleni Hietasen "Minun tieni", ja täytyy myöntää että paljon on tullut kuunneltua.
Joululauluja en cd;llä paljon omista kun niitä kuulee radiosta joulun aikaan paljon ja niillä taas ei ole tekoa joulun jälkeen. Meriläinen kirjoitti:
ennen joulua itelleni Hietasen "Minun tieni", ja täytyy myöntää että paljon on tullut kuunneltua.
Joululauluja en cd;llä paljon omista kun niitä kuulee radiosta joulun aikaan paljon ja niillä taas ei ole tekoa joulun jälkeen.voi kuunnella kesällä?Onko Vainion juhannustanssit
ainoa vaihtoehto?- Meriläinen
piikkiö kirjoitti:
voi kuunnella kesällä?Onko Vainion juhannustanssit
ainoa vaihtoehto?jos haluaa, ihan milloin vaan.
Mutta mä en halua ja juhannukseen ja lavatansseihin kuuluu niin paljon ihania kappaleita.
Kun istuu rannalla notskilla ja taustalla soi: valssit, tangot ja humpat.... voi kun ois pian Juhannus :-) - tai kaksi
piikkiö kirjoitti:
voi kuunnella kesällä?Onko Vainion juhannustanssit
ainoa vaihtoehto?mutta poika väittää, että jouluna ei saa juoda yhtään olutta.
- Meriläinen
tai kaksi kirjoitti:
mutta poika väittää, että jouluna ei saa juoda yhtään olutta.
paha sanoa mitään, jäiskö se siihen yhteen eli kahteen vai jatkuiskos?
- mutta tuo
Meriläinen kirjoitti:
paha sanoa mitään, jäiskö se siihen yhteen eli kahteen vai jatkuiskos?
poika väittää, että jouluna ei saa ottaa yhtäkään. Ei minulla tosiaan sellainen ongelma ole, että jatkuu.
- paranee
tai kaksi kirjoitti:
Viisas periaate. Olen sen oluen ottanut kylläkin.
Tällaisen mukavan rauhallisen aattoillan jälkeen tulee mietittyä montako henkilöä on ajettu turvakotiin. - joilla
paranee kirjoitti:
Viisas periaate. Olen sen oluen ottanut kylläkin.
Tällaisen mukavan rauhallisen aattoillan jälkeen tulee mietittyä montako henkilöä on ajettu turvakotiin.menee juopotteluksi ja tappeluksi.
Meriläinen kirjoitti:
jos haluaa, ihan milloin vaan.
Mutta mä en halua ja juhannukseen ja lavatansseihin kuuluu niin paljon ihania kappaleita.
Kun istuu rannalla notskilla ja taustalla soi: valssit, tangot ja humpat.... voi kun ois pian Juhannus :-)märällä hiekalla,pyllys kastuu.
- Meriläinen
mutta tuo kirjoitti:
poika väittää, että jouluna ei saa ottaa yhtäkään. Ei minulla tosiaan sellainen ongelma ole, että jatkuu.
tulee paljon päiviä, ehkä kannattaa toteuttaa pojan toivetta. Ja kohtahan aatto on ohi.
- Meriläinen
joilla kirjoitti:
menee juopotteluksi ja tappeluksi.
tarinaa maailmalla nytkin, surullista.
Meriläinen kirjoitti:
tulee paljon päiviä, ehkä kannattaa toteuttaa pojan toivetta. Ja kohtahan aatto on ohi.
Älä missään nimessä kaada kuusta ennen vieraiden lähtöä.
- Meriläinen
piikkiö kirjoitti:
märällä hiekalla,pyllys kastuu.
mä vaan siellä hengailen ja musasta nautin.
Meriläinen kirjoitti:
mä vaan siellä hengailen ja musasta nautin.
Liittyykö se jotenkin henkariin? Oletko töissä vaatteiden säilytyksessä?
- Meriläinen
piikkiö kirjoitti:
Liittyykö se jotenkin henkariin? Oletko töissä vaatteiden säilytyksessä?
nuorison opissa töissä, ne on kovia hengailemaan jos ei hommia ole.
Ne notkuu ja juttelee se on musta sellainen mukavan letkee sana.
