miten voin tehdä fritsun poikaystävälleni ?
fritsu
8
3129
Vastaukset
- ja olet kypsä
lukemaan nämä sivut kerrotaan kyllä sinulle jos et silloin vielä tiedä!
- asdfk
etkö osaa tehä fritsuu? imaset kaulaa pari kertaa ni se on siin -.-'
- mennÅ
siis omGG, eks tie miten fritsu tehää :D ? ikäs oli ? vittu imet pari kertaa ja se on siinä ! jos oot tarpeeks hyvä, nii ei tarvi vittu ku kerra imasta, and kaikki valmista ! siin o sitte fritsu siin sulle. ja eti vaikka kuvia googlesta jos et kerta ees tie mikä kokoasia on :D ps. pyydä poikkistas opettaa !
- Schicksal
IMEMÄLLÄ TIETYSTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Huooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhh.. - Mies parhaassa iässä
Ja mikäs sun ikäs oli ku tollanen kielenkäyttö? :D
- nainen joka osaa
IMET VAAN KOVAA TOISEN KAULAA NII SE SYNTYY NOPEESTI. riippuu vaan poitsus ihotyypistä.
- 464646gd
Kuka ihme muka ees haluaa fritsun kaulaansa tai minnekkään muuallekaan?? Näytää niin typerältä ku joillakin teineillä kaulat imettyinä. ja en ole mikään nörtti vaan olen kyllä suudellut monestikin mutta fritsua en haluaisi. (Vaikka suuteleminen ei liity fritsun tekoon mitenkään. fritsut imetään)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329