Vuokrataan kiva Yksiö Torreviejan keskuksestassa.Yksiö on heti vapaa.Jos vuokraus kiinnosta talvikausilla ottaa yhteytä spostilla niin vastan kaikkin kysymyksin sekä lähetän kuvia.Kysy rohkeasti!!! laspagnola@suomi24.fi
Vuokrataan suora omistajalta kiva Yksiö Torreveijassa!!
2
944
Vastaukset
- miksmiksmiks
Miksi et laita hintaa koska ei moni sen takia kehtaa lähetellä maileja.
1. Vuorokausi hinta
2. Viikonloppu hinta
3. Viikko hinta
4. Kuukausi hinta
5. Vuosi hinta
Vituttaa tämmöiset viestit kuka kaupaa mitäkin mutta ratkaisee heti suoraan onko kuka kiinnostunut ja sitten ottaa tarkempia tietoja varten yhteyksiä.
Vai koko juttu kusetusta koska asunnon saa paikanpäältäkin kieltä osaava kuten minä?
Tämä on hyvä palsta juuri verrata hintoja, kerran olin Jaltalla niin puhuin 2vkoa huoneen 25$ yö ja normaali oli 100$, mutta oli touko/kesäkuun vaihde. Tämä on just tätä anna tonni käteen...
joo joo joo- miksmiksmiks
Niin se oli luksus kolmio rantakadulla ja keittiö ja saavat sen 100$/kk heinä-elokuu joka päiväksi tiedän.
Mutta näin nämä hinnat voi vaihdella jos et puhu Venäjää koska Ukrainaan en puhu.
Niin laitas se hinta kehiin koska tulen ensivuonna taas Ukrainaan täältä hinkuintiasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53732
- 60699
- 33692
- 47670