Ja laulohan Kirkakin ja tää ei ole Joululaulu:
http://www.youtube.com/watch?v=lk3H1e3LorQ&feature=related - yhden
tai kaksi kirjoitti:
Sama se on meilläkin, kun sukulaistaan, ja ruokajuomana on mm. olutta. Otan tietenkin olutta ja vettä, molempia siihen ripirinnan.
Aikuinen tyttäreni katsoo heti jotenkin "pahasti", vaikkei koskaan ole minua humalassa nähnyt.
Hän on raivoraitis, ja savuttelunikin on jo hymähtelyä jne.
Mutta minä piu paut siitä, en taida vastata sitä äitiä joita hänen tutuillaan on, kas kun ei ole korkeakoulu tutkintoja.
Minulla oli alkovammainen isä, ja meistä 3 lapsesta ei ole kestään tullut pullonrenkiä, tiedä en miksi tyttäreni on noin absoluutti?
Joskus yrittelin kysyä, vaan hän sanoi, ettei hyväksy eikä näe mitään aihetta siitä keskustella.
Sopuisako kun olen jätin asian siihen.
Hänen aviomiehensäkään ei "tarvitse" edes saunaolutta, joten vakka on kantensa valinnut.
Onnellinenhan olen ettei viina pilaa avioliittoa, vaan jotenkin tuo ehdottomuus, ...
no tajuutte mitä tarkoitan. yhden kirjoitti:
Sama se on meilläkin, kun sukulaistaan, ja ruokajuomana on mm. olutta. Otan tietenkin olutta ja vettä, molempia siihen ripirinnan.
Aikuinen tyttäreni katsoo heti jotenkin "pahasti", vaikkei koskaan ole minua humalassa nähnyt.
Mutta minä piu paut siitä, en taida vastata sitä äitiä joita hänen tutuillaan on, kas kun ei ole korkeakoulu tutkintoja.
Minulla oli alkovammainen isä, ja meistä 3 lapsesta ei ole kestään tullut pullonrenkiä, tiedä en miksi tyttäreni on noin absoluutti?
Joskus yrittelin kysyä, vaan hän sanoi, ettei hyväksy eikä näe mitään aihetta siitä keskustella.
Hänen aviomiehensäkään ei "tarvitse" edes saunaolutta, joten vakka on kantensa valinnut.
Onnellinenhan olen ettei viina pilaa avioliittoa, vaan jotenkin tuo ehdottomuus, ...
no tajuutte mitä tarkoitan.en kumminkaan kattele nokan vartta pitkin toisen saunakaljoja,en siis hyväksy nipotusta raittiuressa.
Jokainen juo omaan piikkiin,siinä se.- Meriläinen
yhden kirjoitti:
no tajuutte mitä tarkoitan.raitis koska olen juomani pohjaan joskus juonut.
Mutta jos joku haluaa ottaa ei se minua haittaa.
Minulle se ei sovi ja kotonani ei ole pullon pulloa.
Eikä minulle missään enää tarjotakaan, onneksi, tutut tietää. - Meriläinen
koti-kiusattu kirjoitti:
en kumminkaan kattele nokan vartta pitkin toisen saunakaljoja,en siis hyväksy nipotusta raittiuressa.
Jokainen juo omaan piikkiin,siinä se.sanani.
- tavallaan.............
koti-kiusattu kirjoitti:
en kumminkaan kattele nokan vartta pitkin toisen saunakaljoja,en siis hyväksy nipotusta raittiuressa.
Jokainen juo omaan piikkiin,siinä se.Oli kiva että ymmärris. Jotenkin pidän vain pahana sellaista liiallisesti korostettua, oli se mitä tahansa.
Kun se voi olla asia johon eniten pelkää sortuvansa, joskus luin tälläistäkin.
Minen kenenkään juomisiin puutu, mut sen kaljani mä juon nipottaa sit tytär miten tahansa.
Mielessäni ajattelen, et sinä jokin korkea kuka oletkaan, anna tyttärelleni hiukka enempi avara katseisuutta, kun me ihmispolot ollaan niin vajavaisia, tai ainakin me "vanhemmat". tavallaan............. kirjoitti:
Oli kiva että ymmärris. Jotenkin pidän vain pahana sellaista liiallisesti korostettua, oli se mitä tahansa.
Kun se voi olla asia johon eniten pelkää sortuvansa, joskus luin tälläistäkin.
Minen kenenkään juomisiin puutu, mut sen kaljani mä juon nipottaa sit tytär miten tahansa.
Mielessäni ajattelen, et sinä jokin korkea kuka oletkaan, anna tyttärelleni hiukka enempi avara katseisuutta, kun me ihmispolot ollaan niin vajavaisia, tai ainakin me "vanhemmat".kun mä olin alle kolmekymppinen mä olin paljon viisaampi ja fiksumpi kun nyt.
Mitä suurempi tieron määrä,sen isompi ihmetyksen meri,sanotaa.- ja poikani
Meriläinen kirjoitti:
raitis koska olen juomani pohjaan joskus juonut.
Mutta jos joku haluaa ottaa ei se minua haittaa.
Minulle se ei sovi ja kotonani ei ole pullon pulloa.
Eikä minulle missään enää tarjotakaan, onneksi, tutut tietää.sai tietsikkani ja minulle jäi vain TV ajankuluksi.
- d;)
ja poikani kirjoitti:
sai tietsikkani ja minulle jäi vain TV ajankuluksi.
Maun vuoksi voisi juoda 1-2 olutta, jos haluaisi nautiskella oluen mausta. Kolmas olut tuntuu vähän liian vähältä alkoholin vuoksi, ja maun vuoksi jo hiukan liikaa. Onko minulla liian herkkä makuaisti? d;)
jk. ihan hyvä vaihtokauppa tuo tietsikka/tv d;) kirjoitti:
Maun vuoksi voisi juoda 1-2 olutta, jos haluaisi nautiskella oluen mausta. Kolmas olut tuntuu vähän liian vähältä alkoholin vuoksi, ja maun vuoksi jo hiukan liikaa. Onko minulla liian herkkä makuaisti? d;)
jk. ihan hyvä vaihtokauppa tuo tietsikka/tvkyllä minäkin juon useinkin juuri kolme olutta. Ja yhtä hyvää se on vaikka olisi ottanut useammankin mutta ei sitä mittaria ole pakko ottaa täyteen.
- d;)
mies-vm56 kirjoitti:
kyllä minäkin juon useinkin juuri kolme olutta. Ja yhtä hyvää se on vaikka olisi ottanut useammankin mutta ei sitä mittaria ole pakko ottaa täyteen.
itse monasti otan mökillä saunalle kaksi olutta mukaan, ja se toinen sitten usein jää juomatta, kun sillä yhdelläkin saa maun ja janon tyydytettyä. Me vain ollaan erilaisia sen maun määrän suhteen varmaankin. Voi se riippua siitäkin, että minun vatsani vetää aika pienen määrän juomista.
d;) kirjoitti:
itse monasti otan mökillä saunalle kaksi olutta mukaan, ja se toinen sitten usein jää juomatta, kun sillä yhdelläkin saa maun ja janon tyydytettyä. Me vain ollaan erilaisia sen maun määrän suhteen varmaankin. Voi se riippua siitäkin, että minun vatsani vetää aika pienen määrän juomista.
eihän se mahakaan loputtomia määriä vedä mutta ensimmäinenhän tulee jo pois kun kolmatta juo;)
- d;)
mies-vm56 kirjoitti:
eihän se mahakaan loputtomia määriä vedä mutta ensimmäinenhän tulee jo pois kun kolmatta juo;)
Minulla on vielä sekin juttu, kun ei tartte kuin varomattomasti astua pullonkorkin päälle, niin tulee humalaan. Etenkin jos astuu neloskorkin päälle. d;)
d;) kirjoitti:
Minulla on vielä sekin juttu, kun ei tartte kuin varomattomasti astua pullonkorkin päälle, niin tulee humalaan. Etenkin jos astuu neloskorkin päälle. d;)
humala joskus vaarallista ole. Se on sitten vaarallisempaa, jos ei pysty ottamaan sitä yhtäkään ottamatta seuraavaa ja seuraavaa ja...
Mutta yksi, kaksi tai kolme, hyvää se olut on saunan päälle ja varsinkin kesähelteellä. Tumma olut sopii hyvin myös jouluruuan kanssa.- d;)
mies-vm56 kirjoitti:
humala joskus vaarallista ole. Se on sitten vaarallisempaa, jos ei pysty ottamaan sitä yhtäkään ottamatta seuraavaa ja seuraavaa ja...
Mutta yksi, kaksi tai kolme, hyvää se olut on saunan päälle ja varsinkin kesähelteellä. Tumma olut sopii hyvin myös jouluruuan kanssa.Kyllä ruokajuomana voi joskus ottaa kuohuviiniä, tai puna ja valko sellaista. Olut on kyllä saunoessa vain jano, ja maku tarkoituksella. Humala ja päihtymys on vähän eriasioita mielestäni.
d;) kirjoitti:
Kyllä ruokajuomana voi joskus ottaa kuohuviiniä, tai puna ja valko sellaista. Olut on kyllä saunoessa vain jano, ja maku tarkoituksella. Humala ja päihtymys on vähän eriasioita mielestäni.
että olisit. Niitäkin vaan taitaapi olla niin paljon, joilla yksikin olut johtaa umpihumalaan juomiseen.
Miten sen humalan ja päihtymyksen kukin nyt sitten määrittelee. Voihan sitä ajatella, että yhdestä oluestakin tulee humalaan, humalatila on vaan niin lievä, ettei sitä huomaa.- HTZA
mies-vm56 kirjoitti:
että olisit. Niitäkin vaan taitaapi olla niin paljon, joilla yksikin olut johtaa umpihumalaan juomiseen.
Miten sen humalan ja päihtymyksen kukin nyt sitten määrittelee. Voihan sitä ajatella, että yhdestä oluestakin tulee humalaan, humalatila on vaan niin lievä, ettei sitä huomaa.ihan Joulu-tsätiksi, täytyy mainita että kaikki suuret kirjoittajat tekevät parhaansa, pikku- tai isossa kännissä.
Selvinpäin kirjoitettuja juttuja on raskasta lukea.
Ja raittiita leikkivät ovat kesämökillä, tai juhlissa, aikamoinen rasite. Jos ne eivät kyttää tapahtumia ja paina niitä mieleensä, niin ainakin siltä tuntuu. - d;)
mies-vm56 kirjoitti:
Miten sen humalan ja päihtymyksen kukin nyt sitten määrittelee. Voihan sitä ajatella, että yhdestä oluestakin tulee humalaan, humalatila on vaan niin lievä, ettei sitä huomaa.erotan ne, että päihtynyt ei näytä päihtymistään. Humalassa oleva ei hallitse itseään, vaan näyttää sen tahattomasti tai tahallaan muille. Ei ole kyllä koskaan tehnyt mieli juoda humaltuakseni, päihtyminen riittää. Sekin tahattomasti ruokailun yhteydessä.
Yhden kerran ainoastaan olen ollut tosi humalassa, sekin oli kimpassa tehtyä kiljua joskus nuoruudessa. Ei ollut kovin ilahduttava kokemus se. mies-vm56 kirjoitti:
Miten sen humalan ja päihtymyksen kukin nyt sitten määrittelee. Voihan sitä ajatella, että yhdestä oluestakin tulee humalaan, humalatila on vaan niin lievä, ettei sitä huomaa.jatkoa.
Eipä kai viinaanmenevyys mitään harvinaistakaan ole luovaa, rankkaa ja yksinäistä kirjailijan tai muuta taiteilijan työtä tekevien keskuudessa. Mutta enpä noin lähtis yleistämään. Mutta josko joku "Neitosten karkuretken" tyyppinen romaani syntyisi helpommin pikku sievässä, tiedä häntä.
Onkos tullut juhlissa otettua liikaa, jos tuntuu, että raittiita leikkivät kyttää. Eikös se ole hyvä, että edes joku muistaa, mitä on tullut toilailtua.- d;)
mies-vm56 kirjoitti:
Miten sen humalan ja päihtymyksen kukin nyt sitten määrittelee. Voihan sitä ajatella, että yhdestä oluestakin tulee humalaan, humalatila on vaan niin lievä, ettei sitä huomaa.Tsättäily on rajoitettu Joulun kunniaksi. Se vain tuntuu siltä, että selvemmät pilaavat juhlat. Minusta ne örveltäjät pilaavat kaiken, ja kertaavat kertaamasta päästyäänkin.
Samoin voi tulla kirjailijallekkin melkoinen puhtaaksi kirjoittaminen juopotellessa kirjoitettuun tekstiin. Vaikka ajatus kulkisi, niin ota siitä sitten selvä. d;) mies-vm56 kirjoitti:
Miten sen humalan ja päihtymyksen kukin nyt sitten määrittelee. Voihan sitä ajatella, että yhdestä oluestakin tulee humalaan, humalatila on vaan niin lievä, ettei sitä huomaa.ei mahtunut enään vastaustaviestiketjun hierarkia täyttyi.
Tuskin selvää humalatilaa pystyy olemaan näyttämättäkään. Huvittavalta näyttää ulkopuolisen silmin kun tuhdissa humalassa oleva yrittää olla näyttämättä humalaiselta.
Niitä kiljujuttuja tuli kanssa joskus nuoruudessa kokeiltua mutta kyllä se niin kamalan makuista oli, ettei sitä saanut juotuakaan niin paljon, että kummempaan humalaan olisi tullut.
Taitaa aika monella nuorella ne ensikokeilut alkoholin kanssa johtaa sellaiseen ikimuistoiseen tilaan, että siitä selvittyään ajattelee: ei enään koskaan.- Meriläinen
d;) kirjoitti:
Kyllä ruokajuomana voi joskus ottaa kuohuviiniä, tai puna ja valko sellaista. Olut on kyllä saunoessa vain jano, ja maku tarkoituksella. Humala ja päihtymys on vähän eriasioita mielestäni.
tähän, jos noin kirjallisesta elämästä puhutaan.
Kuvittelin minäkin olevani suuri kirjailija silloin kun viina kuului mun elämääni, mutta nyt kun olen lukenut niitä niin todella nauraen.
Mitä suurta on viinan huuruisissa keksinnöissä?
Niitä kuulee kun menee lähibubiin istumaan.
Viisi vuotta raitistumiseni jälkeen lähdin käymään huvin vuoksi vishyllä entisessä olohuoneessani ja mitä näin ja kuulin:
Ne vielä elossa olevat ystäväni nuokkuivat samoissa paikoissa joristen samoja asioita, mikään ei ollut muuttunut.
Se oli tylsää ja typerää kuunneltavaa, enkä sen jälkeen juuri ole kapakan ovea avannut.
Siellä ei ole minulle yhtään mitään, ei enään. - d;)
Meriläinen kirjoitti:
tähän, jos noin kirjallisesta elämästä puhutaan.
Kuvittelin minäkin olevani suuri kirjailija silloin kun viina kuului mun elämääni, mutta nyt kun olen lukenut niitä niin todella nauraen.
Mitä suurta on viinan huuruisissa keksinnöissä?
Niitä kuulee kun menee lähibubiin istumaan.
Viisi vuotta raitistumiseni jälkeen lähdin käymään huvin vuoksi vishyllä entisessä olohuoneessani ja mitä näin ja kuulin:
Ne vielä elossa olevat ystäväni nuokkuivat samoissa paikoissa joristen samoja asioita, mikään ei ollut muuttunut.
Se oli tylsää ja typerää kuunneltavaa, enkä sen jälkeen juuri ole kapakan ovea avannut.
Siellä ei ole minulle yhtään mitään, ei enään.Taitaa olla ne huonot kokemukset parhaita opettajia noissa viinajutuissa. Jos osaa tissutella aina sopivasti, ettei milloinkaan laita kerralla överiksi oloaan, niin sitä jatkaa aina vaan. Nuorena kun kerran tekee oikein vaikean olotilan, niin kyllä se opettaa vähäksi aikaa nöyräksi. Pitäisi varmaan laittaa koulun opetusohjelmaan, että joutuisi ottamaan kunnon kännit ohjatusti.
- Meriläinen
ja poistun koneelta toistaiseksi.
Oikein hyvää joulun jatkoa jokaiselle, ja hyvää yötä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih517016Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7033123Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831310Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981291- 841285
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891180
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361136Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181120- 761046